Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
каква е разликата м/у касетофоните Гама на Sony и Blaupunkt ? кое е по-доброто? В процес на търсене съм и кое да търся имат ли разлика по параметрите?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Брат, Аз ползвах Сони, сега скочих на Пайнер.
Повярвай забрави ги тия двете марки горе дето си ги споменал и вземи Пайнера. Там има разлика
Повярвай забрави ги тия двете марки горе дето си ги споменал и вземи Пайнера. Там има разлика
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
dqvola_91 написа:каква е разликата м/у касетофоните Гама на Sony и Blaupunkt ? кое е по-доброто? В процес на търсене съм и кое да търся имат ли разлика по параметрите?
Доколкото прочетох из нета, Sony се слагат около 2002 г.
И всичко живо препоръчва Blaupunkt. Баса на Сонито бил слаб, а и високите не били кой знае какво...
Също така май имало разлика в покритието и обратната връзка ("щракането") на бутоните.
При BETA, например, имало разлика в броя канали, които храни. BETA на Philips има четири канала, докато тази на Grundig имала само два.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:trv написа:Брат, Аз ползвах Сони, сега скочих на Пайнер.
Повярвай забрави ги тия двете марки горе дето си ги споменал и вземи Пайнера. Там има разлика
В главицата ти има ли мисли и ако има тия мисли не те ли заведоха до извод, че човека си търси оригинално радио, а не чалгарски Пайнер кастифони?
Незнам какво търси точно Човекът, но това е добрият избор. Що иска оригиналка- успех. Аз ги изхвърлям в най близкият контейнер, но това е въпрос на личен избор естествено.
Незмнам защо свързваш Пайнера и правиш тази аситуация с чалгата, вероятно заради това че първото известно чалг-студио в Родината ни е изплагиатствало едно време марката, защото е записвало чалгиите на Пайнер само.
Та мисля че изказването ти е неумесно и далеч от истината.
Наистина Сонито е с лош усилвател.
Пайнера е с МОСФЕТ !!! И от там идват и басите и високите и мелодичността му. Добро е. МОСФЕТ ключовите транзистори се полза и в Инверторните апарати за заваряване и другаде.
Оригиналните 10 ватови 2 и 4 канални музики са тенекета с добро осветление в тон с колата. Проблема е че Аз слушам музиката и няма време да я гледам как свети, а и ми пречи даже на карането като я гледам.
За Мосфет мога да разкажа доста подробно и при инверторите какви чудеса прави, но тук не е темета.
Та колега Тил, малко експертно ще да е това твое мнение вероятно.
betaserk написа:Колега, Traytor фаровете ти изглеждат добре, но и моите изглеждат така, обаче вътре бяха целите с прах и след като отворих единия и почистих лупата сега свети съвсем друго, но трябва много внимателно да се избърше другата част от рефлектора, защото покритието е изгоряло с годините и малко повече да натиснеш и се изтърква, да не ти е от това? И аз смятам да си купувам ксенон, но се чудих дали да не взема от тези LED защото не карам много нощно време и много рядко ще ги ползвам. Поне научих, че трябва да са 55 в ако ще взимам.
За лупите и на мене ми е интересно защо стоят черни отпред. Тази прах от къде се е намъкнала вътре за да трябва да се чисти ?
Последна промяна от trv на Пон 15 юни 2015 15:38, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
trv написа:
Незмнам защо свързваш Пайнера и правиш тази аситоация с чалгата, вероятно заради това че първото известно чалг-студио в Родината ни е изплагиатствало едно време марката, защото е записвало чалгиите на Паинер само.
Колегата ти се подигра така, заради некомпетентността ти... Pioneer се чете като 'Пайъниър'.
Пайнер наистина е "музикално" студио...
trv написа:Та мисля че изказването ти е неумесно и далеч от истината.
Наистина Сонито е с лош усилвател.
Пайнера е с МОСФЕТ !!! И от там идват и басите и високите и мелодичността му. Добро е.
А това за кое Sony и за кой ПАЙЪНИЪР (или така или както са си го кръстили хората /Pioneer/) се отнася?
И ако обичаш, назови ми някакъв плеър на Сони, който можеш ей сега да си купиш от някой магазин и да не е с MOSFET транзистори!
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Как 400 ? Къде селска ? Кое написал ? Фабричната добра ? То вътре усилвателят е....... няма радиатор.....
Бе явно сте познавач. Няма да ви влизам в диалогът (словестният спор).
Ами всъщност Сонито е с биполярни, но явно вие тук се подигравате повече от колкото друго.
Просто производителите имат готови схеми с биполярни и ги ползват тях.
Вярно ли питаш или се подиграваш и ти ? Грешката е че се пише с У действително.
Бе явно сте познавач. Няма да ви влизам в диалогът (словестният спор).
Ами всъщност Сонито е с биполярни, но явно вие тук се подигравате повече от колкото друго.
Просто производителите имат готови схеми с биполярни и ги ползват тях.
DaDiablo написа:Какво е аситоация?
Вярно ли питаш или се подиграваш и ти ? Грешката е че се пише с У действително.
Последна промяна от trv на Пон 15 юни 2015 16:00, променено общо 1 път.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
trv написа:betaserk написа:Колега, Traytor фаровете ти изглеждат добре, но и моите изглеждат така, обаче вътре бяха целите с прах и след като отворих единия и почистих лупата сега свети съвсем друго, но трябва много внимателно да се избърше другата част от рефлектора, защото покритието е изгоряло с годините и малко повече да натиснеш и се изтърква, да не ти е от това? И аз смятам да си купувам ксенон, но се чудих дали да не взема от тези LED защото не карам много нощно време и много рядко ще ги ползвам. Поне научих, че трябва да са 55 в ако ще взимам.
За лупите и на мене ми е интересно защо стоят черни отпред. Тази прах от къде се е намъкнала вътре за да трябва да се чисти ?
И аз се чудя, колега! Явно с времето уплатненията започват да не държат и от там влиза но като изчистих лупата и грейна като слънце, лъча със светлина се вижда, само дето искат отваряне, аз единия го отварях два дена а следващия за 1 час
Последна промяна от betaserk на Вто 16 юни 2015 7:15, променено общо 1 път.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колега, защо сега трябваше да казваш че като си изчистил лупата и са светнали по-добре.... Ся ще ме гризе докато не ги изчистя и аз
Сваля ли "стъклото" на фара или отвътре някак ги зачисти?
Сваля ли "стъклото" на фара или отвътре някак ги зачисти?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Сигурно сваля.
Обаче аз не бих го размонтирал, че текне ли........
Обаче аз не бих го размонтирал, че текне ли........
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ами те моите си кондензират яко, чаках да сменям ангренажа че тогава фаровете така или иначе ще са долу. Тия дни ще ходя да тествам при един приятел как светят моите ксенони на оригиналния фар с лупа на А3(че само него намерих с H1 крушка, ако и там светят зле, звъня на ксенон.бг да ми пращат един комплект. Ако не ще опитам да изчистя лупите.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Успях да го изчистя с една телена дръжка на едно цвете на жената обвита е с пластмаса за да не се удари нещо, на върха сложих малко памук и го залепих с хартиено тиксо да стане като гигантска клечка за уши, направих го като сърп и през дупката на дългите при свален фар го изчистих, но стана на 90% и не бях доволен, затова го разлепих с пистолет за горещ въздух и от една спица за колело направих нещо като кука и един път влезне ли от там нататък е само дърпане и се разлепи, почистих всичко супер добре като много много многоооооо внимателно търках хромираното или каквото там е покритие защото ако се търка повече започва да излиза и после го залепих с черен силикон, нито влиза влага вътре нито нищо, а фара свети все едно си насочил фенер в тъмното с диоди сега смятам да си отварям и другия, че единия ми е като нов а другия свети се едно има мъгла пред него. Много добре стана, но си е доста играчка!
П.П. Ако ми дойде на акъла утре ще направя две снимки да видите разликата!
П.П. Ако ми дойде на акъла утре ще направя две снимки да видите разликата!
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Bro0z3r написа:dqvola_91 написа:каква е разликата м/у касетофоните Гама на Sony и Blaupunkt ? кое е по-доброто? В процес на търсене съм и кое да търся имат ли разлика по параметрите?
Доколкото прочетох из нета, Sony се слагат около 2002 г.
И всичко живо препоръчва Blaupunkt. Баса на Сонито бил слаб, а и високите не били кой знае какво...
Също така май имало разлика в покритието и обратната връзка ("щракането") на бутоните.
При BETA, например, имало разлика в броя канали, които храни. BETA на Philips има четири канала, докато тази на Grundig имала само два.
да и аз четох това и реших тук па попитам все пак,ако някой има опит м/у двата модела.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, как точно се сваля тъпата виско перка без да се маха всичката й прилежаща карантия???
Щото уж четох нещо за някакъв имбус някъде отзад, ама това, което правя е или да пързалям ролката по ремъка, или да въртя целия мотор.
За AFN иде реч, ама доколкото прочетох разлика между бензин и дизел няма...
Щото уж четох нещо за някакъв имбус някъде отзад, ама това, което правя е или да пързалям ролката по ремъка, или да въртя целия мотор.
За AFN иде реч, ама доколкото прочетох разлика между бензин и дизел няма...
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Машинките на ел. огледалата подлежат ли на реглаж? Шофьорското ми огледало е толкова зле че за да видя какво се случва зад мен, трябва да се привеждам напред...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ICO-G и 187 госта