Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот I4o_naskov » Сря 01 окт 2014 16:49


Bro0z3r написа:На снимката, която си дал се вижда как да застане. Просто трябва да я подхванеш по правилния начин.
Общо взето я поставяш на пластмасата така че само единия край да се опира в ограничителната част (оная, която е срещу палчето, което се натиска от жабката).
Като си я поставил така, хващаш другия край на пружината и го донавиваш така, че да прескочи гореспоменатия ограничител и натискаш цялата пружина колкото се може по-навътре.
За сглобяването се води по снимката, която си дал. Аз лично целия механизъм го схванах от идентична на тази снимка..

Надявам се да си разбрал нещо, че така от разстояние малко не върви... Пък и с моите описания... :screwy

Добре си го обеснил само дето много трудно става донатягането на пружинката,ще опитвам докато стане Мерси :beer :beer :th_up




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6065
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 01 окт 2014 18:45


две снимки от днес
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот I4o_naskov » Сря 01 окт 2014 20:24


DoH_KuXoT написа:две снимки от днес
Изображение
Изображение

Много яко и стоят 17-ките ма пусти пари скъпички са :beer :beer


Потребителски аватар
Y16V
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 28 ное 2011 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Y16V » Чет 02 окт 2014 20:49


Колеги, да попитам дали някой е минавал от 280мм дискове на 288мм ? Дали захващането на супортите на LUCAS и АТЕ спирачна система е еднакво за шенкела ?


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот penko_pulev » Пет 03 окт 2014 10:37


Здрасти колеги. Имам въпрос относно подгрева на седалките. На снимките се вижда, че изолацията е станала на пластмаса и се е прекъснала на няколко места. Някой да има идея как да оправя пущината? Реотаните са карбонови и със рязане и запояване не става :gruebel . Оказа се, че всички платна които съм купил и искам да слагам са карбонови (оригинални са) и трябва да ги зашия за тапицерията. Зора ми е как да оправя тази част за да не даде на късо. Или просто да я омотая с някаква не горима изолационна лента?
Поздрави
Прикачени файлове
20141003_110604 (Custom).jpg
20141003_110752 (Custom).jpg


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6065
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 03 окт 2014 10:46


можеш ли да нахлузиш термошлаух или нямаш достъп от началото на кабелния сноп до тази част, която е увредена?


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот penko_pulev » Пет 03 окт 2014 11:08


Мога да срежа медните кабели и да разлепя плата, после ще ги запоя. Така ще мога да нахлузя шлауха. И аз това си мислех но не знам дали ще изкара този шлаух на температурата на нагревателя и дали няма да стане беля. На шлауха му дават до 125 градуса да издържи, но не знам реотаните каква температура правят!

Последна промяна от penko_pulev на Пет 03 окт 2014 11:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6065
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 03 окт 2014 11:16


penko_pulev написа:Мога да срежа медните кабели и да разлепя плата, после ще ги запоя. Така ще мога да нахлузя шлауха. И аз това си мислех но не знам дали ще изкара този шлаух на температурата на нагревателя и дали няма да стане беля.

би следвало да издържи, щом го свиваш с запалка, пламъка й е по-горещ при всички положения. Но не пречи да пробваш преди да сглобиш седалката да ги пуснеш и да видиш какво се случва с термошлауха. Най-много да поумекне според мен.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот penko_pulev » Пет 03 окт 2014 11:23


Благодаря, ще пробвам, пък ще видим какво ще стане :biggrin


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот gancho » Пет 03 окт 2014 16:21


Да поставя питането и тук,щото темата е по-посещаема..(писах и в другата тема) :bowdown

Колеги,да помоля за съдействие: Търся електрическата част на предна лява врата (шофьорската) или поне здрава платката вътре.
Ако на някой му е останала след ремонт или смяна... :bowdown

Като отключа - и слизат стъклата до долу...Очаквам скоро да започне да сваля стъклата самоволно
Ремонтирах спойките,пусках дублираши проводници-всичко работеше коректно,но за 2 дни... Няма накъде повече да се въстановява.Ключето в механичната част е ОК.Колата е пассат Б5,99г,комби.
:beer

Понеже няма развитие....И се налага да попитам-става ли лявата брава от кола с десен волан на моята кола-с ляв волан???
Някой правил ли го е? Има ли разлика в букси,пинове и т.н.?
:bowdown
:love.vwclub

Последна промяна от gancho на Пет 03 окт 2014 18:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Пет 03 окт 2014 16:37


Няма да има патрона къде да вкараш, централното се командва мисля само от шофьорската. Ще станеш с две пасажерски врати


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот gancho » Пет 03 окт 2014 16:59


Моята кола(пассат Б5,99г,комби) има патрон и на двете врати-отключва ,заключва ,сваля стъкла и вдига стъкла и от двете врати..опс и от трето място- ключалката на комбито също.
затова предположих,че и с десния волан ще има ключалка и на лявата врата.
Но не знам как е положението с буксите-накой ако го е правил- да каже.

Последна промяна от gancho на Пет 03 окт 2014 18:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Пет 03 окт 2014 17:16


Мисля, че можеш сам да си отговориш защо е така.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот gancho » Пет 03 окт 2014 17:25


да разбирам,че никой не е слагал лява брава от кола с дясна дирекция или ....?


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Пет 03 окт 2014 18:12


Пасата ти е Б5 нали, че Б5.5 с две ключалки не съм виждал



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 209 госта