Здравейте колеги.Преди една седмица взех Пасат вариант хайлайн 2.0 тди ,140 кс.,мотора е БКП 2006 г. на 138.000 км.Вътре и вън е без забележки.
Тъй като бях чел тук за тези проблемни дюзи и за акцията по смяната им.Преди да закупя колата я откарах в оторизиран сервиз за контролна проверка в какво състояние тя и също за километража да видя дали са реални.Тъй като колата си имаше сервизна книжка и предишния собственик я беше обслужил колата добросъвестно по описанието в книжката.Момчетата в сервиза провериха километрите са реални редовно бе обслужвана в Италия през 30 хил. км. Дюзите са сменени миналата година заедно с турбото.Преди 10 хил. км са му сменени ремъка и ролките.Всичко това ме зарадва.Има за смяна само един маншон на полуоската и тампони на носача но ми казаха че тампоните ще карат още доста но маншона ще сменя тези дни.Двигателя не даде никакви грешки амортисьорите са здрави.С една дума след всичко това платих и взех автомобила.Смених му маслото и филтрите.Маслото взех от този http://panaauto.net/bg/153-castrol-edge-5w30-1l.html
Сега искам да ви попитам да ми дадете съвети тъй като това ми е първи дизел, до сега карах само бензинови.
1.Кажете ми моля какво бихте ми посъветвали да проверя допълнително по колата.2.Също така не мога да пусна подгряването на седалките може би и не работи или аз не правя нещо както трябва.3.Знаете ли от къде мога да намеря упътване за този автомобил ? Намерих някои на руски но не са подробни.Ако знаете дайте линк или направо книга на Български къде има да закупя евентуално че италиански не разбирам хич.Май други въпроси нямам.Ще съм благодарен колеги за всякакви съвети.
Форума доста ми помогна да се ориентирам и да закупя тази кола.Чакам отговори и въпроси ако има.Благодаря Ви предварително.
Пасат Б 6 , Няколко въпроса на новобранеца !!!
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 24 сеп 2013 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
Пасат Б 6 , Няколко въпроса на новобранеца !!!
Последна промяна от Pichaga на Вто 01 окт 2013 20:24, променено общо 1 път.
Причина: местя в правилния раздел
Причина: местя в правилния раздел
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б 6 , Няколко въпроса на новобранеца !!!
Така това е лично мой съвет и не си нужен да го спазваш ! Но споделям от опит с колата !
1.Като собственик маншоните се късат ,често
има едни предпазни маншони за прах на амортисъорите на задните те се късат такива от пол. пяна са .,има едни тампони със аломиниева основа често се късат и те . като снимка
2.Подгрева или е скъсана някъде връзката по седалките или не са закачени има кабели под седалката много често
се откачват особено ако е пран салона може и да не е откачена а направо счупена буксата /те под седалките съмнява ме да е проблем с копчетата за подгрева .
3.Упътане аз имам но колата ми е от тука не е нов Внос , в нета съм срещам само на Руски за закупуване само от дилър на vw можеби предлагат но ще е цифра.
4.Не разбрах колата купил ли си е или не но я огледай и за удари да подобни неща огледай я внимателно и така .
1.Като собственик маншоните се късат ,често
има едни предпазни маншони за прах на амортисъорите на задните те се късат такива от пол. пяна са .,има едни тампони със аломиниева основа често се късат и те . като снимка
2.Подгрева или е скъсана някъде връзката по седалките или не са закачени има кабели под седалката много често
се откачват особено ако е пран салона може и да не е откачена а направо счупена буксата /те под седалките съмнява ме да е проблем с копчетата за подгрева .
3.Упътане аз имам но колата ми е от тука не е нов Внос , в нета съм срещам само на Руски за закупуване само от дилър на vw можеби предлагат но ще е цифра.
4.Не разбрах колата купил ли си е или не но я огледай и за удари да подобни неща огледай я внимателно и така .
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 24 сеп 2013 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б 6 , Няколко въпроса на новобранеца !!!
Благодаря ти много колега за бързия отговор.Да колата я взех.За тампоните ще имам предвид и маншона мисля скоро да сменя.Проблема с подгряването на седалките реших. Беше ОТ бушона.Просто нямаше никакъв бушон там дето му бе мястото за подгряване на седалки.Рових из интернет и намерих че на левия блок бушон номер 37 е за подгряване и гледам бушона липсва, сложих го 25 ампера го дават там по документи.И тръгна.Сега вече всичко си бачка.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Пасат Б 6 , Няколко въпроса на новобранеца !!!
Така като чета само ти пожелавам да се радваш на колата. Можеш да погледнеш кога са сменяни антифриз и спирачна течност и това е, няма какво толкова да правиш друго. Много безпроблемни километри пожелавам
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 24 сеп 2013 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б 6 , Няколко въпроса на новобранеца !!!
Да разбира се ще погледна.Благодари ти много за съвета и за пожеланията
Последна промяна от IvanMan на Съб 12 окт 2013 21:41, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б 6 , Няколко въпроса на новобранеца !!!
Да я караш без аварино !
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Пасат Б 6 , Няколко въпроса на новобранеца !!!
честито и от мен колега
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 24 сеп 2013 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б 6 , Няколко въпроса на новобранеца !!!
Мерси колега !
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 24 сеп 2013 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б 6 , Няколко въпроса на новобранеца !!!
Здравейте колеги пак след 1 година ! Карам си я колата поддържам я.Много съм доволен покупката си.Навъртях й вече 20 хил. км.Нито много нито малко за една година.Сега искам да съобщя за един проблем и да получа от вас съвети.От миналата зима още при студено, сутрин като запаля колата започва едно тракане но е много глух шума.Веднага помислих че е заминал маховик.И реших така да покарам докато не се увеличи звука.През лятото почти не се чуваше.Сега пак сутрин като запаля то се чува но пак както преди, и като натисна педала на съединителя спира да се чува.Дори леко 1-2 см. като натисна педала спира шума.Така си тръгвам и след 5 мин каране изчезва всякакъв звук.Тоест загрява и край, няма звуци, и така цял ден без проблеми и звуци.Но сутрин проблема се появява пак.И сега не мога да разбера маховика ли е или нещо друго.Тъй като наскоро преди 1 месец педала на съединителя ми пропадна и не искаше да се връща и го върнах инстинктивно с крака тъй като бях на кръстовището.И така се случи в рамките на два дена 2-3 пъти и си спомням че беше доста дъждовно и газех по гьолове. След това не съм имал проблеми вече към 1 месец не се е повторило.Сега съм в голяма дилема дали е помпа на съединителя (горна-долна) тракането сутрин маховика ли е ? Проблема е там че докато откарам колата при майстора вече няма никакви звуци, а той е на 1 км. мен ( сервиза). Се пак отидох в сервиза, и там ми казаха че е маховик и евентуално и помпа но не знаят с сигурност за помпата а като се счупи ( педала да спре да работи) тогава може да се види коя помпа е.Аз не съм против да сменя маховик заедно с дисковете.И сега съм в голяма дилема, тъй като в форума четох че когато е маховика се чува ясно как бие на желязо а при мен не е така, видях и клип и там също се чуваше зверско тракане а при мен не трака така.Прочетох също че когато е маховика заминал трябва да трака когато натискаш педала, а при мен при свободен ход си трака.Мисля си да не би е заминал там някакъв лагер ? Не знам как да постъпя, дайте ми съвет иначе още утре взимам частите и на сервиз което е най-лесното.Притеснен съм защото майстора ми каза че в движение ако превърти маховика ще заминат и скоростите ! Така че засега ще чакам вашите съвети и ще реша какво да правя.
Автомобила е Пасат Б6 2000 K/C 140 К.С. 2006 Г. ДВИГАТЕЛ BKP 16V
Автомобила е Пасат Б6 2000 K/C 140 К.С. 2006 Г. ДВИГАТЕЛ BKP 16V
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б 6 , Няколко въпроса на новобранеца !!!
Най-вероятно маховик. Намира се към 900 лева комплекта.
За помпата едва ли има вариант да се разбере коя е със сигурност.
За помпата едва ли има вариант да се разбере коя е със сигурност.
Re: Пасат Б 6 , Няколко въпроса на новобранеца !!!
Ако майстора е твой човек може първо да свалите чарковете, да видите как е положението и да решите. Ако се наложи колата ще престои 1-2 дни разглобена. А иначе и аз съм за маховик, но в начален стадий. Ако вече при загрял двигател имаш сериозни вибрации тогава определено е маховик.
Re: Пасат Б 6 , Няколко въпроса на новобранеца !!!
За проблема със съединителя, колега мога да ти споделя моя опит. При мен също започна поетапно да отказва да се връща догоре, като накрая проблемът зачести. В сервиза се оказа, че се е прецакала помпата в скоростната кутия и тогава смених и съединителя превантивно, понеже колата беше вече на 200к км. Имай в предвид евентуално и съединител относно педала.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 24 сеп 2013 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б 6 , Няколко въпроса на новобранеца !!!
Здравейте ! Вчера направих 2-3 клипчета в които се чува ясно звукът от тракането.Пак искам да повторя това се случва при запалване на студен двигател престоял поне 12 часа.Тези тракания се чуват докато загрява колата, и след 5 минути каране изчезват напълно.Няма никакви странични вибрации или шумове.Педала на съединителя е мек, превключва скоростите без проблем.Това е единственият проблем.Ето и клиповете, ако с нещо ще помогне на тези които по-разбират от маховик и скоростна кутия и да ми кажете вашето мнение.
Клип 1. https://www.youtube.com/watch?v=Ea_FMknAurw
Клип 2. https://www.youtube.com/watch?v=iJ7FkxJyvVc
Клип 1. https://www.youtube.com/watch?v=Ea_FMknAurw
Клип 2. https://www.youtube.com/watch?v=iJ7FkxJyvVc
Re: Пасат Б 6 , Няколко въпроса на новобранеца !!!
Маховик е според мен. Нормално е да не трака при натиснат съединител. Утре като я запалиш задръж си крака на съединителя. Не го пускай веднага. Не би трябвало да трака. После го пусни и ще почне да трака.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: boc_ko, С. Годподинов, tyhrh и 165 госта