https://m.youtube.com/watch?v=fopaLMqcUgQ
нямам търпение:)
благодаря!
Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето
Re: Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето
уплътнителя под ecu-то не беше изгнил, все пак го обиколихме със силикон.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето
То не изгнива. С времето се сплесква и почва да пропуска.
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето
Да обобщя моя горчив опит с наводняването. Най - често срещани причини плюс бюджетни решения:
- уплътнение под филтъра на купето. Трябва да се смени със самозалепваща изолация за стара дървена дограма.
- метални кори на вратите. Трябва да се развият болтовете в долната част на корите, подпъхвате тук там някоя отверка за да стои "зейнала" и яко силикон. След това стягате. Пробата е следната: Взимате шише 2 3 литра, отваряте вратата, леко с пръсти напъвате между вратата и стъклото и изливате цялото шише ВЪВ вратата. Трябва да тече САМО от отводнителните отвори НАЙ - долу на вратата. За да няма труд на вятъра теста се прави и преди интервенцията без дори да се сваля черната кора. Зад нея не трябва да избива вода при пълненето на вратата с вода. Голям мит е, че стъклото трябва да уплътнява перфектно за да не влиза вода във вратата.
- тапата под акумулатора. Директно се маха
- тапата под сервото. Директно се маха (на нея много се псува)
- уплътнението под екуто. Има клип в ю тюб.
- лошо сменен преден прозорец
Минал съм през всички, без последните две. Това наводняване почти ме беше отказало да имам пасат по едно време, защото не проумявах, как може да има инженери, създали двигателя PD и същите такива техни колеги, които са направили такива гафове по купето. Още повече, че са повторили недоразуменията и във фейс лифта. Където уж всички болести на предшественика трябва да са отстранени.
- уплътнение под филтъра на купето. Трябва да се смени със самозалепваща изолация за стара дървена дограма.
- метални кори на вратите. Трябва да се развият болтовете в долната част на корите, подпъхвате тук там някоя отверка за да стои "зейнала" и яко силикон. След това стягате. Пробата е следната: Взимате шише 2 3 литра, отваряте вратата, леко с пръсти напъвате между вратата и стъклото и изливате цялото шише ВЪВ вратата. Трябва да тече САМО от отводнителните отвори НАЙ - долу на вратата. За да няма труд на вятъра теста се прави и преди интервенцията без дори да се сваля черната кора. Зад нея не трябва да избива вода при пълненето на вратата с вода. Голям мит е, че стъклото трябва да уплътнява перфектно за да не влиза вода във вратата.
- тапата под акумулатора. Директно се маха
- тапата под сервото. Директно се маха (на нея много се псува)
- уплътнението под екуто. Има клип в ю тюб.
- лошо сменен преден прозорец
Минал съм през всички, без последните две. Това наводняване почти ме беше отказало да имам пасат по едно време, защото не проумявах, как може да има инженери, създали двигателя PD и същите такива техни колеги, които са направили такива гафове по купето. Още повече, че са повторили недоразуменията и във фейс лифта. Където уж всички болести на предшественика трябва да са отстранени.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето
Да колега и аз се вайках и чудих като свалих кутията за филтъра защо е толкова плитка задигнатата ламарина на купето. И най вече че трябва да се разчита на едно уплатнение при условие че от там минава цялата вода от купето. Същата е историята с еку. Пък за тези гумени мощуци да не говорим. Запушват се толкова лесно. Сигурно в немско цедят дъжда с марля за да няма кал. Е то че там не е толкова прашно вярно е но не е доизмислено. Б6 също имат проблеми с вода. Някъде бях чел теми.
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето
Момчета, малко помощ, моля. Взех си от Хаас 60 уплътнението под екуто за приятната цена от 7лв. Разглобих всичко, но има два дебели кабела, които от снопа, минавайки през огромен 50А бушон влизат направо в купето и тези кабели не ми позволяват да демонтирам кутията както и да вкарам уплътнението между кутията и купето. Някой знае ли къде отиват тези кабели и как става точно цялата гимнастика със сменянето на това уплътнение. Ето аз стигнах до етап в който съм махнал ЕКУто , и голямата конзола с бушони до него и два дебели кабела ми пречат да махна кутията на екуто под която се намира уплътнението. А и още нещо: как мога да разбера дали подлива вода към купето от маншончето на жилото на капака?
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето
А аз имам проблем с влизане на вода в багажника. Колата е седан. Цялото уплътнение е мокро когато вали. Сякаш багажника не се затваря до край и не знам как да го оправя. Ако бутам пантите и ключалката капака ще пропадне под нивото на калниците.... Чудя се как да повдигна самото уплътнение. Някой ако има идея ще съм много благодарен.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето
Обикновенно на седана влиза вода през една тапа за кабели която е оставена. Стоповете също може да са виновник. Уплатнението дали се повдига не знам но можеш да го смениш с ново. Само цената дали ще те устрои че е цифра. Аз сменях уплатненията на предния капак че мойте липсваха и броих 150 лв за оригинала. Бях приспособил едно от фиат но като вдигна 100 свистеше. Нали знаеш заради пуста икономия човек сътворява изцепки.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето
Проблем с тапата или стоповете няма. Просто капака все едно не се затваря плътно, и водата минава между него и уплътнението. Уплътнението е като чисто ново, няма скъсано,протрито, не е твърдо, а бе като ново е пущината. Не мога да пусна капака да се затваря по-плътно защото ще прилича на пропаднал. Не знам какво да направо просто. Оглеждах, свалях, мислих и нищо логично от никъде не ми идва на ум. Ще му мисля какво да го правя, пък ще споделя ако измисля нещо...
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето
Отиди на тенекеджия и виж какво ще ти каже. Все пак имат опит с капаци и тен подобни
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 25 дек 2013 10:48
- Автомобил: VW Golf MK5
- Двигател: 1.9TDI VKS 2006
- Местоположение: Поморие
ожни причини за водата в купето
За много години колеги Сега да споделя и моите неволи с моя параход б5комби. Много вода насмука горкия .конфорт модола плуваше като рибарска плувка 3 месеца четях из форумите и испълнявах всичко. Но уви аквариума се доливаше след всеки дъжд.До днес след осмото разглобяване на чистачки котии на комп и всичко чуто до тук. ПРИ МЕН ПРОБЛЕМА С ТЕЧА ИЗЛЕЗЕ ДРУГ .ЗАД КУТИЯТА НА КОМПА ПОД БИТУМНАТА ЛЕПИНКА ИМАЛО ФАБРИЧЕН ОТВОР 8ММ И ОТГОРЕ Е ЗАЛЕПЕН БИТУМА .НО СЛЕД 14 ГОДИНИ И НАПУКАН БИТУМ .Много проблем.Дано съм ви бил полезен.
- rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето
Този Пасат е много известен с течовете си в купето. Течовете се свеждат до 3 места.
1. Тапите за оттичане на водата в отсега на акумулатора. Запушват се и водата не се оттича. От там влиза в купето.
2. Oпльтнението под кутията на главния компютьр (ЕЦУ). Сьщо се намира в отсега на акумулатора - от кьм шофьорската страна.
3. Oпльтнението на филтьра за купето. Отново намиращ се в сьщия отсег.
Това са 3те места от които влиза вода в купето на Пассат Б5 и Б5.5. И 3те са в един и сьщи отсег. И 3те теча са елементарни за отстраняване.
Оставени не-отстранени, в най-трагичния случай, водата стига чак до комфорт модула под пасажерската седалка. Понеже мокета не е директно вьрху пода, отнема много дьлго време докато водата стигне чак до мокета. Обикновено когато стигне до там е твьрде кьсно за спасение на комфорт модула.
1. Тапите за оттичане на водата в отсега на акумулатора. Запушват се и водата не се оттича. От там влиза в купето.
2. Oпльтнението под кутията на главния компютьр (ЕЦУ). Сьщо се намира в отсега на акумулатора - от кьм шофьорската страна.
3. Oпльтнението на филтьра за купето. Отново намиращ се в сьщия отсег.
Това са 3те места от които влиза вода в купето на Пассат Б5 и Б5.5. И 3те са в един и сьщи отсег. И 3те теча са елементарни за отстраняване.
Оставени не-отстранени, в най-трагичния случай, водата стига чак до комфорт модула под пасажерската седалка. Понеже мокета не е директно вьрху пода, отнема много дьлго време докато водата стигне чак до мокета. Обикновено когато стигне до там е твьрде кьсно за спасение на комфорт модула.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето
При мен влизаше,дори от страничните огледала,бях се хванал в чудо ама после разбрах къде е мизерията,засега всичко е окей всичко отпушено,залепено и т.н.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето
rumenski
4. уплътнението за жилото на капака.
4. уплътнението за жилото на капака.
Re: Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето
5. Сдало уплатнение във вратите. Свалете корите и се огледайте дали между вратата и вътрешната ламаринена кора не минава вода. Направете опит като поливате вода от вънка на стъклото, така водата влиза във вратата. Уви преди водата да стигне до дупките, от където се оттича минава през въпросното уплатнение и влиза през прага вътре във купето. При направения от мене опит се оказа ,че 3 от 4 те врати уплатненията бяха вече неефективни и се наложи със силикона да го оправям. Доста вода влизаше от там! Не е за подценяване...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kamaza11 и 87 госта