vw passat b4 парно
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: парно на vw passat b4
Температурата на антифриза не беше стигнала 90 градуса. Температурата на въздоха стигна 52 градуса и почна да пада, като същевременно и температурата на антифриза почна да намаля(според термометъра на таблото). Аз не виждам логика проблема да е в неработеща помпа. По скоро се съмнявам в термостата, ще го проверя и него.
- altanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 14 сеп 2009 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Хасково
Re: vw passat b4 парно
Здравейте колеги.И аз имам странен проблем с моето парно на Пасата ADZ мотор бензин-газ 90к.с. 95г. без климатик или климатроник .След смяна на гранитура на главата,парното на колата изчезна.Уж всичко обезвъздушено държи си нормална работна температура на дълаг път около 90 градуса.Само при каране на дълъг път на загряла кола на 85-90 градуса и над 2000 оборота имам парно, в този студ на градско каране няма да ви казвам какъв кошмар е дори и колата да е загряла на 90 градуса,няма ли високи обороти над 2000,няма парно.Миналата година правих клапи, преди 1 месец смених водна помпа.Чудя се, тъй като ремонта по смяната на гранурата беше около 1 месец през което колата разбира се не е карана,дали не е утаило боклуците в радиаторчето на парното и да го е запушило, което никога не съм го сменял.Също ми прави впечетление,че единият маркуч на парното е по топъл от другия.Не знам да минавам ли към смяна на радиаторче на парното?Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: vw passat b4 парно
Колега, пробвай да промиеш радиаторчето на парното за начало. Откачаш двата маркуча, силна струя вода през радиаторчето. Може да се е затлачило. Това е най-безболезнената интервенция, а ако няма ефект, може би е запушено и ще трябва да се сменя.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: vw passat b4 парно
Ако радиатора е читав то маркучите към него направо парят.Ако е затлачено изходящия особено ще е топличк,но не и горещ.
- altanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 14 сеп 2009 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Хасково
Re: vw passat b4 парно
Да работата е ясна следващата седмица се пристъпва към смяна на радиатор на парно колегата Iezekil се оказа прав точно така е както каза.Благодаря за помощта колеги
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: vw passat b4 парно
Писано е, но да повторя.
Радиаторът и да е нов, ако е китайски за 27лв не прави топло. По клапите има дунапрен и с времето стареят и се разпадат. След това въздухът от турбината на парното минава направо в купето без да минава през радиатора на парното и естественно резултатът е студен въздух през духалките. Колкотои да не ти работи термостатът ако на таблото виждаш температура на антифриза над 60грС трябва да духа топло.
Радиаторът и да е нов, ако е китайски за 27лв не прави топло. По клапите има дунапрен и с времето стареят и се разпадат. След това въздухът от турбината на парното минава направо в купето без да минава през радиатора на парното и естественно резултатът е студен въздух през духалките. Колкотои да не ти работи термостатът ако на таблото виждаш температура на антифриза над 60грС трябва да духа топло.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: vw passat b4 парно
Нисенс ги хвалят;другия вариант е оригинлно от морга.Третия вариянт е като мен-вадиш твоето,разглабяш,отпушваш тръбите и сглабяш.Пипкаво е и трябват подходящи клещи и отвертки.
- altanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 14 сеп 2009 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Хасково
Re: vw passat b4 парно
Колегата горе е писал за клапи.Миналата година правих клапите и съм сигурен на 100% че не е от тях,а иначе си взех радиатор MEYLE не знам какви са ви отзивите уж Германски,пък да видим, след смяната ще кажа отзивите за тази марка радиатори
-
- VW експерт
- Мнения: 12788
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: vw passat b4 парно
На Пасат-а,който карах до миналата година сложих точно такъв Meyle,грееше доволно.
- altanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 14 сеп 2009 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Хасково
Re: vw passat b4 парно
И така колеги вече вдигнах ръце от това мойто историческо парно.След смяна на водна помпа,ново радиаторче на парното и повторно облепяне на клапите,за пореден път парното идва когато колата загрее на 85-90 градуса и 2000 оборота.Опитах и след това намаляне на разстоянието на турбината на водната помпа със копруса и резултата пак нулев.Вече не знам какво да правя .Газовата е свързана успоредно с парното и вчера опитахме чалъма със стискането с чираците на входящият маркуч на водата към изпарителя и парното малко се подобри,но не е това което беше.Тези дни ще опитам варианта на входящият маркуч на водата на изпарителя да сложа един вид бленда от текстолит с пробита 5 мм дупка в средата да видим ще се случи ли нещо в положителна посока.Вече тотално с това парно.Приемам всякъкви съвети и акъли, не знам вече какво да правя
П.П Входа на изпарителя е хванат от страната на смукателните колектори.Както четох някъде из форума за двигател 1.8 моно 90к.с, там било най-доброто място
П.П Входа на изпарителя е хванат от страната на смукателните колектори.Както четох някъде из форума за двигател 1.8 моно 90к.с, там било най-доброто място
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: vw passat b4 парно
Хм,ако е хванато за за подгрева на колекторите,то е доволно малък отвора.По-добре намали сечението на изходящия маркуч,като вкараш в него друг.Но ми се струва,че не от там проблема.Ако върви на бензин колата,защо не пробваш да го изолираш изпаритела?
А как са на пипане двата маркуча на парното?
А как са на пипане двата маркуча на парното?
- altanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 14 сеп 2009 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Хасково
Re: vw passat b4 парно
На високи обороти са топли и двата, а на ниски разликата е много малка.Иначе да на подгрева на бензина е хванат изпарителя явно вече си трябва газаджия,тука но тея дни ще пробвам системата с блендата пък да видим...
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: vw passat b4 парно
Има ли достатъчно антифриз в разширителния съд Да не би клапана на капачката да прави някакви проблеми и да пада нивото?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: vw passat b4 парно
То е ясно,че с писане е трудно,моля за по-обстойни обяснения.
Маркуча входящия за парното трябва да пари.На практика дори при 50 градуса усещането на ръката е такова.Съответно изходящия маркуч,особено при тихи обороти трябва да е по-хладък.Това е така,защото водата се задържа по-дълго в радиаторчето и съответно топлоотдава.На високи обороти разликата в двата маркуча е по-малка.
Входящия горещ ли е - всичко е наред по помпа и изпарител.
Съответно ако входящия на парното не е горещ,а този към изпаритела е горещ,значи циркулацията е през изпаритела.Както казах няма логика да е така при такова свързване,понеже маркучите са по-тесни от тези на парното,но лесно се проверява и това.
Ако обаче няма разлика в топлината на двата маркуча на радиатора,то проблема е в самия радиатор-няма топлоотдаване.
Маркуча входящия за парното трябва да пари.На практика дори при 50 градуса усещането на ръката е такова.Съответно изходящия маркуч,особено при тихи обороти трябва да е по-хладък.Това е така,защото водата се задържа по-дълго в радиаторчето и съответно топлоотдава.На високи обороти разликата в двата маркуча е по-малка.
Входящия горещ ли е - всичко е наред по помпа и изпарител.
Съответно ако входящия на парното не е горещ,а този към изпаритела е горещ,значи циркулацията е през изпаритела.Както казах няма логика да е така при такова свързване,понеже маркучите са по-тесни от тези на парното,но лесно се проверява и това.
Ако обаче няма разлика в топлината на двата маркуча на радиатора,то проблема е в самия радиатор-няма топлоотдаване.
- altanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 14 сеп 2009 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Хасково
Re: vw passat b4 парно
Iezekil написа:То е ясно,че с писане е трудно,моля за по-обстойни обяснения.
Маркуча входящия за парното трябва да пари.На практика дори при 50 градуса усещането на ръката е такова.Съответно изходящия маркуч,особено при тихи обороти трябва да е по-хладък.Това е така,защото водата се задържа по-дълго в радиаторчето и съответно топлоотдава.На високи обороти разликата в двата маркуча е по-малка.
Входящия горещ ли е - всичко е наред по помпа и изпарител.
Съответно ако входящия на парното не е горещ,а този към изпаритела е горещ,значи циркулацията е през изпаритела.Както казах няма логика да е така при такова свързване,понеже маркучите са по-тесни от тези на парното,но лесно се проверява и това.
Ако обаче няма разлика в топлината на двата маркуча на радиатора,то проблема е в самия радиатор-няма топлоотдаване.
Колега Iezekil днеска малко се дупих по колата та значи на ниски обороти и 90 градуса загряла кола маркучите на изпарителя са си перфектно топли,входа на маркуча на парното е леко топъл, а изходящият на парното хладък (да не каже че въобще не е топъл).Като дигна обороти и задържа за 30-на секунди входящият маркуч на водата на изпарителя става врял та се не пипа,а входящия на парното също се затопля,но е не знам как да ти го опиша топъл е но спокойно може да си задържиш ръката върху него без да се опариш (не както е при този входящия към изпарителя примерно да е врял). Вече няма нямам идея какво се случва .Утре или други ден пристъпвам към поставянето на импровизираната бленда на входящия маркуч към изпарителя.
П.П. Исках само да кажа 1 малка подробност,която ми мина през акъла като вариант и за това слагам тази бленда.Та става въпрос преди смяната на гарнитурата на двигателя имах перфектно парно както бях казал.Сменихме и О пръстена на водата на подгрева на колекторите (тоест входа на водата към изпарителя),като стария О пръстен ми направи впечатление,че е премачкан през половина (тоест половината отвор на пръстена та и повече беше с премачкана гума) и беше станал 1 вид своебразна тапа на водата към входа на изпарителя (като той не се залеждаше и си работеше нормално).И след сглобяването на двигателя стана целия тоя панаир със нямането на парно.Та да видим ефекта от блендата.Ако някой има идеи...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта