Здравейте,
Искам да ви споделя следния проблем който имам с пасата(B8 2.0 TDI), ако може за мнение и насоки.
Губи ми се хидравликата като описвам кога и какви са симптомите: прави ми впечатление,че в началото като я запаля и покарам всичко си е наред, но когато загрее ми се втвърдява волана, колата вдига около 1050 оборота ( не рециклира и не е защото е загряла и се пуска перката да охлажда) и не ми се пуска старт стопа,Т.е може би акумулаторът е слаб и затова не се изключва колата на светофар. В момента в който я изключа аз и я запаля оборотите падат на 750 и хидравликата си е лека пак докато мине някакво време примерно 15 мин и пак не вдигне 1050 оборота на място и пак се втвърди и при маневра е на пресекулки... Приятел ми каза, че може да е от слаб акумулатор или нещо на електромотора....
Имали ли сте подобни ситуации или опит с тези симптоми?
Благодаря
Passat B8 2.0 TDI - Проблем с рейката
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
рейката е електрическа и щом работи на пресекулки явно има проблем
високите обороти са признак на регенерация на дпф/не винаги светва икона за това/ и има общо с старт стопа
ако си дал до дупка отоплението също вдига обороти
високите обороти са признак на регенерация на дпф/не винаги светва икона за това/ и има общо с старт стопа
ако си дал до дупка отоплението също вдига обороти
- Kapon4o
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Добре ще погледнем за някакви грешки дали е дало свързано с рейката, но по принцип когато прави регенерация си вдига оборотите на около пак 1050, но ако изгася колата перката продължава да работи и шуми, а в случая като я изгася перката не работи и не продължава да прави регенерация.
Явно е някаква друга причината за тези обороти ( не е и висока консумация заради парното примерно) но е свързано с хидравликата по някакъв начин....
Явно е някаква друга причината за тези обороти ( не е и висока консумация заради парното примерно) но е свързано с хидравликата по някакъв начин....
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 2.0 TDI - Проблем с рейката
Мненията са отделени, защото бяха в темата за Подобрения и обща информация за Passat B7. Темата нито е за Пасат B7, нито е за подобрения, а е за технически проблем и ремонт.
Подобни проблеми се обсъждат в отделни теми, за да не става всичко манджа с грозде, а и след време когато някой друг има подобен проблем, да може да намери информацията, която го интересува.
Подобни проблеми се обсъждат в отделни теми, за да не става всичко манджа с грозде, а и след време когато някой друг има подобен проблем, да може да намери информацията, която го интересува.
Re: Passat B8 2.0 TDI - Проблем с рейката
Сходни симптоми на друга марка автомобил се оказа ниско напрежение.
Започна първо да спира другите системи като рейката беше последната преди двигателя
Започна първо да спира другите системи като рейката беше последната преди двигателя
- Kapon4o
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 2.0 TDI - Проблем с рейката
Да явно има нещо общо с напрежението, ще го сменям май акумулатора.
Имам грешки на който пише insufficient voltage, демек ниско напрежение
Имам грешки на който пише insufficient voltage, демек ниско напрежение
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта