Passat B8 2.0 TDI - Проблем с рейката

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Kapon4o
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
Автомобил: VW Passat
Двигател:
Местоположение: София

Passat B8 2.0 TDI - Проблем с рейката

Мнениеот Kapon4o » Съб 22 фев 2020 15:39


Здравейте,
Искам да ви споделя следния проблем който имам с пасата(B8 2.0 TDI), ако може за мнение и насоки.

Губи ми се хидравликата като описвам кога и какви са симптомите: прави ми впечатление,че в началото като я запаля и покарам всичко си е наред, но когато загрее ми се втвърдява волана, колата вдига около 1050 оборота ( не рециклира и не е защото е загряла и се пуска перката да охлажда) и не ми се пуска старт стопа,Т.е може би акумулаторът е слаб и затова не се изключва колата на светофар. В момента в който я изключа аз и я запаля оборотите падат на 750 и хидравликата си е лека пак докато мине някакво време примерно 15 мин и пак не вдигне 1050 оборота на място и пак се втвърди и при маневра е на пресекулки... Приятел ми каза, че може да е от слаб акумулатор или нещо на електромотора....

Имали ли сте подобни ситуации или опит с тези симптоми?
Благодаря




Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот ulipet » Нед 23 фев 2020 11:15


рейката е електрическа и щом работи на пресекулки явно има проблем
високите обороти са признак на регенерация на дпф/не винаги светва икона за това/ и има общо с старт стопа
ако си дал до дупка отоплението също вдига обороти


Потребителски аватар
Kapon4o
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
Автомобил: VW Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Kapon4o » Нед 23 фев 2020 19:17


Добре ще погледнем за някакви грешки дали е дало свързано с рейката, но по принцип когато прави регенерация си вдига оборотите на около пак 1050, но ако изгася колата перката продължава да работи и шуми, а в случая като я изгася перката не работи и не продължава да прави регенерация.
Явно е някаква друга причината за тези обороти ( не е и висока консумация заради парното примерно) но е свързано с хидравликата по някакъв начин....


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19698
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 2.0 TDI - Проблем с рейката

Мнениеот Vlad777 » Пон 24 фев 2020 13:31


Мненията са отделени, защото бяха в темата за Подобрения и обща информация за Passat B7. Темата нито е за Пасат B7, нито е за подобрения, а е за технически проблем и ремонт.

Подобни проблеми се обсъждат в отделни теми, за да не става всичко манджа с грозде, а и след време когато някой друг има подобен проблем, да може да намери информацията, която го интересува.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 2.0 TDI - Проблем с рейката

Мнениеот i.e.i » Пон 24 фев 2020 16:41


Сходни симптоми на друга марка автомобил се оказа ниско напрежение.
Започна първо да спира другите системи като рейката беше последната преди двигателя


Потребителски аватар
Kapon4o
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
Автомобил: VW Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 2.0 TDI - Проблем с рейката

Мнениеот Kapon4o » Чет 27 фев 2020 19:15


Да явно има нещо общо с напрежението, ще го сменям май акумулатора.
Имам грешки на който пише insufficient voltage, демек ниско напрежение



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта