1
Лампата на температурата и на маслото мигат постоянно, а мотора си работи нормално.
2 Чистачките работят само на най-бързата степен, смених лостчето и не е там проблема.Предполагам, че е реле, кой номер трябва да е?
3. Вентилатора на парното не работи, смених бушона, чух че завъртя трудно и изгоря отново предпазителя, отворих при филтъра от към двигателя и перката се върти трудно, предполагам, че това е проблема. За да се смени моторчето, трябва ли да се сваля цялото табло, или само пластмасите под жабката? От голф 2-3 стават ли моторчета?
Колата е на една позната и се е хванала за главата, иска да я продава, защото за нищо не ставала
Ще кача клипче след малко.
Пасат б3 няколко ел. проблема - решени
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Пасат б3 няколко ел. проблема - решени
Последна промяна от kaiser666 на Вто 22 окт 2013 20:14, променено общо 4 пъти.
- ifch0
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон 27 авг 2012 13:37
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP - 1991
- Местоположение: София
Re: Няколко ел. проблема на пасат б3
2. Релето е 19 (фиксиран интервал) или 99 (програмируем интервал) - съвместими са.
3. Сваляш долната жабка. Имаше още една предпазна пластмаса или нещо меко (не помня).
Вентилаторът е на байонет - завърта се четвърт оборот и "пада". Може да се наложи да му помогнеш - ако не е свалян и е пълен с боклуци.
Откачаш му кабелът и е "твой". Почисти го добре. Ако го тестваш внимавай, защото на моя, като му подадох 12 волта се хвърли от масата и избяга в другия край на стаята...
3. Сваляш долната жабка. Имаше още една предпазна пластмаса или нещо меко (не помня).
Вентилаторът е на байонет - завърта се четвърт оборот и "пада". Може да се наложи да му помогнеш - ако не е свалян и е пълен с боклуци.
Откачаш му кабелът и е "твой". Почисти го добре. Ако го тестваш внимавай, защото на моя, като му подадох 12 волта се хвърли от масата и избяга в другия край на стаята...
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Няколко ел. проблема на пасат б3
Подмених релето, не е от него, остава моторчето на чистачките или някоя връзка.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11923
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Няколко ел. проблема на пасат б3
ifch0 написа:.....
3. Сваляш долната жабка. Имаше още една предпазна пластмаса или нещо меко (не помня).
Вентилаторът е на байонет - завърта се четвърт оборот и "пада". Може да се наложи да му помогнеш - ако не е свалян и е пълен с боклуци.
Откачаш му кабелът и е "твой". Почисти го добре. Ако го тестваш внимавай, защото на моя, като му подадох 12 волта се хвърли от масата и избяга в другия край на стаята...
Става и без да се сваля долната жабка, просто се маха дунапренофибранено подобната шитня която е отдолу на кутията на парното, това разбира се при условие, че е само с парно, че ако има климатик повече трябва да се разглабя май
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Няколко ел. проблема на пасат б3
От голф 3 вентилатор не става, шлиците са различни, закачих го да пробвам дали работи все пак, и си бачка, но само на 4та степен, предполагам че проблема е в електронния блок монтиран над вентилатора и ще пробвам да сменя и него.
Много странно как се е прецакало всичко ел в тая кола при положение, че никой не е бърникал по нея, с оригиналните си бушони е, и дори пластмасите по таблото не са изпочупени.
Много странно как се е прецакало всичко ел в тая кола при положение, че никой не е бърникал по нея, с оригиналните си бушони е, и дори пластмасите по таблото не са изпочупени.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко ел. проблема на пасат б3
въпрос:
отговор:
кефиш...
kaiser666 написа:Много странно как се е прецакало всичко ел в тая кола ?
отговор:
kaiser666 написа:никой не е бърникал по нея, с оригиналните си бушони е, и дори пластмасите по таблото не са изпочупени.
кефиш...
- ifch0
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон 27 авг 2012 13:37
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP - 1991
- Местоположение: София
Re: Няколко ел. проблема на пасат б3
Колега!
Релето на чистачките си го сложил на грешно място:
Това е моята бушониера и смея да твърдя - че освен е грозна - всичко ѝ е наред. ;)
Ето схема.
Релето на чистачките си го сложил на грешно място:
Това е моята бушониера и смея да твърдя - че освен е грозна - всичко ѝ е наред. ;)
Ето схема.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Няколко ел. проблема на пасат б3
По въпрос 1. причината за мигането на индикациите на таблото може да са заради спукани/лоши спойки в него(има няколко теми за проблеми с индикациите на таблото), но и заради прецакан разширителен съд за охл течност, вътре има пластина, която прави верига за отчитане на ниско ниво на течността(който обикновенно се подменя, защото от изписаното във форума става ясно че не може да се ремонтира). От снимката се вижда, че още не вдиганата температура на охл. течност. А за индикацията за маслото може да е от датчика на масленият филтър. Зумера пищи ли? Направо погледни тук http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=16589
Ще се опреви колата, просто сега са избили някои елементи.
Ще се опреви колата, просто сега са избили някои елементи.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Няколко ел. проблема на пасат б3
Таблото се оправи след едно профилактично отваряне и затваряне.
Парното също се оправи след смяна на вентилатора и блока над него.
Останаха само чистачките, сменявах лостчетата, релето,моторчето, и си е едно и също, работи само на последната степен.
Васко, имах предвид, че не са правени цигании с диоди, къртене и т.н. Както за жалост е в моя Пасат.
Парното също се оправи след смяна на вентилатора и блока над него.
Останаха само чистачките, сменявах лостчетата, релето,моторчето, и си е едно и също, работи само на последната степен.
Васко, имах предвид, че не са правени цигании с диоди, къртене и т.н. Както за жалост е в моя Пасат.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко ел. проблема на Пасат б3- останаха само чистачк
пък аз имах предвид, че никой нищо никога не е пипал и е нормално да се сдуха всичко наведнъж...
релето наистина не ти е на място... смени му мястото, според снимката на колегата по горе.
релето наистина не ти е на място... смени му мястото, според снимката на колегата по горе.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Няколко ел. проблема на Пасат б3- останаха само чистачк
Да, това беше проблема, някой е разменил мястото на релето.
Re: Няколко ел. проблема на Пасат б3 - решени
Явно някой "е бърникал по нея", но с кадифени ръкавички.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyl и 63 госта