Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Колега открихте ли проблема,дано е малкия дявол
- didZ
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 22:59
- Автомобил: VW Passat Variant B5 1.8 20v
- Двигател: ADR 1997
- Местоположение: Разград
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Викнал съм пътна помощ за утре да я влача до сервиза.. И ще раздумам какво съм си навлякъл.. Дано не съм омазал и биелни лагери и тнт.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
didZ написа:Дано не съм омазал и биелни лагери и тнт.
Недей такива мрачни мисли
- didZ
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 22:59
- Автомобил: VW Passat Variant B5 1.8 20v
- Двигател: ADR 1997
- Местоположение: Разград
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Допълнение към темата. След като днес разринах снега, се оказа че абсолютно всичкото масло е под колата. Щеката е суха. Натоварихме я на подемник, занесох я до сервиза, но сега има много коли и ще я гледат утре.
На пръв поглед ми казаха: Задържал възвратен клапан на помпата, от там високо налягане, пръсване на маслен филтър.
Последствията - колянов вал + изненадки.
Цената .. 2 и нагоре.
Все пак да не избързвам, да изчакам да видя, но това за мен не може да е кола..
На колегата му се случи същото, само че пораженията са по-малки защото е видял че тече масло - докато аз не. При него се оказа о-пръстен под масления филтър към блока на купето + малко изненадки.
Никога не съм имал чак толкова проблеми с един и същ автомобил, и то такъв в който набивам пари за още 3 такива.. Направо ми се плаче, не може да е истина!
На пръв поглед ми казаха: Задържал възвратен клапан на помпата, от там високо налягане, пръсване на маслен филтър.
Последствията - колянов вал + изненадки.
Цената .. 2 и нагоре.
Все пак да не избързвам, да изчакам да видя, но това за мен не може да е кола..
На колегата му се случи същото, само че пораженията са по-малки защото е видял че тече масло - докато аз не. При него се оказа о-пръстен под масления филтър към блока на купето + малко изненадки.
Никога не съм имал чак толкова проблеми с един и същ автомобил, и то такъв в който набивам пари за още 3 такива.. Направо ми се плаче, не може да е истина!
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Съжалявам, колега. То при тези факти, сякаш е по-добре да търсиш направо друг такъв мотор, отколкото да ремонтираш този.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 17:55
- Автомобил: volkswagen golf 4
- Двигател: AGN 5.12.1999 1.8 20V
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
хора аз имам голф 4 и пасат б5 и двата са с мотори 1.8 20в 125к.с. и ги карам само с 10в40 репсол нямам никакви ядове
Последна промяна от gr_kanev на Вто 04 фев 2014 15:26, променено общо 1 път.
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Най -вероятно О пръстена на охладителя на масления филтър.Много хора не обръщат внимание и на гайката която го държи(тя се вижда след като се свали масления филтър)често се разхлабва от смяната на филтъра и в студено време понеже налягането на маслото е по голямо заради по гъстото масло,изтърва уплътнението. Следете за течове в тази зона и вземайте мерки докато е време,че става лошо после.Едно уплътнение за 6 лв може да ти изтропа мотора.Дано няма поражение по вала и лагерите иначе по евтиния и добър вариант е блок,бутала и вал втора употреба.
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Колега ако имаш сериозни поражения по мотора,според мен по добрия вариант е да си намериш направо друг мотор със скоростна кутия,комплект,твоята скоростна кутия казваш че е за смяна,мисля че така може да ти излезе по евтино
- siko2
- Мнения: 158
- Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
- Автомобил: VW Passat B5 1997
- Двигател: ADR
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Колега какво стана с колата?
- didZ
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 22:59
- Автомобил: VW Passat Variant B5 1.8 20v
- Двигател: ADR 1997
- Местоположение: Разград
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Най-после човека чудо с гащеризона намери време да я погледне. След като ме изнерви вече с тия лагери на колянов вал, отидох (след като изгледах 1000 клипа на коли които работят по няколко часа без масло, условието е да са на свободна - тоест да няма натоварване) висях му на главата повдигнахме я и се оказа точно това което си мислех. Гумения О-пръстен под масления филтър който е към блока на двигателя. След 20 години, беше станал пластмасов.
КОЛЕГИ, ПРОФИЛАКТИЧНО СИ ГИ СМЕНЕТЕ АКО НЕ СТЕ ДОСЕГА. СТРУВА 4-6лв.!! ЩЕ ВИ СПЕСТИ ДОСТА ПАРИ И НЕРВИ.
На мен ми излезе 40лв. смяна, 6лв. уплътнител и два пъти масло по 90лв. + пътна помощ + бели коси (безценни) = 266лв! Заради 5 лева уплътнител.
Сагата продължава, в петък ще я нося да отваряме картера, за да докараме налягането. :)
Със здраве!
КОЛЕГИ, ПРОФИЛАКТИЧНО СИ ГИ СМЕНЕТЕ АКО НЕ СТЕ ДОСЕГА. СТРУВА 4-6лв.!! ЩЕ ВИ СПЕСТИ ДОСТА ПАРИ И НЕРВИ.
На мен ми излезе 40лв. смяна, 6лв. уплътнител и два пъти масло по 90лв. + пътна помощ + бели коси (безценни) = 266лв! Заради 5 лева уплътнител.
Сагата продължава, в петък ще я нося да отваряме картера, за да докараме налягането. :)
Със здраве!
- siko2
- Мнения: 158
- Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
- Автомобил: VW Passat B5 1997
- Двигател: ADR
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
При мен беше почнал да се омаслява филтъра и при смяната на маслото го сменихме този пръстен.. И моя беше станал пластмасов и леко изяден от едната страна!
- didZ
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 22:59
- Автомобил: VW Passat Variant B5 1.8 20v
- Двигател: ADR 1997
- Местоположение: Разград
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Интересното е, че след този целия проблем му сложих 10-40, за да видя добре ли е мотора въобще.. Досега беше с 5-40..
Сега няма тракане, чукане, нито пък ми светва лампата за маслото!
Да се вкарвам ли във филма с маслената помпа не знам! Може би пак ще отида да дам някой лев за замерване на налягането.. Ще има продължение :)
Сега няма тракане, чукане, нито пък ми светва лампата за маслото!
Да се вкарвам ли във филма с маслената помпа не знам! Може би пак ще отида да дам някой лев за замерване на налягането.. Ще има продължение :)
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Първо измери налягането пак. След като пръстенът не е уплътнявал добре, е възможно да е имало "изпускане" на налягане по маслената магистрала. После мисли за филма с маслената помпа.
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
При положение, че сега с полусинтетиката работи добре и не светва нищо не го пипай мотора. Възможно е предното масло да е било менте.
Следя темата с интерес.
Успех колега и дано си се разминал с проблемите.
Следя темата с интерес.
Успех колега и дано си се разминал с проблемите.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
didZ Дано си се разминал леко.Ти изкара голяма одисея.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 182 госта