Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Техническа и сервизна информация за Passat
danaildel4ev
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Мнениеот danaildel4ev » Пон 03 фев 2014 15:15


Колега открихте ли проблема,дано е малкия дявол




Потребителски аватар
didZ
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 22:59
Автомобил: VW Passat Variant B5 1.8 20v
Двигател: ADR 1997
Местоположение: Разград

Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Мнениеот didZ » Пон 03 фев 2014 15:39


Викнал съм пътна помощ за утре да я влача до сервиза.. И ще раздумам какво съм си навлякъл.. Дано не съм омазал и биелни лагери и тнт.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13431
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Мнениеот kris11 » Пон 03 фев 2014 18:00


didZ написа:Дано не съм омазал и биелни лагери и тнт.

Недей такива мрачни мисли :th_up


Потребителски аватар
didZ
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 22:59
Автомобил: VW Passat Variant B5 1.8 20v
Двигател: ADR 1997
Местоположение: Разград

Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Мнениеот didZ » Вто 04 фев 2014 11:48


Допълнение към темата. След като днес разринах снега, се оказа че абсолютно всичкото масло е под колата. Щеката е суха. Натоварихме я на подемник, занесох я до сервиза, но сега има много коли и ще я гледат утре.

На пръв поглед ми казаха: Задържал възвратен клапан на помпата, от там високо налягане, пръсване на маслен филтър.

Последствията - колянов вал + изненадки.

Цената .. 2 и нагоре.

Все пак да не избързвам, да изчакам да видя, но това за мен не може да е кола..

На колегата му се случи същото, само че пораженията са по-малки защото е видял че тече масло - докато аз не. При него се оказа о-пръстен под масления филтър към блока на купето + малко изненадки.

Никога не съм имал чак толкова проблеми с един и същ автомобил, и то такъв в който набивам пари за още 3 такива.. Направо ми се плаче, не може да е истина!


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4414
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Мнениеот Pet_rov » Вто 04 фев 2014 11:58


Съжалявам, колега. То при тези факти, сякаш е по-добре да търсиш направо друг такъв мотор, отколкото да ремонтираш този.


StanimirB
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 02 фев 2014 17:55
Автомобил: volkswagen golf 4
Двигател: AGN 5.12.1999 1.8 20V

Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Мнениеот StanimirB » Вто 04 фев 2014 15:14


хора аз имам голф 4 и пасат б5 и двата са с мотори 1.8 20в 125к.с. и ги карам само с 10в40 репсол нямам никакви ядове

Последна промяна от gr_kanev на Вто 04 фев 2014 15:26, променено общо 1 път.
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Мнениеот krasio00o » Вто 04 фев 2014 18:12


Най -вероятно О пръстена на охладителя на масления филтър.Много хора не обръщат внимание и на гайката която го държи(тя се вижда след като се свали масления филтър)често се разхлабва от смяната на филтъра и в студено време понеже налягането на маслото е по голямо заради по гъстото масло,изтърва уплътнението. Следете за течове в тази зона и вземайте мерки докато е време,че става лошо после.Едно уплътнение за 6 лв може да ти изтропа мотора.Дано няма поражение по вала и лагерите иначе по евтиния и добър вариант е блок,бутала и вал втора употреба.


danaildel4ev
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Мнениеот danaildel4ev » Чет 06 фев 2014 15:21


Колега ако имаш сериозни поражения по мотора,според мен по добрия вариант е да си намериш направо друг мотор със скоростна кутия,комплект,твоята скоростна кутия казваш че е за смяна,мисля че така може да ти излезе по евтино


Потребителски аватар
siko2
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
Автомобил: VW Passat B5 1997
Двигател: ADR
Местоположение: София

Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Мнениеот siko2 » Пон 10 фев 2014 19:37


Колега какво стана с колата?


Потребителски аватар
didZ
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 22:59
Автомобил: VW Passat Variant B5 1.8 20v
Двигател: ADR 1997
Местоположение: Разград

Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Мнениеот didZ » Вто 11 фев 2014 17:44


Най-после човека чудо с гащеризона намери време да я погледне. След като ме изнерви вече с тия лагери на колянов вал, отидох (след като изгледах 1000 клипа на коли които работят по няколко часа без масло, условието е да са на свободна - тоест да няма натоварване) висях му на главата повдигнахме я и се оказа точно това което си мислех. Гумения О-пръстен под масления филтър който е към блока на двигателя. След 20 години, беше станал пластмасов.

КОЛЕГИ, ПРОФИЛАКТИЧНО СИ ГИ СМЕНЕТЕ АКО НЕ СТЕ ДОСЕГА. СТРУВА 4-6лв.!! ЩЕ ВИ СПЕСТИ ДОСТА ПАРИ И НЕРВИ.

На мен ми излезе 40лв. смяна, 6лв. уплътнител и два пъти масло по 90лв. + пътна помощ + бели коси (безценни) = 266лв! Заради 5 лева уплътнител.

Сагата продължава, в петък ще я нося да отваряме картера, за да докараме налягането. :)

Със здраве!


Потребителски аватар
siko2
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
Автомобил: VW Passat B5 1997
Двигател: ADR
Местоположение: София

Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Мнениеот siko2 » Сря 12 фев 2014 0:07


При мен беше почнал да се омаслява филтъра и при смяната на маслото го сменихме този пръстен.. И моя беше станал пластмасов и леко изяден от едната страна!


Потребителски аватар
didZ
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 22:59
Автомобил: VW Passat Variant B5 1.8 20v
Двигател: ADR 1997
Местоположение: Разград

Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Мнениеот didZ » Сря 12 фев 2014 12:05


Интересното е, че след този целия проблем му сложих 10-40, за да видя добре ли е мотора въобще.. Досега беше с 5-40..

Сега няма тракане, чукане, нито пък ми светва лампата за маслото!

Да се вкарвам ли във филма с маслената помпа не знам! Може би пак ще отида да дам някой лев за замерване на налягането.. Ще има продължение :)


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4414
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Мнениеот Pet_rov » Сря 12 фев 2014 12:15


Първо измери налягането пак. След като пръстенът не е уплътнявал добре, е възможно да е имало "изпускане" на налягане по маслената магистрала. После мисли за филма с маслената помпа. :beer


Потребителски аватар
Tsapo
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 09 юни 2010 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Мнениеот Tsapo » Сря 12 фев 2014 16:00


При положение, че сега с полусинтетиката работи добре и не светва нищо не го пипай мотора. Възможно е предното масло да е било менте.
Следя темата с интерес.

Успех колега и дано си се разминал с проблемите.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13431
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!

Мнениеот kris11 » Сря 12 фев 2014 19:23


didZ Дано си се разминал леко.Ти изкара голяма одисея. :th_up



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 182 госта