djfunnyman написа:
и на мен ми се струва че центровката не е добре като смених датчика на хол (делкото) забелязах че от време на време зор пали с това блокирване сякаш подава искрата по рано и блокирва двигателя след месец някъде като стана по студено всяка сутрин го правеше повече блокажи после реших да потърся на друг майстор да направи центровката а преди това въртях делкото и пробвах дали има подобрения стигнах до едно положение когато колата палише от четвърт оборот но нямаше никаква мощност след това пак въртях напред назад докато направих колата да върви и то доста добре вървеше но зор палише все повече се получаваше това блокирване
Иии, па ако сложиш и някой препинателен знак - щеше да си идеален!
Там е работата, че правилно си се ориентирал, ама си го връткал това делко като вентилатор, баси!
Много малко ъглово завъртане оказва огромно влияние.
Да го кажем така: 1мм завъртане отговаря на около 6* промяна на центровката.
Сега вземи един тънкописец и прецизно маркирай точното положение на делкото спрямо блока.
Ама наистина точно!
След това завърти делкото на около 0.5мм обратно на часовниковата стрелка.
Ще усетиш, че много по-лесно ще пали.
Но!
Пак ще е голямо предварението. При рязко натоварване на мотора, особено при не-много читав бензин ще продължиш да чустваш 'тракането на аванса' т.е. детонации.
Едно, че е опасно, друго, че разхода се вдига, а и ти забива муцуна на старт, нали?
Бягай в някой сервиз със стробоскоп, със загряла кола и накара майстора да нагласи аванса на около 9-10* но с разкачен температурен датчик!!!
От опит това е най-подходящата настройка на запалването.
За детонационния датчик потърси - писано е. Ако не - утре ще пиша,