Благодаря Радо.
Най после нещо полезно. Не знам дали забелязваш, но от известно време нивото на компетентни мнения тук, много спадна. Изключвам теми от сорта на какви джанти да си сложа, или какъв изпарител или свещи.
Пишещите и знаещи хора според мен са не повече от 20-30 души. Защо е така ?
Аз съм писал в поне три теми за тоя регулатор и ти си първия с нещо полезно.
Благодаря. Сега остава само да измисля как да го затапя тоя регулатор без да протече и да се запаля )))
Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици - Решено
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици - Решено
Последна промяна от Гергин на Сря 22 окт 2014 19:18, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици
СЪбота си поиграх, след неуспешен опит да го запоя, го занесох на оксижен.
Няма да описвам каква игра е, защото бензиновите пари в него се палят и не му дават да затвори .
Няколко вида припой и накрая го уцелихме. КАкто и да е. От вчера пали нормално.
Опитите продължават, дано е от това.
Няма да описвам каква игра е, защото бензиновите пари в него се палят и не му дават да затвори .
Няколко вида припой и накрая го уцелихме. КАкто и да е. От вчера пали нормално.
Опитите продължават, дано е от това.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици
Гергин написа: след неуспешен опит да го запоя, го занесох на оксижен.
Няма да описвам каква игра е,...
Шегуваш се, нали?!?
Какви запоявания, какви оксижени, бе, братче!
Режеш маркучлето, така, че да стърчи едно 10-15мм след цицката и навиваш в него една бурма (болт) М5.
И готово!
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици
radotom написа:Гергин написа: след неуспешен опит да го запоя, го занесох на оксижен.
Няма да описвам каква игра е,...
Шегуваш се, нали?!?
Какви запоявания, какви оксижени, бе, братче!
Режеш маркучлето, така, че да стърчи едно 10-15мм след цицката и навиваш в него една бурма (болт) М5.
И готово!
Не, че се познаваме лично Радо (ще ми се ), ама дали не съм пробвал 101 хитрини преди да го занеса
Това с винтчето беше първото, което пробвах и то с няколко вида маркучи и винтове, щото протичаше доволно около резбата след каране. Топлина и бензин дава налягане и още нещо.....
Съветвам никой да не пробва с затапен маркуч, че да не пламне като факла. С оксижен трудно ама чиста работа и отгоре сложих пак маркучето за застраховка
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 192 госта