Ще бъда обстоятелствен.
Б4 АЕК, от седмица се замисля при палене. Преди палеше само като подам ключа, а вече седмица и нещо, се замисля, но не всеки път. Още търся закономерност. На 5 паления едно е с замисляне. Ако преди палеше от докато преброиш до едно, две и вече работи, сега и до 4 стигам и в първата секунда, аха се чуди какво става.
Малко пред история. Предната събота и неделя си играх с ключалките, после видях, че ми се е сцепил маркуч на една от чистачките и го оправих. После видях, маркуча за регулатора на налягането на бензина, знаете го. На рейката, метален, кръгъл с едно вкумче към всмукателния колектор. Та Това маркуче се беше нацепило, почти на прах и на самия регулатор в пъпката се събрало бензин. Огледах, нищо, палеше си преди това часовник. Та смених това маркуч.Пробвах да сваля регулатора, но нещо не излизаше, а той седи в пластмаса и спрях да не стане ептен беля. Явно има чалъм, но не намерих инфо тук. Та има някакви капки бензин, днес го извадих маркучето, не е сухо. Явно мембраната в него вече пуска, но преди това не бъркаше паленето И започнаха изненадите с замислянето, мамка му.
На газ е с обикновена газова. Почнах да я гася на бензин, никаква промяна. Викам ако пуска газ в колекторите и е по уморен клапана, макар, че миналото лято го смених. Свещи НЖК на 2000км. Кабели, мабели наред са според мен. Нещо по 100 тиците датчици съм пипнал и разместил ми се струва, докато си играх с регулатора. Там не липсват ))))
Търся за АЕК някакви инструкции, да меря и гледам. Имам една книжка за Б3, ама не е същото. Дразни яко това проблемче.
А паленето на този пасат е легендарно в махалата, вече 7 години. Умирам от кеф зимата в най якия студ, като изляза и седна и само врътна ключа и стария кораб запали пред комшиите с по новите коли, дето подгряват, па кюфат, па горивото било скапано, па не знам какво. А "паси" е безотказен.
Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици - Решено
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици - Решено
Последна промяна от Гергин на Сря 22 окт 2014 19:19, променено общо 3 пъти.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Б4, АЕК започна да се замисля при палене, но не всеки пъ
Дай още подробности брат, на студен и на топъл старт ли прави тези замисляния. След като запали стабилен ли е празният ход и как е при ускорение?
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Б4, АЕК започна да се замисля при палене, но не всеки пъ
Dpop написа:Дай още подробности брат, на студен и на топъл старт ли прави тези замисляния. След като запали стабилен ли е празният ход и как е при ускорение?
Давам, Добри. А аз си мислех, че съм много подробен)))
В първият момент като запали, задържа секунда на около 400-500 и после си ги вдига и всичко е нормално. Работи си стабилно, ускорява си както си е. Абе нормално с две думи. Е тази сутринта запали от раз, както преди.
КАто почне да прави проблема, върти 3-4 сек. и ако запали се получава това с 400-500 обр.. Ако пусна ключа няма да запали. Гледам, че повече го прави през деня, независимо дали е престояла 1ч. или 5 часа. Като преспи, сутрин първото палене е по учебник.
Ако имаш някакво ръководство за АЕК ще е супер, да видя тея датчици около дросела нещо само съм бутнал.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици
Какво свърших по Пасата.
Намерих от руския сайт информация за датчиците по колата и я разкостих, до където можах.
Освен проблемът с паленето, колата държи и около 1200 об. в движение,Понякога и малко отгоре. Падат малко мудно също, а на място около 1000 и се оправя или сама като спре или като стисна някак си кабела ги заковава на 900. Прави ми впечатление, че леко се влияят в завой, падат. МИшо пт Герман преди няколко години ми спомена за някакъв датчик на скоростната кутия, който влияе на оборотите. мо не намирам информация да го видя и премеря.
Иначе:
- проверка датчик на дроселовата клапа- всичко в норма. Напрежението до него е в норма. Датчика реагира в норми при плавно отваряне и затваряне. Не съм го отварял да гледам пистите дали имат проблем. Сигурно трябваше, но видях, че маркировката си седеше на винтовете и не е бил отварян никога. Четох за някакви обучения и почистване на дросела. Ама не разбрах за този двигател трябва ли да се обучава, и може ли воупще?
Единственият проблем ми е да премеря кабелите които идват до нея, защото там ме съмнява, че има проблем. А влизат в сноп и после в (не знам името), отдясно на двигателя в кръгло като голяма букса Иначе стига около 6-7V напрежение (по спомен) Но вругите два проводника в буксата ??
- проверка температурния датчик - в нормите
- проверка датчик на температурата на входящия въздух - в нормите. При две температури го мерих
- проверка на стъпков мотор - съпротивление в нормите 7-10 ома
- проверка датчик на клянов вал- в нормите
- проверка на клапана на адсорбера(не ми стана точно ясно какво точно върши) - в нормите
- бубина си работи
- смених палец и капачка, че бяха доста нагорели
- датчика за детонации - в нормата
- от регулатора на налягането на бензин (стои на рейката) пуска леко бензин. Но явно до сега така си е работила и не ми изглежда фатално. Най евтиния в интернет го видях 50лв. Ама за една мембранка толко... Някой ако може да обясни, какви проблеми може да направи. Днес го затапих.
И идва ред на така наречения дебитомер
- и тук греда- дава ми, че е окъсил или аз не го меря както трябва, ако някой знае да ми разкаже.4 пина е буксата Бош дебитомер. Има снимки може да го види за този двигател.
- Не премерих ламдата има и някакъв датчик към нея за някакво подгряване ?? не го намерих
- Дюзите не съм мерил, ама е пушка на бензин
- Хол датчика не го мерих, нямаше и кой да ми върти.
- свещите са на 2-3 к.км НЖК
- бензинова помпа ВДО, чисто нова,оригинална, от магазина. Вече на около 20 к.км
- по компютъра не мерих, че нямам хубава схема на входовете. Къде му е релето на тоя комп ?
Общо взето това е.
Кабел към датчик на дросел, как точно да го проверя? И дебитомера как точно се мери?
Макар, че какво толко влияе на газ? Но ми е интересно, защо ми дава, че е окъсил.
Отговарям на всякакви въпроси и приемам предложения .
Намерих от руския сайт информация за датчиците по колата и я разкостих, до където можах.
Освен проблемът с паленето, колата държи и около 1200 об. в движение,Понякога и малко отгоре. Падат малко мудно също, а на място около 1000 и се оправя или сама като спре или като стисна някак си кабела ги заковава на 900. Прави ми впечатление, че леко се влияят в завой, падат. МИшо пт Герман преди няколко години ми спомена за някакъв датчик на скоростната кутия, който влияе на оборотите. мо не намирам информация да го видя и премеря.
Иначе:
- проверка датчик на дроселовата клапа- всичко в норма. Напрежението до него е в норма. Датчика реагира в норми при плавно отваряне и затваряне. Не съм го отварял да гледам пистите дали имат проблем. Сигурно трябваше, но видях, че маркировката си седеше на винтовете и не е бил отварян никога. Четох за някакви обучения и почистване на дросела. Ама не разбрах за този двигател трябва ли да се обучава, и може ли воупще?
Единственият проблем ми е да премеря кабелите които идват до нея, защото там ме съмнява, че има проблем. А влизат в сноп и после в (не знам името), отдясно на двигателя в кръгло като голяма букса Иначе стига около 6-7V напрежение (по спомен) Но вругите два проводника в буксата ??
- проверка температурния датчик - в нормите
- проверка датчик на температурата на входящия въздух - в нормите. При две температури го мерих
- проверка на стъпков мотор - съпротивление в нормите 7-10 ома
- проверка датчик на клянов вал- в нормите
- проверка на клапана на адсорбера(не ми стана точно ясно какво точно върши) - в нормите
- бубина си работи
- смених палец и капачка, че бяха доста нагорели
- датчика за детонации - в нормата
- от регулатора на налягането на бензин (стои на рейката) пуска леко бензин. Но явно до сега така си е работила и не ми изглежда фатално. Най евтиния в интернет го видях 50лв. Ама за една мембранка толко... Някой ако може да обясни, какви проблеми може да направи. Днес го затапих.
И идва ред на така наречения дебитомер
- и тук греда- дава ми, че е окъсил или аз не го меря както трябва, ако някой знае да ми разкаже.4 пина е буксата Бош дебитомер. Има снимки може да го види за този двигател.
- Не премерих ламдата има и някакъв датчик към нея за някакво подгряване ?? не го намерих
- Дюзите не съм мерил, ама е пушка на бензин
- Хол датчика не го мерих, нямаше и кой да ми върти.
- свещите са на 2-3 к.км НЖК
- бензинова помпа ВДО, чисто нова,оригинална, от магазина. Вече на около 20 к.км
- по компютъра не мерих, че нямам хубава схема на входовете. Къде му е релето на тоя комп ?
Общо взето това е.
Кабел към датчик на дросел, как точно да го проверя? И дебитомера как точно се мери?
Макар, че какво толко влияе на газ? Но ми е интересно, защо ми дава, че е окъсил.
Отговарям на всякакви въпроси и приемам предложения .
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици
След насоките, предложения и идеи от толкова много колеги в темата.
Да напиша, може да помогне на друг.
Закупих от колега от Пловдив регулатор за този мотор за 10лв. и 5 лв, доставка. КОлегата беше много коректен.
Смених го. От тогава не ми е правила проблем с паленето. За сега.
Последва сваляне на дроселовата клапа, стъпков мотор, меката връзка и всякакви там тръбички.
Излъсках дросела с коресилин, като внимателно махнах преди това гарнитурата към колектора. С парцалчето леко-леко и светна. С подходящо по размер, парче дърво. Застопорявате клапата отворена, за да е по лесно да се бърка.
Стъпковото моторче го напълних с коресилин, малко постоя. И така два пъти. Всички тръби бяха почистени с парцалче и коресилин. Като трябва да не се прекалява с него, защото е агресивен към гумата.
Запуших картерната вентилация с тапа от бутилка и скоба към меката връзка, а клапата дето стой на капака на главата, и пуснах маркуча под двигателя. Целта е да не цапа с масло. Защото имаше много. С времето тази клапа за картерната вентилация се разваля и почва да пуска пари и масло към меката връзка, двосела и т.н и става една мазнотия.
НЕ се сетих да бръкна с парцала докато имах достъп, да тръкна и кислородния датчик.
Всичко бе почистено и сглобено. Последва палене и ....
Колата запали, което си беше постижение :)))) Оборотите заковаха на 900. ДО тук добре, работеше доста чисто мотора.
В движение почнаха да падат доста по нормално и вече до 1000, а не до 1200-1300 както преди. ИНтересното е, че в движение като слязат на 1000 и след около 20 сек. си падат на 900. Нещо което не бях виждал от години. Определено има ефект.
Четох, за период на адаптация на дросела и т.н след около 100-200км. Сега чакам да видя дали ще се адаптира.
Да напиша, може да помогне на друг.
Закупих от колега от Пловдив регулатор за този мотор за 10лв. и 5 лв, доставка. КОлегата беше много коректен.
Смених го. От тогава не ми е правила проблем с паленето. За сега.
Последва сваляне на дроселовата клапа, стъпков мотор, меката връзка и всякакви там тръбички.
Излъсках дросела с коресилин, като внимателно махнах преди това гарнитурата към колектора. С парцалчето леко-леко и светна. С подходящо по размер, парче дърво. Застопорявате клапата отворена, за да е по лесно да се бърка.
Стъпковото моторче го напълних с коресилин, малко постоя. И така два пъти. Всички тръби бяха почистени с парцалче и коресилин. Като трябва да не се прекалява с него, защото е агресивен към гумата.
Запуших картерната вентилация с тапа от бутилка и скоба към меката връзка, а клапата дето стой на капака на главата, и пуснах маркуча под двигателя. Целта е да не цапа с масло. Защото имаше много. С времето тази клапа за картерната вентилация се разваля и почва да пуска пари и масло към меката връзка, двосела и т.н и става една мазнотия.
НЕ се сетих да бръкна с парцала докато имах достъп, да тръкна и кислородния датчик.
Всичко бе почистено и сглобено. Последва палене и ....
Колата запали, което си беше постижение :)))) Оборотите заковаха на 900. ДО тук добре, работеше доста чисто мотора.
В движение почнаха да падат доста по нормално и вече до 1000, а не до 1200-1300 както преди. ИНтересното е, че в движение като слязат на 1000 и след около 20 сек. си падат на 900. Нещо което не бях виждал от години. Определено има ефект.
Четох, за период на адаптация на дросела и т.н след около 100-200км. Сега чакам да видя дали ще се адаптира.
Последна промяна от Гергин на Чет 05 фев 2015 21:34, променено общо 1 път.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици
При теб няма какво да се адаптира.Дросела ти има само ТПС.
Оборотите ти ги прави моторчето.При мен ги ковеше на 900,само на газ ги сваляше малко по-бавно,но за 1-2 секунди пак си падаха на 900.
Оборотите ти ги прави моторчето.При мен ги ковеше на 900,само на газ ги сваляше малко по-бавно,но за 1-2 секунди пак си падаха на 900.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици
Bai Sando написа:При теб няма какво да се адаптира.Дросела ти има само ТПС.
Оборотите ти ги прави моторчето.При мен ги ковеше на 900,само на газ ги сваляше малко по-бавно,но за 1-2 секунди пак си падаха на 900.
Това е добре. Значи стъпковото моторче е виновника за оборотите. При замерване показва, че е в ред, но явно не е. Жалко, че няма как да пробвам с друго.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици
Ако намериш друго,само за проба
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици
Bai Sando написа:Ако намериш друго,само за проба
Както се пее:
- А дано, ама надали
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици
Продължение.
Отново замина регулатора и се появи проблемът с паленето .
Дайте решение. Ако го затапя и спра помпата какво ще стане?
Явно всички си заминават, върти постоянно и набива здраво гориво.
Някой да ми обясни по подробно. Принципът ми е почти ясен.
Отново замина регулатора и се появи проблемът с паленето .
Дайте решение. Ако го затапя и спра помпата какво ще стане?
Явно всички си заминават, върти постоянно и набива здраво гориво.
Някой да ми обясни по подробно. Принципът ми е почти ясен.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици
Е, пааа... нова смяна на регулатора
Няма как да спреш помпата или да поддържаш необходимото налягане в вкл/икл.
Не, че няма, но постоянното пускане и спиране е вредно за всеки електодвигател, ще ти е необходим съд (ресивер) за налягане и въпреки това вероятно ще имаш пикове и спадове в рейката.
Няма как да спреш помпата или да поддържаш необходимото налягане в вкл/икл.
Не, че няма, но постоянното пускане и спиране е вредно за всеки електодвигател, ще ти е необходим съд (ресивер) за налягане и въпреки това вероятно ще имаш пикове и спадове в рейката.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици
ЕЕЕ, от кога те чакам да се включиш, Радо.
Знаеш ли какво си мисля, ама да не се смееш. Да взема регулатора и да го заваря отпред. Да затапя вакума на мотора и да спра помпата.
Така да реша проблема за винаги. Паля винаги на бензин, дали ще прецака нещо без тоя регулатор? Има ли нещо, което не до виждам? Тва със смяната втора ръка е като котка в чувал. Нов е 100 лв., тея втора употреба 10-15 лв. ама гаранция Франция. Чудя се какво може да стане ако го затапя?
Знаеш ли какво си мисля, ама да не се смееш. Да взема регулатора и да го заваря отпред. Да затапя вакума на мотора и да спра помпата.
Така да реша проблема за винаги. Паля винаги на бензин, дали ще прецака нещо без тоя регулатор? Има ли нещо, което не до виждам? Тва със смяната втора ръка е като котка в чувал. Нов е 100 лв., тея втора употреба 10-15 лв. ама гаранция Франция. Чудя се какво може да стане ако го затапя?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици
Не разбрах точно кое искаш да затапиш - вакуума или изходящото гориво?
Ако е второто - недей! Ще пръснеш рейката!
6 бара налягане не са майтап!
Всъщност - рейката най-вероятно ще издържи, ама ще се дави колата при палене.
Ако говориш за вакуума - нямаш грижи!
Леко ще вдигне разхода (ако ти работи ламбдта коректно), пък и има възможност да подобриш малко ускорението при ниски обороти, защото ще има възможност да 'фърли' повече бензин. Ама ще трябва да осигуриш възможност и за повече въздух. Примерно - 'спортен' филтър, и то не от Илиянци.
Относно спирането на помпата - пак не разбрах!
Да я спираш, след като превключиш на газ или да я спираш и пускаш, с цел поддържане на постоянно налягане в рейката на пинципа на пресостатите на компресорите?
Ако е за спиране при газ - вероятно няма да имаш проблеми. И до ден днешен не е решена газаджийската дилема дали е по-добре да работи помпата да охлажда или да се спира, за да не се хаби.
Ако ще мъчиш да държиш налягане с механичен пресостат - не виждам как ще се справиш, но пък... тя тая работа с пробване става!
Ако е второто - недей! Ще пръснеш рейката!
6 бара налягане не са майтап!
Всъщност - рейката най-вероятно ще издържи, ама ще се дави колата при палене.
Ако говориш за вакуума - нямаш грижи!
Леко ще вдигне разхода (ако ти работи ламбдта коректно), пък и има възможност да подобриш малко ускорението при ниски обороти, защото ще има възможност да 'фърли' повече бензин. Ама ще трябва да осигуриш възможност и за повече въздух. Примерно - 'спортен' филтър, и то не от Илиянци.
Относно спирането на помпата - пак не разбрах!
Да я спираш, след като превключиш на газ или да я спираш и пускаш, с цел поддържане на постоянно налягане в рейката на пинципа на пресостатите на компресорите?
Ако е за спиране при газ - вероятно няма да имаш проблеми. И до ден днешен не е решена газаджийската дилема дали е по-добре да работи помпата да охлажда или да се спира, за да не се хаби.
Ако ще мъчиш да държиш налягане с механичен пресостат - не виждам как ще се справиш, но пък... тя тая работа с пробване става!
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици
radotom написа:Не разбрах точно кое искаш да затапиш - вакуума или изходящото гориво?
Ако е второто - недей! Ще пръснеш рейката!
6 бара налягане не са майтап!
Всъщност - рейката най-вероятно ще издържи, ама ще се дави колата при палене.
Ако говориш за вакуума - нямаш грижи!
Леко ще вдигне разхода (ако ти работи ламбдта коректно), пък и има възможност да подобриш малко ускорението при ниски обороти, защото ще има възможност да 'фърли' повече бензин. Ама ще трябва да осигуриш възможност и за повече въздух. Примерно - 'спортен' филтър, и то не от Илиянци.
Относно спирането на помпата - пак не разбрах!
Да я спираш, след като превключиш на газ или да я спираш и пускаш, с цел поддържане на постоянно налягане в рейката на пинципа на пресостатите на компресорите?
Ако е за спиране при газ - вероятно няма да имаш проблеми. И до ден днешен не е решена газаджийската дилема дали е по-добре да работи помпата да охлажда или да се спира, за да не се хаби.
Ако ще мъчиш да държиш налягане с механичен пресостат - не виждам как ще се справиш, но пък... тя тая работа с пробване става!
6 си е много, нали уж нагнетява до 3. Както и да е.
Идеята ми е да затапя вакума. Този на колектора, и този на самия регулатор. Не да затапвам обратния бензин. Това което знам е, че този вакум помага на регулатора да отвори.
http://www.mysmart.bg/avtochasti/regulator-nalyagane-na-gorivo/15
Его как изглежда. Запоявам пишката дето стърчи, щото мембранката вътре е спукана и колектора смуче бензин през нея и я дави. И затапвам пишката на колектора да не смуче въздух. И тук ми е въпроса. Като няма вакум към регулатора, налягането от помпата към рейката ще е достатъчно ли да го отваря и да минава бензина? Дали няма да е много високо и да избие бензин, да спука самата рейка, щото е пластмасова на 100г. Със спирането на помпата целя, да не нагнетява постоянно гориво, а само за 1-2мин. докато прехвърля на газ. Не знам дали станах ясен. Тоя регулатор е една тарирана пружина. Смяната с трети ме навежда на мисълта, че работеща постоянна помпа, без да работят дюзите. Създава някакво налягане което с времето пука мембраната на регулатора. И той си става хроничен проблем. Един вид премахвам вакума на регулатора. Иначе той си седи на мастото.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици
Гергин написа:6 си е много, нали уж нагнетява до 3.
Цъ!
3 е работното налягане в рейката без вакуум
За да ги държи стабилни тези 3 бара, логично е помпата да дава повече.
Оригиналната навремето ми даваше точно 6 бара.
Новото (от преди 3-4 год.) китайче държи 5.5 бара.
Това е ако мериш без регулатор, без дявол! Все едно си бучнал манометъра веднага след изхода на помпата. То така съм го и мерил, де! Само дето имаше и филтъра за гориво при мен, но той не може да окаже влиание на налягането, само на дебита (ако е силно засран от несменяне)
На въпроса ти: Затапвай смело вакуумите!
За кратко, преди време, аз карах така като опит за евтин тунинг
Не бих казал, че беше много успешен, но със сигурност нищо страшно няма.
Хубаво ще е да си намериш един тройник и манометър и да видиш все пак какво ще е налягането в рейката.
Много е възможно, с тая спукана мембрана, да се окаже не, че дави, ами не достига налягане и за това трудно палиш.
Има вариант и за външен регулатор на налягането, ама преди годинки се носеше слух, че от както почина Landicar (лека му пръст), никой не вкарва читави регулатори - сложиш ли някой и той теква като лейка отвсякъде!
Сега вече може пак да има хубави, ама за тая работа - някой от тия, дето пише в 'тунингаторския' раздел ще питаш!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 182 госта