Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици - Решено

Техническа и сервизна информация за Passat
Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици - Решено

Мнениеот Гергин » Пон 13 окт 2014 22:20


Благодаря Радо.
Най после нещо полезно. Не знам дали забелязваш, но от известно време нивото на компетентни мнения тук, много спадна. Изключвам теми от сорта на какви джанти да си сложа, или какъв изпарител или свещи.
Пишещите и знаещи хора според мен са не повече от 20-30 души. Защо е така ?
Аз съм писал в поне три теми за тоя регулатор и ти си първия с нещо полезно.

Благодаря. Сега остава само да измисля как да го затапя тоя регулатор без да протече и да се запаля )))

Последна промяна от Гергин на Сря 22 окт 2014 19:18, променено общо 1 път.




Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици

Мнениеот Гергин » Пон 20 окт 2014 13:09


СЪбота си поиграх, след неуспешен опит да го запоя, го занесох на оксижен.
Няма да описвам каква игра е, защото бензиновите пари в него се палят и не му дават да затвори .
Няколко вида припой и накрая го уцелихме. КАкто и да е. От вчера пали нормално.
Опитите продължават, дано е от това.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици

Мнениеот radotom » Пон 20 окт 2014 14:47


Гергин написа: след неуспешен опит да го запоя, го занесох на оксижен.
Няма да описвам каква игра е,...

:eek Шегуваш се, нали?!?
Какви запоявания, какви оксижени, бе, братче! :banghead
Режеш маркучлето, така, че да стърчи едно 10-15мм след цицката и навиваш в него една бурма (болт) М5.
И готово! :dontknow


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Б4, АЕК проблем с палене и проверка датчици

Мнениеот Гергин » Вто 21 окт 2014 16:48


radotom написа:
Гергин написа: след неуспешен опит да го запоя, го занесох на оксижен.
Няма да описвам каква игра е,...

:eek Шегуваш се, нали?!?
Какви запоявания, какви оксижени, бе, братче! :banghead
Режеш маркучлето, така, че да стърчи едно 10-15мм след цицката и навиваш в него една бурма (болт) М5.
И готово! :dontknow


Не, че се познаваме лично Радо (ще ми се :biggrin ), ама дали не съм пробвал 101 хитрини преди да го занеса :drunk
Това с винтчето беше първото, което пробвах и то с няколко вида маркучи и винтове, щото протичаше доволно около резбата след каране. Топлина и бензин дава налягане и още нещо..... :a060
Съветвам никой да не пробва с затапен маркуч, че да не пламне като факла. С оксижен трудно ама чиста работа и отгоре сложих пак маркучето за застраховка :bishop



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта