Колеги и аз си купих аларма сатурн м6 и искам сам да си я сложа на пасат б5.5 дизел. Ето и това до което достигнах и това, което не ми е ясно: Алармата има функция дълго заключване. Тя ли ми трябва за вдигането на стъклата или за това се използва допълнителния канал за стъкла.
1. Прекъсване на запалването:
ENGINE IMMOBILISATION
Fuel pump: cut the green/yellow wire on the light blue 6-pin connector (no. 11) located on the connector plate in the foot rest on the driver’s side.
Turbo Diesel model (Tdi): cut the green/brown cable connected to the black relay of the diesel pump, located in the engine compartment on the driver’s side under the control unit in a plastic container.
Starter motor: cut the red/black cable connected to the starter switch.
N.B.: use a supplementary relay.
Тук за TDI трябва да търся задължително зелено кафевия кабел на гърба на релето на помпата. (не знам къде е това) Под пластмасовата кутия на компа ли? Няма ли място в купето на което мога да вържа този имобилайзер?
2. Врати (-) или (+) - на бяло кафяв проводник до конектор №6 (първия долу в краката)
3. ACC контакт - на синьо черен кабел на конектор 12 пак там
4. маса - от където и да е
5. допълнителен канал към комфорт модул за вдигане на стъкла - не ми става ясно
6. отключване (нормално отворен, затворен или общ) - не ми става ясно
7. заключване - също
8. +12V - от където и да е
9. мигачи - от ключа за аварийни светлини
10. Сирена - от маса от където и да е
Ще се радвам да попълним неяснотите за да сме от полза на всички,на които им се занимава с това.
Passat B5 насоки за монтаж на аларма
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Не на гърба на помпата, а черното реле за помпата, колега. Намиращо се под контролния блок в пластмасова кутия
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Black съм го прочел back... :) Та в крайна сметка под кутията на компа ли да търся това реле?
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Ми то пише - под контролния блок от шофьорската страна. Моделът ми не е като твоя, потърси
- ivo_vn
- Мнения: 134
- Регистриран на: Пон 14 май 2012 21:57
- Автомобил: Passat
- Двигател: AVB
- Местоположение: Варна
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Здравейте, колеги!
Някой има ли на идея къде във Варна, могат да ми няправят алармата да вдига стъклата?
Поздрави!
Някой има ли на идея къде във Варна, могат да ми няправят алармата да вдига стъклата?
Поздрави!
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Моля за малко насоки от разбиращите. Остават следните неясноти:
1. Ако се свърже само заключването без допълнителен канал и заключването се програмира "дълго" ще вдига ли стъклата? Все едно ключа да стои задържан в позиция заключване. Или си трябва да се свърже комфорт функцията?
2. Управлението за отключване и заключване по минус ли става и къде трябва да вържа кабелите
3. Вратите по плюс или минус се управляват?
4. Трябва ли да отварям шофьорската врата или всичко необходимо ми е в краката?
1. Ако се свърже само заключването без допълнителен канал и заключването се програмира "дълго" ще вдига ли стъклата? Все едно ключа да стои задържан в позиция заключване. Или си трябва да се свърже комфорт функцията?
2. Управлението за отключване и заключване по минус ли става и къде трябва да вържа кабелите
3. Вратите по плюс или минус се управляват?
4. Трябва ли да отварям шофьорската врата или всичко необходимо ми е в краката?
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
В момента си монтирам алармата така ,че ако мога да помогна.
1.Алармата трябва да задържа сигнала за около 6-7сек. за да вдига стъклата,моята не задържаше и го направих с 3 кондензатора и едно реле.
2.Трябва да се подаде "минус" кабелите са в шофьорската врата.
3.От вратите се подава "минус" ,но не можах да намеря кабел който да реагира на всички врати , и затова съм прекарал кабел от всяка врата,също и от багажника.
4.Аз разглобих половината интериор,ако не си монтирал до сега ще ти отнеме доста време.
1.Алармата трябва да задържа сигнала за около 6-7сек. за да вдига стъклата,моята не задържаше и го направих с 3 кондензатора и едно реле.
2.Трябва да се подаде "минус" кабелите са в шофьорската врата.
3.От вратите се подава "минус" ,но не можах да намеря кабел който да реагира на всички врати , и затова съм прекарал кабел от всяка врата,също и от багажника.
4.Аз разглобих половината интериор,ако не си монтирал до сега ще ти отнеме доста време.
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Все още не съм монтирал алармата. За заключването и отключването трябва да се хвана за бутона, който е до копчетата за стъклата ли? Има ли друго място? По вратите имам неработещи микрета, защото като заключвам с ключа механично нито се заключват останалите, нито алармата се включва. А като заключа дистанционно от ключа всичко си се заключва и отключва. Другото е, че като заключа отвътре с бутона всички се заключват, две врати след това се самоотключват веднага. Микретата за отворена/затворена врата ще ги излекувам бързо с допълнителни бутони. Другите микрета не знам ще ми попречат ли за допълнителната аларма.
P.S. Моля модераторите да преместят темата в Електроника, защото мисля, че там повече хора биха помогнали.
Благодаря!
P.S. Моля модераторите да преместят темата в Електроника, защото мисля, че там повече хора биха помогнали.
Благодаря!
Последна промяна от ivostefanov на Нед 21 сеп 2014 7:47, променено общо 1 път.
Причина: Готово
Причина: Готово
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B5 насоки за монтаж на аларма
Колеги, днес потърсих въпросните кабели за отключване и заключване в шофьорската врата. Според инструкциите в PDF файловете, кабелите са червено - син и червено - зелен. Пробих ги с игла и за мое учудване там ми показа 12V. По принцип пише, че централното се управлява по маса. Исках да им подам маса за да видя дали сработват, но след като измерих 12V, ако там подам маса ще има късо. Не съм сигурен дали точно това са кабелите които ми трябват. Ето снимки на снопа кабели, на който съм мерил с мултимера. (там където е махната изолацията)
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B5 насоки за монтаж на аларма
Колега, сигурен ли си? На потенциал 12V да подам маса? Да не прецакам комфорт модула? Мислех, че въпросния кабел трябва да няма нито потенциала на масата, нито пък 12V. (т.е. да не ми дава нито верига с маса, нито пък напрежение 12V) в нормално положение.
Re: Passat B5 насоки за монтаж на аларма
Да сигурен съм на 100%.По кабелите трябва да има 12в. и трябва да се подаде минус.
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B5 насоки за монтаж на аларма
@ terek: Голямо благодаря!
Свързах алармата. Сега обаче има няколко дребни проблема. Първият е, че при подаване на контакт диода светва и не изгасва, докато не върна контакта. Дори и по време на път си свети постоянно. Вторият е, че не мога да използвам функцията "повторно самовключване" . Тя ми е ценна защото, ако случайно от вкъщи отключа колата, ще си остане отключена. Предполагам, че комфорт модула е отговорен за този проблем, защото като отключа с алармата плафоните светват и лъжат алармата, че се отваря врата и тя не се самовключва отново. Има ли как да отстраня този проблем?
Свързах алармата. Сега обаче има няколко дребни проблема. Първият е, че при подаване на контакт диода светва и не изгасва, докато не върна контакта. Дори и по време на път си свети постоянно. Вторият е, че не мога да използвам функцията "повторно самовключване" . Тя ми е ценна защото, ако случайно от вкъщи отключа колата, ще си остане отключена. Предполагам, че комфорт модула е отговорен за този проблем, защото като отключа с алармата плафоните светват и лъжат алармата, че се отваря врата и тя не се самовключва отново. Има ли как да отстраня този проблем?
Re: Passat B5 насоки за монтаж на аларма
Първо: кой диод светва на алармата или стария на централното?
Второ: При мен след като отключа, определено време ако не се отвори вратата ,се задейства алармата ,но ако не се лъжа преди също се задействаше централното. За плафоните е нормално след като отключиш да светват.При теб може и някоя врата да показва че е постоянно отворена,но следва въпроса тогава как си свързал вратите към алармата и не ти ли правят проблеми,и при свързването не ги ли замери.
Второ: При мен след като отключа, определено време ако не се отвори вратата ,се задейства алармата ,но ако не се лъжа преди също се задействаше централното. За плафоните е нормално след като отключиш да светват.При теб може и някоя врата да показва че е постоянно отворена,но следва въпроса тогава как си свързал вратите към алармата и не ти ли правят проблеми,и при свързването не ги ли замери.
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B5 насоки за монтаж на аларма
Колега, това с диода се оказа, че е нормално. (не бях свързал имобилайзера и след като не можах да запаля се усетих) :) Като натисна отключване след като съм подал контакт изгасва и всичко е ОК.
А т.нар. сигнал врата съм го взел от един конектор до мястото където лежи левия ми крак по време на шофиране (пише го в едно ръководство за монтаж). Всичко е точно с изключение на това, че като отключа все едно отварям врата и алармата получва сигнал, че съм влязал в колата и не я активира отново. Дистанционното ми хваща от много далече и това ми е проблем, ако случайно в къщи го натисна и колата се отключи. Много хамалогия ми е да взимам сигнал от всяка врата поотделно. Шунтирал съм микроключетата и съм си сложил големи бутони от аларма на вратите. Мисля, че комфорт модула нещо не ми е наред, защото като отключа с дистанционното плафона светва за малко и веднага изгасва. (достатъчно да излъже алармата) Плафона светва като отворя вратата. Като вляза в колата и затворя вратата изгасва, (което не е нормално) - трябва да изгасне след подаване на контакт. Смятам, че е от комфорт модула.
А т.нар. сигнал врата съм го взел от един конектор до мястото където лежи левия ми крак по време на шофиране (пише го в едно ръководство за монтаж). Всичко е точно с изключение на това, че като отключа все едно отварям врата и алармата получва сигнал, че съм влязал в колата и не я активира отново. Дистанционното ми хваща от много далече и това ми е проблем, ако случайно в къщи го натисна и колата се отключи. Много хамалогия ми е да взимам сигнал от всяка врата поотделно. Шунтирал съм микроключетата и съм си сложил големи бутони от аларма на вратите. Мисля, че комфорт модула нещо не ми е наред, защото като отключа с дистанционното плафона светва за малко и веднага изгасва. (достатъчно да излъже алармата) Плафона светва като отворя вратата. Като вляза в колата и затворя вратата изгасва, (което не е нормално) - трябва да изгасне след подаване на контакт. Смятам, че е от комфорт модула.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта