Passat B5 насоки за монтаж на аларма
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
И аз съм адски благодарен Жив и здрав да си колега :) Надявам се че и да объркам нещо няма какво да стане освен да не проработи алармата както трябва. Тези дни ще сваля под волана кората да видя жиците ...
- george12
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 21 дек 2008 19:11
- Автомобил: Passat b5 1.8T
- Двигател: AEB 98
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Под волана търсиш + , - , мигачи и блокиране на запалването.Под кората , където е ръчката за предния капак са всички букси които ти трябват.
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Какъв е принципа на имобилайзера на алармите- применрно Сепия и тнт.
С реле и нормално отворен контакт или електронен контакт (логически - тригер) ?
Тоест надеждна ли е тази система ?
Ако ти махнат акумулатора и пак го включат, дали продължава да работи защитата имобилаизер ?
С реле и нормално отворен контакт или електронен контакт (логически - тригер) ?
Тоест надеждна ли е тази система ?
Ако ти махнат акумулатора и пак го включат, дали продължава да работи защитата имобилаизер ?
- george12
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 21 дек 2008 19:11
- Автомобил: Passat b5 1.8T
- Двигател: AEB 98
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Повечето аларми използват нормално затворен контакт на вградено или външно реле - т.е ако откачиш алармата от буксите , спокойно си палиш колата /особенно китайските аларми/ . При варианта със външно реле алармата подава "-" към релето от Н.О. колектор на транзистор.Или иначе казано , когато подадеш контакт при активирана аларма ,или ако е програмирана функция "имобилайзер" се подава "-" към Н.О реле и то прекъсва веригата.По въпроса със акумулатора - би трябвало алармата да остане активирана , дори да разкачиш и да закачиш акумулатора. Лично аз препоръчвам имобилайзер като отделно устройство - независещо от фабрични или афтърмаркет аларми.
Дано съм полезен!
Дано съм полезен!
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Каква ти е мисълта за отделният имобилайзер колега ?
За да може ако крадеца открие блока на алармата и го обезвреди пак да не може да запали колата ли ?
Също ако алармата е от по китайските при опит за изгаряне на модула през мигачи и тнт да не се деактивира имобилайзера ?
То зависи къде е монтирана алармата, как и каква е самата аларма.
Имаш ли поглед върху алармите на МАК -Сепиите?
За да може ако крадеца открие блока на алармата и го обезвреди пак да не може да запали колата ли ?
Също ако алармата е от по китайските при опит за изгаряне на модула през мигачи и тнт да не се деактивира имобилайзера ?
То зависи къде е монтирана алармата, как и каква е самата аларма.
Имаш ли поглед върху алармите на МАК -Сепиите?
- george12
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 21 дек 2008 19:11
- Автомобил: Passat b5 1.8T
- Двигател: AEB 98
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
На всичките въпроси - точно така. МАК не съм монтирал , само съм демонтирал и сменял със други.Проблема беше че си "забравяше" дистанционното - т.е. не искаше да се вкл./изкл. от собственното си дистанционно.А имаше проблем със програмиране на ново дистанционно и в двата случая. В общи линии аларми вече се монтират само заради каско или заради управление на централно. Ако искаш някаква защита , се разрови из форума мисля че имаше тема по този въпрос.
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Подскажи де колега !
За монтиранен на ключе и прекъсване на конкретна верига за да не може да се пали дадена кола съм на ясно.
Но какво друго ?
И все пак, ако алармата е с двойно плаващ код и не е лесна за деактивиране + имобилайзера в нея, мисля че ще бъде някаква защита. Вече зависи и къде е монтирана и как. То и ключе може да бъде открито след време от крадец, ако придърпа колата на теферич.
За монтиранен на ключе и прекъсване на конкретна верига за да не може да се пали дадена кола съм на ясно.
Но какво друго ?
И все пак, ако алармата е с двойно плаващ код и не е лесна за деактивиране + имобилайзера в нея, мисля че ще бъде някаква защита. Вече зависи и къде е монтирана и как. То и ключе може да бъде открито след време от крадец, ако придърпа колата на теферич.
- george12
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 21 дек 2008 19:11
- Автомобил: Passat b5 1.8T
- Двигател: AEB 98
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Нищо не може да ти даде 100% защита. Това е тъжната истина. За това в предният пост написах НЯКАКВА защита.Да , при добър монтаж на качествена аларма има известна защита , но винаги е добре да има и втора защита независима от алармата.
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
За тия ключета не съм се сетил , има ли някой компетентен да ме светне освен алармата как мога да сложа и такова ключе...
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Някой наясно ли е на помпа-дюза кои кабел да потърся и да прекъсна за да не пали?Не говоря от Боша,а някъде по мотора?Моля споделете!!
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Или прекъсваш сигнала към ОБД Буксата- К линията и така спираш вазможността да бъде разкодиран фабричният имобилайзер или примерно спираш + на нафтовата помпа в резервоара. Сигурно има и бушон/реле за нея в таблото. Не съм гледал дали е така.
Кабелите се гледат по цветове или от бушоните или от релетата и тнт.
Кабелите се гледат по цветове или от бушоните или от релетата и тнт.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
За К-линията е ясно.Аз питам за мотора!Дори и да изключа помпата ако имам повече гориво деигателя пак ще работи И за стартера е ясно,но за мен това не е решение.Аз мисля за допълнителен клапан за горивото,но ако вие знаете нещо друго
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Като алтернативен вариант става ли изваждането на бушон и по точно кой предпазител не би дал на колата да запали
Re: Пасат Б5 насоки за монтаж на аларма
Еми ако се замислиш, и при бензина и при дизела -като извадиш бушона за горивна помпа няма как да запалиш. Или ще припали и ще загасне после. Но така не е добре за гнездото на бушона-ще го разбиеш и става кофти. Мързелива работа е. По добре му вържи едно ключе на същата верига.
Също можеш да сложиш ключе и на К линията на ОБД буксата. Когато я ползваш е включено, а иначе стои изключено. Така няма да могат да ти деактивират фабричният имобилайзер.
Ако сам разгледаш какви вериги минават през бушоните и сам можеш да откриеш кое е най удачното да го прекъснеш с ключе.
Също можеш да сложиш ключе и на К линията на ОБД буксата. Когато я ползваш е включено, а иначе стои изключено. Така няма да могат да ти деактивират фабричният имобилайзер.
Ако сам разгледаш какви вериги минават през бушоните и сам можеш да откриеш кое е най удачното да го прекъснеш с ключе.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта