VW Passat b5.5 2.8 V6 4motion AMX бензин/газ изморен
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: VW Passat b5.5 2.8 V6 4motion AMX бензин/газ изморен
След цялата писаница дотук ще е интересно малко повече инфо и за другите, които след теб биха търсили някога къде, кой, как и колко.
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: VW Passat b5.5 2.8 V6 4motion AMX бензин/газ изморен
Започвам старата песен на нов глас:
-Колата ми се струваше доста мудна като за 193 кс, въпреки че тежи над 1600кг- ускорението до 100км/ч беше много приятно, но като ли, че след това просто не 'и стигаше въздуха на колата;
-Натрупваше грешки след стотина км(~70 на пропан) и "чека" блесваше като коледна елха като ламбда-сондите бяха проверени по всички възможни начини;
-Съжалявах, че съм си я купил, въпреки че дори и през 20-те снежни дни преподадох доста уроци на няколко джипа;
-Изпреварвах на 4 - та скорост и се оглеждах като беемвист на на мокра магистрала;
-Мислех си, че просто съм 'и свикнал вече (карам я 15к км) и за това си мислех, че съм 'и свикнал вече и за това ми се струва, че не върви;
-Гореше ~ 18л газ на сто градско във Велики Преслав, където няма ни един светофар;
-Притеснявах се, че един приятел с Пасат 1.9TDI ще ме "дръпне ";
-За пет дни направих поне 5 диагностики (грешките се виждат по-назад) и никой не се нае да изкаже категорично мнение;
И като за начало спрях да карам на газ за да я изключа от уравнението. Ходих при 2-3 - ма заварчици за консултации, говорих поне пет пъти с Brezel и Ifidik за деактивиране на сондите, избрах си сравнително ненатоварена отсечка, където да се "изпъва" и сравнява колата преди и след интервенциите. И накрая отидох при 4-рти заварчик, който ме посъветва да купя заместители на катализатори ( така ги водят по магазините в Шумен), които общо взето представляват цилиндър, стеснен в двата края, съобразено с фи-то на изпускателната система (аз взех 2бр на фи 55) с вътрешно оребрение(прилича на стъргало и си има посока, но без никакви прегради или мрежички. Освен това поръчах и два броя универсални VAG гайки за сондите. След това се върнах при един от първите заварчици и му казах да даде всичко от себе си за да свали заводските катове без да нарушава цялостта им като това означава да развие сондите, а не да ги реже с гайки те им от катализаторите(идеята е ако проблема не е в тях да се върнат по местата си). След като ги свалихме, ги насочих един по един към слънцето като бинокъл и през единия нищо не се виждаше (и Vagcom-а така казваше), а другия беше към края на дните си. Заварих ме заместителите, последвано от адаптация на дросел, защото май така трябва след разкачане на акумулатор. Тестовете на колата на изпитателни трасе, установяване на нула грешки(след което стигнахме до извода, че задните сонди няма да се пипат, защото и разхода е много добър - 10/100 бензин автопилот+някоя и друга гонка) и след това частно парти до преди малко и за това сега лягам, а пък ако има нещо - питайте.
П.С - Колата се отпуши значителн, а пък от странични шумове още нямам оплаквания.
Въпросните заместители бяха по 36лв , гайките по кинта, а пък за около 2 часа труд пратих 50лв като нищо чудно по софийско стотак да заявят понеже и гайките трябва да се заварят на новите катове.
-Колата ми се струваше доста мудна като за 193 кс, въпреки че тежи над 1600кг- ускорението до 100км/ч беше много приятно, но като ли, че след това просто не 'и стигаше въздуха на колата;
-Натрупваше грешки след стотина км(~70 на пропан) и "чека" блесваше като коледна елха като ламбда-сондите бяха проверени по всички възможни начини;
-Съжалявах, че съм си я купил, въпреки че дори и през 20-те снежни дни преподадох доста уроци на няколко джипа;
-Изпреварвах на 4 - та скорост и се оглеждах като беемвист на на мокра магистрала;
-Мислех си, че просто съм 'и свикнал вече (карам я 15к км) и за това си мислех, че съм 'и свикнал вече и за това ми се струва, че не върви;
-Гореше ~ 18л газ на сто градско във Велики Преслав, където няма ни един светофар;
-Притеснявах се, че един приятел с Пасат 1.9TDI ще ме "дръпне ";
-За пет дни направих поне 5 диагностики (грешките се виждат по-назад) и никой не се нае да изкаже категорично мнение;
И като за начало спрях да карам на газ за да я изключа от уравнението. Ходих при 2-3 - ма заварчици за консултации, говорих поне пет пъти с Brezel и Ifidik за деактивиране на сондите, избрах си сравнително ненатоварена отсечка, където да се "изпъва" и сравнява колата преди и след интервенциите. И накрая отидох при 4-рти заварчик, който ме посъветва да купя заместители на катализатори ( така ги водят по магазините в Шумен), които общо взето представляват цилиндър, стеснен в двата края, съобразено с фи-то на изпускателната система (аз взех 2бр на фи 55) с вътрешно оребрение(прилича на стъргало и си има посока, но без никакви прегради или мрежички. Освен това поръчах и два броя универсални VAG гайки за сондите. След това се върнах при един от първите заварчици и му казах да даде всичко от себе си за да свали заводските катове без да нарушава цялостта им като това означава да развие сондите, а не да ги реже с гайки те им от катализаторите(идеята е ако проблема не е в тях да се върнат по местата си). След като ги свалихме, ги насочих един по един към слънцето като бинокъл и през единия нищо не се виждаше (и Vagcom-а така казваше), а другия беше към края на дните си. Заварих ме заместителите, последвано от адаптация на дросел, защото май така трябва след разкачане на акумулатор. Тестовете на колата на изпитателни трасе, установяване на нула грешки(след което стигнахме до извода, че задните сонди няма да се пипат, защото и разхода е много добър - 10/100 бензин автопилот+някоя и друга гонка) и след това частно парти до преди малко и за това сега лягам, а пък ако има нещо - питайте.
П.С - Колата се отпуши значителн, а пък от странични шумове още нямам оплаквания.
Въпросните заместители бяха по 36лв , гайките по кинта, а пък за около 2 часа труд пратих 50лв като нищо чудно по софийско стотак да заявят понеже и гайките трябва да се заварят на новите катове.
Re: VW Passat b5.5 2.8 V6 4motion AMX бензин/газ изморен
Колега, след известно време каране има ли някаква промяна, че съм се замислил и аз по въпроса за махането? Как си с разхода на газ? При мен е 19-21 градско в София и си мисля, че съм запушен.
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: VW Passat b5.5 2.8 V6 4motion AMX бензин/газ изморен
Съжалявам за късния отговор, но последно време съм затрупан от работа и не мога да влизам често. По темата - не съм карал колата много-много из софийско и нямам преки наблюдения върху разхода 'и там, но ми се струва нормален. 18-19 може да звучи налудничаво, но за 1.6 тона кола с 200 кс из София е приемлив разход. Ако ще ти е от полза съм изминал 3200км със 120км/ч на автопилот и ми даде разход от около 12л газ.
P.S. С нашите горива и V10 да караш пак ще ти се струва, че не върви, а относно вървежа не очаквай като свалиш катализаторите да излети.
P.S. С нашите горива и V10 да караш пак ще ти се струва, че не върви, а относно вървежа не очаквай като свалиш катализаторите да излети.
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 17:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: harmanli
Re: VW Passat b5.5 2.8 V6 4motion AMX бензин/газ изморен
VANK01 написа:Съжалявам за късния отговор, но последно време съм затрупан от работа и не мога да влизам често. По темата - не съм карал колата много-много из софийско и нямам преки наблюдения върху разхода 'и там, но ми се струва нормален. 18-19 може да звучи налудничаво, но за 1.6 тона кола с 200 кс из София е приемлив разход. Ако ще ти е от полза съм изминал 3200км със 120км/ч на автопилот и ми даде разход от около 12л газ.
P.S. С нашите горива и V10 да караш пак ще ти се струва, че не върви, а относно вървежа не очаквай като свалиш катализаторите да излети.
Със това 4х4 и 1550кг ако трябва да сме точни, тая кола си е умрял кон дори и 200кс и е напълно нормално автомобили само със предно или задно задвижване и по малко конски сили да те бият.
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: VW Passat b5.5 2.8 V6 4motion AMX бензин/газ изморен
градски при кого ходи на диагностика в шумен ?
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: VW Passat b5.5 2.8 V6 4motion AMX бензин/газ изморен
При Петьо Тока ходих на диагностика, казват, че бил най - добрият в региона. А пък относно това, че не върви като Голф съм напълно съгласен.
Re: VW Passat b5.5 2.8 V6 4motion AMX бензин/газ изморен
VANK01 написа: Освен това поръчах и два броя универсални VAG гайки за сондите.
Не разбрах гайките дали ги смени или ги завинти изцяло върху другите за да отдалечиш сондата?
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: VW Passat b5.5 2.8 V6 4motion AMX бензин/газ изморен
Новите гайки се заварят на новите катализатори, разбира се, ако успееш да развиеш сондите от старите гайки. Ако не успееш - сондите се изрязват с гайките от запушените катализатори и се заварят направо върху новите катализатори.
Re: VW Passat b5.5 2.8 V6 4motion AMX бензин/газ изморен
Вчера качих пасата на канал и с едно "майсторче" направих оглед на катализаторите.... Оказа се (по негови думи), че имам 4 катализатора . Едни кажи речи горе в двигателя (за да ги смениш трябва да разглобиш двигателя )и едни долу където би трябвало да са. В същото време втората ламбда сонда(bank 2) се намира на входа на втория (долният) катализатор .... , демек чете газовете преди да влязат в него. От време на време ми блесва "P0431 - Warm Up Catalyst Efficiency Below Threshold Bank 2", та се чудя дали и при колегата VANK01 е бил същия проблем? Дали пък не е сондата за смяна....
някой да се е сблъсквал с подобно нещо?
някой да се е сблъсквал с подобно нещо?
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: VW Passat b5.5 2.8 V6 4motion AMX бензин/газ изморен
Bank1 и Bank2 мисля, че не бяха първа и втора сонда, а лява и дясна - Bank1 са ти 1,2,3 цилиндър, а Bank2 4,5, 6 цилиндър. В твоя случай Bank2 са мисля от шофьорската страна цилиндрите и ако ходиш на диагностика да наблегнат на тези сонди и ако се стигне до смяна "универсалните" по-добре ги отпиши.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта