Карето е добре на цена, но зависи какво каре влиза в нея, аз купувах наскоро някакво за 60 кинта с две години гаранция от производителя.
Втулките на носачите, задните големите има моог по 5 лв парчето, бих те посъветвал да си намериш от ауди тт, стават 1:1 но са от плътна гума и издържат доста повече, около 20 лв е един обаче. Предните втулки на носачите са по 3-5 лв.
За смяна взимат мисля 15-20 лв на носач
пасат б3 цени на смяна на части и ремонти
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AVF 2003г
- Местоположение: софия
Re: пасат б3 цени на смяна на части и ремонти
За смяна втулки на носач ми искаха 30лв на носач. Ремонт на хидравлична рейка 250лв със сваляне и качване.
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат б3 цени на смяна на части и ремонти
Смяна на шарнир отляво - 30 лева
Смяна на ляв външен кормилен накрайник 25 лвва
Регулиране на преден мост - 12 лева
Ремонта е извършен днес на 24.10.2014 г.
Цени части + труд
Смяна на ляв външен кормилен накрайник 25 лвва
Регулиране на преден мост - 12 лева
Ремонта е извършен днес на 24.10.2014 г.
Цени части + труд
- wss
- Мнения: 37
- Регистриран на: Сря 28 мар 2012 22:17
- Автомобил: VW PASSAT CL B4
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: Казанлък
Re: пасат б3 цени на смяна на части и ремонти
Здравейте колеги ... Предстои вероятна смяна на шарнири ,лагер на предните главини и външни кормилни накрайници ...Кажете към кои марки да се насоча и какви приблизителни цени да очаквам :) ...
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 цени на смяна на части и ремонти
Цени при мен:
накрайник от 14лв издържа 2-3 години.
накрайник от 20лв/сега ме гърбят,че смених региона/-по 2 на година.
шарнири пак по 20лв-всяка година.
лагер някакъв за 30лв.
За труд при новия си майстор винаги ми излиза по-малко от себестойноста на частите.Примерно около 5 лв.на бр. на изброените неща.Когато сменях маншони на каре,рейка,на единия накрайник,на амортисьорите + пружини-цял ден труд за 40лв.Частите ми бяха 150лв.
Скоростната кутия ми сваля за 50лв,другаде искат по 100.
накрайник от 14лв издържа 2-3 години.
накрайник от 20лв/сега ме гърбят,че смених региона/-по 2 на година.
шарнири пак по 20лв-всяка година.
лагер някакъв за 30лв.
За труд при новия си майстор винаги ми излиза по-малко от себестойноста на частите.Примерно около 5 лв.на бр. на изброените неща.Когато сменях маншони на каре,рейка,на единия накрайник,на амортисьорите + пружини-цял ден труд за 40лв.Частите ми бяха 150лв.
Скоростната кутия ми сваля за 50лв,другаде искат по 100.
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат б3 цени на смяна на части и ремонти
смяна на ляво вътрешно каре части + труд = 65 лева.
П.п. въпрос трябва ли да регулирам преден мост след смяна на карето за да не ми пасе гумите. майстора каза че няма нужда, но аз реших да си питам тука във форума.
П.п. въпрос трябва ли да регулирам преден мост след смяна на карето за да не ми пасе гумите. майстора каза че няма нужда, но аз реших да си питам тука във форума.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат б3 цени на смяна на части и ремонти
Няма нужда, сваляна е полускота и не е разбутвана предницата
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат б3 цени на смяна на части и ремонти
Здравейте съфорумци. Имам поредния проблем. Този път с електричеството и токовете. Динамото (алтернатора) ми май не зарежда. Проверих, не видях да има някой бушон отговорен за включване на реле за зареждане на акумулатора. А и всички бушони са ми здрави проверих ги. Днес пътувах 85 км (в посока 42-43 км). На отиване на 30-тия километър ми светна лампата за акумулатора, че не зарежда и аз взех да карам по-яко на по-високи обороти, но докато стигна до дестинацията си лампата не угасна. На връщане през целия път лампата на акумулатора на таблото отново ми светеше постоянно, чистачките едвам се включваха да чистят, фаровете светеха много слабо - късите ми бяха със силата на габарити. Таблото ми угасна по едно време. Пътувах в мъгла, дъжд и сумрак (16:30 часа). На входа на града тотално издъхна колата премигнаха всички лампи (дори не ми показваше температурата на двигателя стрелките заковаваха долу като бетон, мърдаха се само тези на километража и на оборотомера) и изгасна тотал, опитах на 3-та, на 2-ра, но умря. Виках си ток от друга кола и накрая с дърпане я довлякох до вкъщи. Та на въпроса: Искам да ми кажете цена на ремонт на динамото със всичко най-лошия вариант за развалени работи в динамото (не само четките да се сменят). Искам да се подготвя за сумата на ремонта. Иначе за майстор вече съм се обадил, свалих си акумулатора, в момента го зареждам и в понеделник сутринта паля и директно в сервиза. Не можах да го замеря, защото уредът ми (мултицета и него го пре**ах изгорих го в контакта на късо го дадох ). Мога да ви кажа, че до снощи колата си бачкаше като пушка минал съм 70 км градски пробег на къси разстояния от по 5-6 км и гасене и не ми светеше лампата на акумулатора. Акумулатора е с око (зелено - ок, черно - зареждане, и бяло - тест, това са му трите положения). Може ли динамото да сдаде така изведнъж богу дух. Нали няма да купувам ново, че като му гледам цените ново 400 лв, 500 лв, 700 лв. Подлежи на ремонт или рециклиране както се казва там. Обяснете ми подробно като на прост човечец. С електричеството не съм на ти все ме бие тока като тръгна да правя нещо. Когато купувах акумулатора динамото ми го замериха и със стария и с новия акумулатор зареждаше на 14,5 волта (това беше февруари 2014 г.) От тогава този акумулатор не е правил проблеми и е бил като пушка не е и свалян от колата изобщо. Когато не излизах в града окото му ставаше черно, но щом изляза извън града и за 50 км се зареждаше ярко зелено - е този път не се получи номера. Иначе докато се кача включвам всичко парно, музика, фарове квото се сетите без климатик и ел стъкла - такива екстри нямам. Карам я на къси разстояния тука за 10 дена съм и врътнал 300 350 км градски пробег така от този род с музика парно и всички екстри . Благодаря на отзовалите се. Ползвам тази тема, защото е за цени на части + труд. Чух че се пращало на електричар май, ако е нещо по-сложно от четки, там какво ще му правят. Спомням си само, че комшията зимата кара такси и на опел корса му зели 85 лева за ремонт на динамото.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 цени на смяна на части и ремонти
Освен четки при такъв проблем друго още не съм сменял.Около 15-20 лв/реле регулатор мисля се води/ струваха,извади старите да видиш на какво дередже са.Пак много си издържал,що викаш отведнъж?Явно зарежда но недостатъчно...На мен като ми светна лампата,минах 5 км. до магазина да купя четки и там умря.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат б3 цени на смяна на части и ремонти
Сменяш релето с четките и си капитан на кораб, обаче така и така си за евентуален ремонт, охлаби му ремъка и дърпай - натискай шайбата за да провериш за луфтове в лагерите, ако е раздрънкано още двайсетина лева за хубави лагери и колко ти вземе майстора да го ремонтира.
Една снеговита нощ миналата зима на 60км от вкъщи ми се счупи сепаратора на задния лагер при което ми изгори лампите на фаровете, но продължи да зарежда тропайки здраво, чуваше се вътре в купето сериозно. Докато се прибрах се беше укротило и не се чуваше.
Една снеговита нощ миналата зима на 60км от вкъщи ми се счупи сепаратора на задния лагер при което ми изгори лампите на фаровете, но продължи да зарежда тропайки здраво, чуваше се вътре в купето сериозно. Докато се прибрах се беше укротило и не се чуваше.
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: пасат б3 цени на смяна на части и ремонти
Нема се плашиш.
Миналата година ми светна лампата за зареждане,е нормално,карам го 5 години,време е за смяна.Смених релето с четките,но ми направи впечатление,че колекторите са доста окопани.
Точно един месец и лампата пак изгря.Късмет,че бях близо до населено място.
Ново реле с четки + смяна на колекторите.
Около 50лв ми стъпи масрафа.
Рециклиран алтернатор струваше 180лв,айде нема нужда.
Миналата година ми светна лампата за зареждане,е нормално,карам го 5 години,време е за смяна.Смених релето с четките,но ми направи впечатление,че колекторите са доста окопани.
Точно един месец и лампата пак изгря.Късмет,че бях близо до населено място.
Ново реле с четки + смяна на колекторите.
Около 50лв ми стъпи масрафа.
Рециклиран алтернатор струваше 180лв,айде нема нужда.
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат б3 цени на смяна на части и ремонти
да не пускам нова тема питам тук. При каране извън града като вдигна 100 км и нагоре започва да тресе предницата самите колелета все едно тупат или не знам и аз, джантите отвъншните страни са прави нямат криво не знам отвътре как са. Гумите са нови и те. чак усещам с кормилото вибрациите. Идват и от двете колелета. От какво може да е. Да кажа че съм сменил преди по малко от месец ляво вътрешно каре, накрайник външен кормилен отляво, и шарнир пак отляво. Като отнема газта до 90 да е под 100 вибрациите изчезват. Нагоре до 120 130 все има вибрации и стават по силни не само като ускорявам а и като поддържам скоростта над 100км
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: пасат б3 цени на смяна на части и ремонти
Както го описваш ми прилича на лошо балансирани гуми.
При спиране от 100-120км/ч пак ли бие?
При спиране от 100-120км/ч пак ли бие?
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат б3 цени на смяна на части и ремонти
Наблюдавам това тресене така да се изразя. На този ред не карам силно за да няма вибрации и да не разбия нещо по предницата. Карам с ограниченията до 90 - 100 максимум км в час и няма вибрации. Още нещо забелязах: Когато вдигна над сто и при ляв завой имам тракане подобно на каре ми мяза да е да не е заминало и външното каре. Защото аз смених вътрешното отляво. Майстора каза че то е толкова разбито че няма на къде и не ми е сменял външното. Каза, че като смени вътрешното ще се оправи и няма да трака. Тогава тракаше и вибрираше и на право като карам. Сега "чатка" така да се изразя само при ляв завой от ляво се чува при скорости над 100 км в час и вибрациите също да кажа "трепти кормилото в ръцете ми като дигна над 100 .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта