Здравейте,
Зимата си купих VW Passat B6 2007година,днес исках да пусна климатика настройвам за 16C, но не духа студено. Има фреон, защото ходих на майстор. Той ме посъветва да закача колата на компютър, защото според него някаква клапа не се отваряла. Моля за инфо ако някой се е сблъсквал с този проблем
Passat B6 2.0 TDI, проблем с климатик
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDI, проблем с климатик
Зависи каква е външната температура. Като цяло, ако е под 5 градуса, е възможно да не се включва. Включи го в AUTO режим, трябва да тръгне. Ако не, ще трябва да се ходи при някой, който наистина разбира. Препоръчвам ето тези момчета.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDI, проблем с климатик
Аз имах подобни проблеми с моя б5.5 и всичко беше заредено, датчиците сработваха. Проблема се оказа в самия блок за управление на климатроника. Подмених го и проблем повече не съм имал. Пробвай следното. Разкачи блока за управление на климатика на таблото от буксите. Остави го така за 1 час да се ресетне-това си е цяло компютърче вътре. Закачи и пробвай дали ще тръгне. Ако да значи ще трябва да си търсиш нов защото пак ще запецне. При мен беше така.
- mailo1985
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 21 авг 2010 1:15
- Автомобил: vw passat b6
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Passat B6 2.0 TDI, проблем с климатик
Здравейте,
вързах го на компютър и не показа грешки, оказа се, че компресора не прави налягане и някакво клапанче не се отваря. Тръгнах си от майстора и на път за вкъщи започна да духа от самосебе си. а вчера пак работи но не се оправи. Явно е запецнало нещо. лека вечер желая на всички
вързах го на компютър и не показа грешки, оказа се, че компресора не прави налягане и някакво клапанче не се отваря. Тръгнах си от майстора и на път за вкъщи започна да духа от самосебе си. а вчера пак работи но не се оправи. Явно е запецнало нещо. лека вечер желая на всички
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDI, проблем с климатик
Пусни климата и на буксата му в двигателния одсег виж дали подава напрежении когато не иска до включи. Ако не подава 100% ти е самия блок за управление запецнал. Изключи га както ти казах да видиш че ще тръгне. Датчика в блока за управлении може да е зацапан, или вентилаторчето, и да дава различни стойности.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDI, проблем с климатик
В това поколение климатроници няма вентилаторче, колега. Няма електромагнит за вкл. на компресора, той се върти Винаги.
Не познавате системите а изказвате мнение.
Не познавате системите а изказвате мнение.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDI, проблем с климатик
Да колега аз бръщолевех за моя. Б-6 сигурно е друга система. Дано колегата се справи с проблема по-скоро.
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2.0 TDI, проблем с климатик
Ето една прясна тема по въпроса http://skodaclub-bg.org/forum/index.php?/topic/47482-%D0%B0%D1%83%D1%82%D0%BE-%D1%84%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%82-%D0%BE%D0%BE%D0%B4-%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8/
До колкото разбрах, трябва да се сменя и фреон и масло, и то възможно по-бързо
До колкото разбрах, трябва да се сменя и фреон и масло, и то възможно по-бързо
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDI, проблем с климатик
Темата съм я писал тук и то доста преди в Шкода форума, заради което не засяга темата с постоянно зацепените компресори :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=195202&f=17
По въпроса - на колегата му писах и на лично съобщение в отговор на неговото, че в този случай е най-добре да се изпразни системата и клапана на компресора да се смени с нов. С времето в него се трупат малки боклучета (стружки или парченца от гумените маркучи) и той спира да работи. После боклука излиза и той пак заработва. При източването на системата, машината вади фреона и част от маслото в системата. Те увличат със себе си част от боклуците и така се намалява риска тези боклуци да се набутат в клапана. Като се смени и клапана, риска да се прецака отново, става още по-малък. Повечето от тези клапани имат фини цедки,които обират боклуците, ама рано или късно някоя стружка къса цедката и влиза в клапана - в този момент клапана спира да работи. Може да се оправи сам след време (като излезе стружката) или да си остане умрял.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=195202&f=17
По въпроса - на колегата му писах и на лично съобщение в отговор на неговото, че в този случай е най-добре да се изпразни системата и клапана на компресора да се смени с нов. С времето в него се трупат малки боклучета (стружки или парченца от гумените маркучи) и той спира да работи. После боклука излиза и той пак заработва. При източването на системата, машината вади фреона и част от маслото в системата. Те увличат със себе си част от боклуците и така се намалява риска тези боклуци да се набутат в клапана. Като се смени и клапана, риска да се прецака отново, става още по-малък. Повечето от тези клапани имат фини цедки,които обират боклуците, ама рано или късно някоя стружка къса цедката и влиза в клапана - в този момент клапана спира да работи. Може да се оправи сам след време (като излезе стружката) или да си остане умрял.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen__st и 192 госта