Здравейте колеги!
Създавам тази тема, за да може да обсъждаме новото поколение Пасат, а именно B8.
В края на месец август ще можем да разгледаме и ценовата листа за България.
Какво ми прави впчетление дотук?
Разглеждайки ценовата листа за Германия, разбирам че 2.0 TDI 150 к.с. 6МТ Highline струва 35700 евро. Имайки в предвид, че B7 беше 9000 евро по-евтин в България, очаквам цената тук да бъде от порядъка на 53000 лева. Солено, имайки в предвид, че на тази цена B7 беше в изпълнение 4Motion. Дано да не се окажа прав...
Някой ще кажат, че по-високата цена е свързана с повече серийно оборудване... Да да, ама не. Разликата в серийното оборудване между B7 Highline и B8 Highline се изчерпва в сензорите за паркиране отпред и отзад, City Emergency сприрачката и толкова...
И да не забравя, XDS отново е опция за по-малките двигатели...
Разглеждайки по-нататък се натъквам на следваща изненада: серийно за Highline - 17-ки джанти, обути с гуми...215/55 R17. Ако искаме 235/45 (каквито си бяха гумите за 17-ки при B7), трябва да доплатим за 18-ки. Честито!
Тъкмо се зарадвах за Active Info Display-я вместо аналогови прибори и...той може да бъде поръчван, само в комбинация с Discover Media Pro, или казано на български - само с най-голямата навигация, която струва около 3500-4000 лева...
Различните пакети и техните цени за България все още не са ясни, не е ясно и кога ще бъдат налични за поръчка.
Като за начало толкова. Вие имате ли някакви първи впечатления и/или коментари?
Passat B8 - Мнения и коментари
- mukot
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - Мнения и коментари
Това, което е имам е покана за представянето в България и тест драйв след това.
Всъщност, мен ме интересуват повече бензиновите варианти и кутиите към тях, както и оборудването разбира се.
Всъщност, мен ме интересуват повече бензиновите варианти и кутиите към тях, както и оборудването разбира се.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Passat B8 - Мнения и коментари
Имаме впечатления
...че го няма в шоурума на VW
...че първия път нямаше и брошури за него, въпреки, че премиерата му беше била 3 дни преди това
...че консултантите са кисели, като ги питаш дали имат каталога
....а този с екстрите и оборудванията има ли го и него?
Освен това съм доста огорчен, че вече ще има и дизел с 240 коня в Пасат...Сега не само нахални Аудита ще ти напъват в багажника, ами и всеки 2ри търговски представител, който няма право на нещо повече от пасат, ще си е спестил ксенона и кожения салон, за да може да вземе големия двигател.
И преди всичко ме дразни, че за да си по-добре моторизиран от голяма част от служебните коли, можеше да караш бензинов Суперб 3.6 примерно. А сега вариантите стават доста трудни и скъпи - на 1во четене се сещам само за А6 3.0 битурбо, което е всичко друго, но не и евтино. Или Е500.
Айде и един позитив - дизайна определено ми харесва.
Това са моите впечатления засега
...че го няма в шоурума на VW
...че първия път нямаше и брошури за него, въпреки, че премиерата му беше била 3 дни преди това
...че консултантите са кисели, като ги питаш дали имат каталога
....а този с екстрите и оборудванията има ли го и него?
Освен това съм доста огорчен, че вече ще има и дизел с 240 коня в Пасат...Сега не само нахални Аудита ще ти напъват в багажника, ами и всеки 2ри търговски представител, който няма право на нещо повече от пасат, ще си е спестил ксенона и кожения салон, за да може да вземе големия двигател.
И преди всичко ме дразни, че за да си по-добре моторизиран от голяма част от служебните коли, можеше да караш бензинов Суперб 3.6 примерно. А сега вариантите стават доста трудни и скъпи - на 1во четене се сещам само за А6 3.0 битурбо, което е всичко друго, но не и евтино. Или Е500.
Айде и един позитив - дизайна определено ми харесва.
Това са моите впечатления засега
- mukot
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - Мнения и коментари
Премиерата му беше само онлайн. На живо ще е на Парижкия автосалон.
Освен това и на българката версия на сайта вече има достъпните в началото двигатели и нива на оборудване като анонос. Брошурата явно не е преведена и няма цени за България, но я има на интернационалния сайт, както и цените за Германия. Можеш да си го поръчаш и сега, преди да е започнало серийното производство.
Дано да е хубав на живо, както твърдят от АутоБилд.
Освен това и на българката версия на сайта вече има достъпните в началото двигатели и нива на оборудване като анонос. Брошурата явно не е преведена и няма цени за България, но я има на интернационалния сайт, както и цените за Германия. Можеш да си го поръчаш и сега, преди да е започнало серийното производство.
Дано да е хубав на живо, както твърдят от АутоБилд.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel, Германия
Re: Passat B8 - Мнения и коментари
В Петък ходихме с баща ми в Порше да гледаме B7 и питахме кога ще пристига В8. Казаха, че Декември или Януари ще пристигнат първите бройки.
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - Мнения и коментари
Първи тест на VW Passat 8
http://fakti.bg/avto/117632-parvi-test-na-vw-passat-8?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage
До преди десетина години много хора определяха модела Passat като здрава кола, предназначена за работа. С течение на времето обаче, нещата се промениха и сега 41 години след появата на първия Passat, автомобилът има съвсем друго лице. Известно е, че от години Passat е световен бестселър за марката Volkswagen и именно поради тази причина хората от Волфсбург му обръщат по-специално внимание. Така всяко ново поколение е по-високотехнологично и по-премиум от предходното. В същото време обаче приемствеността от предшественика е умишлено запазена. В това отношение не прави изключение и най-новата, осма генерация на Passat. Автомобилът беше представен през септември в Париж, а сега, месец по-късно компанията организира и първите тестове на Passat 8. Те се проведоха в Италия, на остров Сардиния, а наш екип беше на мястото на събитието и не пропусна възможността да се запознае отблизо с осмото поколение на Passat. Ето и впечатленията ни.
Екстериор
Новият Passat е построен на новата модулна платформа на концерна MQB, на която е направен и Golf 7. Въпреки изцяло новото шаси, осмото поколение на Passat притежава габаритна дължина 4 767 мм, широчина 1 832 мм и височината 1 456 мм. Това го прави с 2 мм по-къс, с 12 мм по-широк и с 14 мм по-нисък от досегашния модел. Като се замисли човек, разликите в габаритите съвсем не са съществени, но въпреки това Passat 8 изглежда по-солиден и луксозен. Пропорциите са значително по-динамични, каросерията е по-ниска, а междуосието - по-дълго (увеличено е със 79 мм до 2 791 мм). Надвесите обаче са скъсени, колелата са с по-голям размери, като по този начин продуктовите качества на модела се повишават, вместо да намаляват за сметка на по-модерен и стилен облик. Иначе акцент в интериора са новите предни фарове (с интегрирани ефектни диодни дневни светлини), както и хромираната радиаторна решетка. Благодарение на новоразработените LED-фарове (серийни от ниво Highline) и серийните LED задни светлини, новият Passat се отличава с уникална визия и през нощта. На този етап моделът се предлага в две изпълнения - седан и комби, като учудващо, предвид досегашните поколения на Passat, комби версията ни се стори дори по-стилна от седана. Дали е така, всеки сам може да прецени от снимките.
Интериор
Вътре промените са осезаеми, като още с влизането в салона на новия Passat, чувството е като в автомобил от т.нар. премиум сегмент. Това с най-голяма сила важи за високите нива на оборудване, но дори и в базовото се усеща въпросното препозициониране. Всъщност то започна още от Passat 7, но сега е сериозно надградено. Изключително модерни изцяло дигитални уреди пред водача (могат да бъдат и аналогови), високо качество на материалите и това на самата сглобка, големи и удобни кресла, както и оптимална остъклена площ са нещата, които карат водача и пасажерите да се чувстват добре. Мястото за краката на пътниците е предостатъчно, като то е оптимизирано още повече в задния пасажерски отсек. Багажниците и при седана, и при комбито са огромни, като естествено този на универсала е по-голям и практичен. Малкото недостатъци, на които се натъкнахме по време на първите тестове на модела, са свързани с "жабката", отварянето на която пречи на краката на пътника отпред. Другият минус касае само версията седан и по-конкретно задната пасажерска част. Там, заради скосяването на тавана, по-ръстови пасажери (над 190 см) могат да изпитат лек дискомфорт. Останалото по отношение на интериор е без забележки.
Двигател и ходови характеристики
Новият Passat ще се предлага с десет турбодвигателя с директно впръскване и мощност от 120 до 280 к.с. В Италия обаче немците бяха приготвили за тест три агрегата - един бензинов и два дизелови. Именно с тях стартират продажбите на модела и у нас. Единственият засега бензинов мотор е четирицилиндровия TSI с мощност 150 к.с. и активно изключване на два от цилиндрите. Този двигател е снабден с турбо компресор, с директно впръскване, а работният му обем е 1.4 литра. Предвид значително олекотената каросерия на новия Passat (теглото е намалено с 85 кг спрямо досегашния B7) този малък двигател се справя учудващо добре. Недостатъчна мощ се усеща единствено при изкачване на планински път със завои, където при по-ниски обороти ясно се чувства липсата на въртящ момент. И докато при малкия бензинов агрегат успяхме да намерим някакъв недостатък, то при дизеловите мотори такъв няма. Еталон по отношение на задвижването е най-мощният четирицилиндров турбодизелов двигател с директно впръскване (TDI), предлаган някога от Volkswagen. Това е новият 2.0-литров битурбо мотор с мощност 240 к.с., който на всичкото отгоре ни даде среден разход под 6 литра на 100 километра пробег. Заради високия въртящ момент от 500 Нм Passat с 240 к.с. серийно се оборудва и с двойно задвижване 4MOTION и 7-степенна DSG трансмисия. Това е най-добрата, но респективно и най-скъпата комбинация. При такава екипировка мощността е дори в повече, ускорението е уникално, а 4х4 системата държи колата като залепена за асфалта. По-слабият дизел също предлага завидна динамика и икономичност. Той е с мощност от 150 конски сили, и при спокойно каране трудно ще надвиши разход от 5 на 100. Като цяло, който и агрегат да изберете, знайте, че той ще е по-икономичен с почти 20% от предходния си аналог, ще се справя добре с автомобила и ще се характеризира с по-ниски нива на шум. Що се отнася до возията, тук инженерите от Волфсбург са надминали себе си. Окачването може да се определи като меко, но в същото време крен в завоите почти не се усеща. С други думи Passat е едновременно много комфортен и много стабилен - една изключително трудно постижима комбинация. Пълните технически характеристики на Passat B8 можете да видите ТУК
Цена
При този автомобил всичко е ново. Дизайнът, технологиите, двигателите, възможностите, но въпреки това в цените няма съществена разлика. Тази тенденция не е от вчера и неслучайно през последната година на всеки 29 секунди някъде по света се продава един Passat. Два Passat-а в минута, 126 на час и повече от 3 000 на ден. Ето и цените, с които Passat 8 стъпва на българския пазар.
http://fakti.bg/avto/117632-parvi-test-na-vw-passat-8?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage
До преди десетина години много хора определяха модела Passat като здрава кола, предназначена за работа. С течение на времето обаче, нещата се промениха и сега 41 години след появата на първия Passat, автомобилът има съвсем друго лице. Известно е, че от години Passat е световен бестселър за марката Volkswagen и именно поради тази причина хората от Волфсбург му обръщат по-специално внимание. Така всяко ново поколение е по-високотехнологично и по-премиум от предходното. В същото време обаче приемствеността от предшественика е умишлено запазена. В това отношение не прави изключение и най-новата, осма генерация на Passat. Автомобилът беше представен през септември в Париж, а сега, месец по-късно компанията организира и първите тестове на Passat 8. Те се проведоха в Италия, на остров Сардиния, а наш екип беше на мястото на събитието и не пропусна възможността да се запознае отблизо с осмото поколение на Passat. Ето и впечатленията ни.
Екстериор
Новият Passat е построен на новата модулна платформа на концерна MQB, на която е направен и Golf 7. Въпреки изцяло новото шаси, осмото поколение на Passat притежава габаритна дължина 4 767 мм, широчина 1 832 мм и височината 1 456 мм. Това го прави с 2 мм по-къс, с 12 мм по-широк и с 14 мм по-нисък от досегашния модел. Като се замисли човек, разликите в габаритите съвсем не са съществени, но въпреки това Passat 8 изглежда по-солиден и луксозен. Пропорциите са значително по-динамични, каросерията е по-ниска, а междуосието - по-дълго (увеличено е със 79 мм до 2 791 мм). Надвесите обаче са скъсени, колелата са с по-голям размери, като по този начин продуктовите качества на модела се повишават, вместо да намаляват за сметка на по-модерен и стилен облик. Иначе акцент в интериора са новите предни фарове (с интегрирани ефектни диодни дневни светлини), както и хромираната радиаторна решетка. Благодарение на новоразработените LED-фарове (серийни от ниво Highline) и серийните LED задни светлини, новият Passat се отличава с уникална визия и през нощта. На този етап моделът се предлага в две изпълнения - седан и комби, като учудващо, предвид досегашните поколения на Passat, комби версията ни се стори дори по-стилна от седана. Дали е така, всеки сам може да прецени от снимките.
Интериор
Вътре промените са осезаеми, като още с влизането в салона на новия Passat, чувството е като в автомобил от т.нар. премиум сегмент. Това с най-голяма сила важи за високите нива на оборудване, но дори и в базовото се усеща въпросното препозициониране. Всъщност то започна още от Passat 7, но сега е сериозно надградено. Изключително модерни изцяло дигитални уреди пред водача (могат да бъдат и аналогови), високо качество на материалите и това на самата сглобка, големи и удобни кресла, както и оптимална остъклена площ са нещата, които карат водача и пасажерите да се чувстват добре. Мястото за краката на пътниците е предостатъчно, като то е оптимизирано още повече в задния пасажерски отсек. Багажниците и при седана, и при комбито са огромни, като естествено този на универсала е по-голям и практичен. Малкото недостатъци, на които се натъкнахме по време на първите тестове на модела, са свързани с "жабката", отварянето на която пречи на краката на пътника отпред. Другият минус касае само версията седан и по-конкретно задната пасажерска част. Там, заради скосяването на тавана, по-ръстови пасажери (над 190 см) могат да изпитат лек дискомфорт. Останалото по отношение на интериор е без забележки.
Двигател и ходови характеристики
Новият Passat ще се предлага с десет турбодвигателя с директно впръскване и мощност от 120 до 280 к.с. В Италия обаче немците бяха приготвили за тест три агрегата - един бензинов и два дизелови. Именно с тях стартират продажбите на модела и у нас. Единственият засега бензинов мотор е четирицилиндровия TSI с мощност 150 к.с. и активно изключване на два от цилиндрите. Този двигател е снабден с турбо компресор, с директно впръскване, а работният му обем е 1.4 литра. Предвид значително олекотената каросерия на новия Passat (теглото е намалено с 85 кг спрямо досегашния B7) този малък двигател се справя учудващо добре. Недостатъчна мощ се усеща единствено при изкачване на планински път със завои, където при по-ниски обороти ясно се чувства липсата на въртящ момент. И докато при малкия бензинов агрегат успяхме да намерим някакъв недостатък, то при дизеловите мотори такъв няма. Еталон по отношение на задвижването е най-мощният четирицилиндров турбодизелов двигател с директно впръскване (TDI), предлаган някога от Volkswagen. Това е новият 2.0-литров битурбо мотор с мощност 240 к.с., който на всичкото отгоре ни даде среден разход под 6 литра на 100 километра пробег. Заради високия въртящ момент от 500 Нм Passat с 240 к.с. серийно се оборудва и с двойно задвижване 4MOTION и 7-степенна DSG трансмисия. Това е най-добрата, но респективно и най-скъпата комбинация. При такава екипировка мощността е дори в повече, ускорението е уникално, а 4х4 системата държи колата като залепена за асфалта. По-слабият дизел също предлага завидна динамика и икономичност. Той е с мощност от 150 конски сили, и при спокойно каране трудно ще надвиши разход от 5 на 100. Като цяло, който и агрегат да изберете, знайте, че той ще е по-икономичен с почти 20% от предходния си аналог, ще се справя добре с автомобила и ще се характеризира с по-ниски нива на шум. Що се отнася до возията, тук инженерите от Волфсбург са надминали себе си. Окачването може да се определи като меко, но в същото време крен в завоите почти не се усеща. С други думи Passat е едновременно много комфортен и много стабилен - една изключително трудно постижима комбинация. Пълните технически характеристики на Passat B8 можете да видите ТУК
Цена
При този автомобил всичко е ново. Дизайнът, технологиите, двигателите, възможностите, но въпреки това в цените няма съществена разлика. Тази тенденция не е от вчера и неслучайно през последната година на всеки 29 секунди някъде по света се продава един Passat. Два Passat-а в минута, 126 на час и повече от 3 000 на ден. Ето и цените, с които Passat 8 стъпва на българския пазар.
- draior
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
- Двигател:
- Местоположение: Перник-София-Перник
- Контакти:
Re: Passat B8 - Мнения и коментари
Разходите на гориво на тези двигатели са нещо страхотно стига да е истина 3.6-4.8
За такъв клас автомобил това е невероятно.
За такъв клас автомобил това е невероятно.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Passat B8 - Мнения и коментари
Чудомир написа:И преди всичко ме дразни, че за да си по-добре моторизиран от голяма част от служебните коли, можеше да караш бензинов Суперб 3.6 примерно. А сега вариантите стават доста трудни и скъпи - на 1во четене се сещам само за А6 3.0 битурбо, което е всичко друго, но не и евтино. Или Е500.
Не трябваше да се чака дълго - по немските форуми вече се почна Б8 с 240 коня само 238 км/ч (още преди колата да е налична в продажба)
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Passat B8 - Мнения и коментари
Ееее....от август месец още се кара в DЕ В8
https://www.youtube.com/watch?v=H-SwMb7u8i8
https://www.youtube.com/watch?v=H-SwMb7u8i8
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Passat B8 - Мнения и коментари
Ще дам мнение след 12 15 години като я купя точно на 131 000 км- уникат, след което ще пусна тема за затлачена турбина. сори за спама, ама не се сдържах
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 07 апр 2014 8:22
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2.0TDI BKP 2007
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - Мнения и коментари
Ето нещо интересно:
https://www.youtube.com/watch?v=OOsFANgO1Bw
https://www.youtube.com/watch?v=OOsFANgO1Bw
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - Мнения и коментари
Фен съм на Пасат от 15-на години!
Не разбирам, защо трябваше да "забодат" тези ситроенски странични огледала!
В момента съм с В6, ако имам възможност бих го сменил с passat В7 alltrack, но не и с В8!
Може би с времето, ще започне да ми харесва!
Но това си е мое мнение... Пожелавам на Колегите който може да го кара!
Не разбирам, защо трябваше да "забодат" тези ситроенски странични огледала!
В момента съм с В6, ако имам възможност бих го сменил с passat В7 alltrack, но не и с В8!
Може би с времето, ще започне да ми харесва!
Но това си е мое мнение... Пожелавам на Колегите който може да го кара!
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Passat B8 - Мнения и коментари
vucata написа:Ееее....от август месец още се кара в DЕ В8
https://www.youtube.com/watch?v=H-SwMb7u8i8
В пуснатия от мен линк към немския форум първия пост е от 15 юли
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rumentz и 150 госта