Passat B8 - Мнения и коментари

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2846
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Passat B8 - Мнения и коментари

Мнениеот Чудомир » Чет 27 ное 2014 23:21


Така....няма да станем братчета с новия Пасат...

Накратко: По стечения на обстоятелствата фигурирам при местния голям дилър като собственик на вече 11 годишен пасат. Съответно получавам преди седмица по пощата покана за днес за представянето на Б8. С предварителна резервация и прочие.

Отивам и какво да видя: 150 човека поканени, някаква музикална програма от времето на родителите ми (подходяща за преобладаващата част от публиката, 60+, тръгнах си малко след час, в антракта) преди възможността да огледа човек колите. За въпросните 150 човека бяха практически предоставени 3 автомобила, естествено без възможност за каране поради късния час, за което и не съм си мислел. А да, имаше и един отвън на входа, но едва ли имаше мераклии да гледат кола на 2 градуса навън.

Но върхът на изумлението беше, че от експонатите нямаше нито един Хайлайн и нито един с кожен салон. А цените....ех цените :gruebel

<Леко отклонение:>
Превъртам лентата назад и поглеждам ценовата листа на моя Пасат - без да смятам точно, листова цена кажи речи 37 000 евро грубо. Говорим за V6 бензинов Хайлайн, на който му липсват отопление на задните седалки, люк, мемори седалки и дървен волан.
<Край на отклонението>

Поглеждам към експонатите в залата - Комфортлайн 150 коня (не 170 и не 240) с ДСГ, радар, задна камера, разпознаване на пътни знаци, асистент за лентите, джанти и нави - "апетитни" 49 000 евро.

До него Трендлайн за 40 000 - дори не се загледах какви "екстри" има. Малко по-нататък единствената кола, заслужаваща внимение - Голф Р за 49 000 евро. Директно до него - 1.4 ГТИ електричка за 48 000.

Знам, че едва ли с впечатленията ми ще докосна пряко много от хората във форума, но все ми се иска да погледнем през розовите очила и да видим, че тази реалност е утопична. До толкова, че ми остава единствено да си тръгна в антракта.

А, да , забравих - все още нямаха каталози на Пасат (имаха 1 на едно място, недостъпно за публиката) и в глутницата от хора, устремени да пият евтино шампанско на тънки цени, се бяха изгубили и консултантите. Можех да ги позная по щръкналите им прически и защото масово се открояваха заради броя на лазарниците им от останалата публика, но действително всяко желание да контактувам с тях беше безвъзвратно умряло.




Потребителски аватар
Pagemakerboy
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
Автомобил: Arteon BiTdi
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B8 - Мнения и коментари

Мнениеот Pagemakerboy » Съб 29 ное 2014 1:37


Туй къде се случва, в Немско предполагам?


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2846
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Passat B8 - Мнения и коментари

Мнениеот Чудомир » Съб 29 ное 2014 2:34


Да


Потребителски аватар
motofan
Мнения: 138
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 21:11
Автомобил: A4
Двигател: 1.8T
Местоположение: Плевен Bad Oeynhausen

Re: Passat B8 - Мнения и коментари

Мнениеот motofan » Сря 10 дек 2014 8:21


Чудомире ако пъпътуваш към Bad Oeynhausen пиши преди това едно Л С и ще пробвам да те наредя с един Probefahrt. А ако имам късмет ще е би-турбо то на шеф,защото засега има само 2 броя които са Vorführwagen:)))


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - Мнения и коментари

Мнениеот pavel_andreev » Чет 22 яну 2015 0:20


През месец януари беше представянето на Б8 и в България. Поздрави, че не ни пропуснаха този път.
Моите първи впеатления, допълнени и при престоя ми днеска в салона на Порше-Изток:

1. Отстранени са (поне на "хартия") много от онсовните ми забележки към Б7 - от темата за Б7 и най-вече много малкото за този клас автомобил междуосие.

2. Макар да е използвана новата модулна концепция на VW - външно Б8 се различава много малко от Б7. Ако автомобилите не са един до друг, много ще се чудите в тези първи месеци за Б8 дали това е той или Б7. По същия начин са неразличими и в града - особено ако са с обикновени халогенни фарове. Текущият Пасат CC остава далече по-красив и "солиден" както от Б7 така и от новия Б8. Външно всичко изглежда като фейслифт.

3. На моя Б7 от 2011 г. има почти всичките "нови, иновативни" асистиращи системи от Б8, които вече ги има на Форд, Пежо, Опел, КИА и т.н.

4. Новите "джаджи" (разбира силно опционални т.е. доплащаеми) са: системата камери осигуряваща "птичи поглед" при паркиране; дисплей-табло като на AudiTT (имащо както преимущества така и недостатъци); затаврящия се електрически багажник при седана; разширената системата за поддържане на дистанция вече и в градско движение.

5. Климатроника е "олекотен" вече не следи положението на слънцето - нищо, че е тризонален. Иначе има по-големи жалузи поради което се очаква да е по-тих.

6. Двигателя при дизелите е така претрупан, че за акумолатора няма място и е сложен в багажника.

7. Подмяната на AdBlue (за дизелите с евро 5 и 6) е изведена до гърловината на резервоара.

8. Забравете за по-икономични дизели - въпреки фантасмагориите с цифрите за разход от VW. При всички дизели се използват същите скоростни кутии с предавателни отношения не позволяващи ниски стойности на разхода при скорост над 110 км/ч. Изключение само за изнасилените 240 к.с. от 2 литровия дизел с две турбини и 10000 лева в цената нагоре.

9. За сега възможните външни цветове и тапицерии са свръх ограничени - почти както цветовете на мебелите е ИКЕЯ.

10. И накрая - това което виждам от току-що появилите се цени - това с което трябва да сменя моето Б7 (да бъде поне със същите екстри) е с над 10000лв. отгоре - т.е би отишло към 80000лв.


Потребителски аватар
mukot
Мнения: 321
Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
Местоположение: София

Re: Passat B8 - Мнения и коментари

Мнениеот mukot » Чет 12 фев 2015 21:24


Днес правих тест на В8 с бензиновия TSI 1,4 150 к.с. и ръчна кутия в Порше Изток. Колата на беше на малко над 4000 км. Моята с която сравних - малко над 15 000 км. Разбира се всичко е субективно, но:
На външен вид разликите не са съществени.
Увеличеното междуосие личи на задните седалки - малко по-широко е за краката.
Увеличената вътрешна ширина не е осезаема.
Намален е обема на кутията под подлакътнка в сравнение с В7.
Не ми хареса дигиталното табло - умалени шрифтове, претрупано с информация, много шарено. За да видя температурата на маслото трябва да влизам в менюто.
Ск. кутия е без промяна, т.е. - ОК.
Двигателя - най-голямата неприятна изненада - осезаема турбодупка. При пълна газ на около 1500 об. не се случва нищо дори и на 3-та скорост, а на 6-та излизането от дупката при тези обороти е цяла вечност. Като цяло прави впечатление за значително по-нееластичен от стария/този от подписа/.
Накратко - който държи на бензин с ръчка остава с единствената опция - 1,8 TSI 180 к.с. Двулитровия е само с DSG.
Щях да забравя - качеството на плата на тапицериите на комфортлайн на В7 е по-добро от комфортлайн на В8.
Задния подлакътник на В8 също е по-елементарен - без отваряща се кутия като стария. Капхолдърите не са на пружина изкачащи както при стария, а са пластмасови в дупки на подлакътника.
Положителното е третата зона на климатика за задните седалки.
Още нещо положително - "средното" по цена радио Composition Media е с по-добра графика от моето.
Липсата на място за ключа и старт с бутон за мен лично не е плюс.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 123 госта