Здравейте на всички! Собственик съм на Пасат Б5-1997г. ADR 125к.мотор но за жалост с електрическия оптегач на веригата задвижваща двата вала. И след направени тествания и диагностики нещата отиват на смяна на верига и оптегач. Въпросът ми е следният колеги , които са сложили механичния оптегач и са изминали достатъчно километри да споделят относно разходът на гориво и работа на мотора както и трупат ли се грешки от това, че буксата на стария ел. оптегач е закачена с цел да се излъже компютъра.
Благодаря Ви предварително за мненията!
Пасат В5 Механичен или електрически оптегач между двата вала
Re: Пасат В5 Механичен или електрически оптегач между двата
Отново по темата за пустия оптегач! Предложи ми майсторът, който ми ремонтира колата да сипя добавка към маслото, но след като измери налягането на маслото и варианта за малсена помпа отпадна. Ефектът, който се получи е че почти изчезна шума от това тракане даже не се и чува. Да отбележа, че маслото ми е сменено с кастрол5/40. След разговор с човекът майстор за смяната на помпата иска и да сменям и 20 те броя повдигачи за което не ми се иска но дали се налага?
- prateli
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 24 апр 2007 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Пасат В5 Механичен или електрически оптегач между двата
Ако шума е идвал от задната част където е веригата, няма смисъл от смяна на повдигачите
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: A999, ViceroyF16 и 63 госта