Здравейте,
един майстор ме посъветва, да си сложа течни уплътнители в антифриза,
защото имам течове от охладителната система.
Искам да ви някой ползвал ли е такива добавки? Може ли да ми препоръчате марка?
Благодаря предварително.
Течни уплътнители за бензинов двигател
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Течни уплътнители за бензинов двигател
Не е ли по-лесно да спре теча по нормален начин с ремонт,а не с добавки?Тези добавки колкото помагат толкова и пречат според мен поне може да запуши и там където не трябва
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Течни уплътнители за бензинов двигател
Водно стъкло, 1 супена лъжица в казанчето ,изпитано е и работи при леко сълзене от големия радиатор
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Течни уплътнители за бензинов двигател
Колега,отстрани си течовете по нормалния начин.
Щото като изпрегне радиаторчето на парното ще се озъбиш.
А това обикновено се случва в най-кофтия момент.
Щото като изпрегне радиаторчето на парното ще се озъбиш.
А това обикновено се случва в най-кофтия момент.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Течни уплътнители за бензинов двигател
Аз съм ползвал, но за много кратко време (до най близкия сервиз) иначе никога не бих сложил такова нещо, особено от онея дето прочистват цялата система и т.н.Мой познат сменя де що има радиатор от тея боклуци.
- vasilb
- Мнения: 741
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Течни уплътнители за бензинов двигател
И аз бях пред тази дилема преди време и след питане стигнах до извода. Ако колата ще я караш - ремонт и замяна на дефектната част с нова. Ако ще е просто да я продадеш - може и да сипеш някаква специална добавка ( не водно стъкло, защото като се загрее се втвърдява и при последващо затопляне и изстиване ще се отлепи и ефектът изчезва), но вероятността да направиш голяма беля е доста вероятна. Добавка се слага на автомобил, който трябва да изкара още няколко стотин километра до сервиза и там да го разкостят и сменят всичко. Сменяй дефектната част и се надявай да не е голямо менте. Успех! :)
Re: Течни уплътнители за бензинов двигател
Благодаря ви за съветите.
Колега vasilb, споделям твоето мнение, но ми е доста трудно да открия "дефектната част".
Има едно особено съскане когато загрее и вдигне налягане. За това ми губи и охлаждаща течност.
Имах 2 водни съединения за смяна. Смених ги но, това съскане остана. Ходих три пъти при майстори,
но и те не се ориентираха. Последният ми каза, че може би е от о-пръстена на смукателните тръби, и
за това да си сложа такава добавка.
Просто не знам какво да правя.
vasilb написа:И аз бях пред тази дилема преди време и след питане стигнах до извода. Ако колата ще я караш - ремонт и замяна на дефектната част с нова. Ако ще е просто да я продадеш - може и да сипеш някаква специална добавка ( не водно стъкло, защото като се загрее се втвърдява и при последващо затопляне и изстиване ще се отлепи и ефектът изчезва), но вероятността да направиш голяма беля е доста вероятна. Добавка се слага на автомобил, който трябва да изкара още няколко стотин километра до сервиза и там да го разкостят и сменят всичко. Сменяй дефектната част и се надявай да не е голямо менте. Успех! :)
Колега vasilb, споделям твоето мнение, но ми е доста трудно да открия "дефектната част".
Има едно особено съскане когато загрее и вдигне налягане. За това ми губи и охлаждаща течност.
Имах 2 водни съединения за смяна. Смених ги но, това съскане остана. Ходих три пъти при майстори,
но и те не се ориентираха. Последният ми каза, че може би е от о-пръстена на смукателните тръби, и
за това да си сложа такава добавка.
Просто не знам какво да правя.
- vasilb
- Мнения: 741
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Течни уплътнители за бензинов двигател
Модел на автомобила, двигател, климатик ... Може да пробваш със стетоскоп от някой доктор да хванеш от къде идва шума. Огледай между металната част на радиатора и пластмасовите страници (казанчетата) - от питата излизат тръбички, които влизат в пластмасовата страница и се уплътняват с гумени пръстенчета. Те с времето се втвърдяват и започват да пропускат. Махни ламарината с вентилатора и виж около съединението на питата и пластмасата дали има следи от течове - оцветяване от изсъхналия антифриз. Ако има - ясно е от къде е. Като махаш вентилатора първо извади буксата, а след това всичко останало, за да не стане беля!
Re: Течни уплътнители за бензинов двигател
Моделът е Passat 1.8 GL с RP двигател.
Със стетоскоп не съм пробвал, но не знам и как да намеря такова нещо.
Всичко останало съм пробвал.
Със стетоскоп не съм пробвал, но не знам и как да намеря такова нещо.
Всичко останало съм пробвал.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Течни уплътнители за бензинов двигател
На нашия пасат сипвахме уплътнител вече 6та година няма проблем, течеше от радиатора.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Течни уплътнители за бензинов двигател
Бардал. Имат такава добавка. Аз съм сипвал само фюлеринова за маслото обаче. Над другите нямам наблюдения.
Re: Течни уплътнители за бензинов двигател
Вчера пак ми казаха, че може би о-пръстена на смукателните тръби е за смяна.
Някой сменявал ли го е?
Някой сменявал ли го е?
- vasilb
- Мнения: 741
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Течни уплътнители за бензинов двигател
Ако става въпрос за "тройника" с датчиците за температура на главата или отстрани някой преходник - сменя се цялото, а не само пръстена, защото пластмасата се е изметнала от температурата и времето (често и от качеството на материала). Трябва да има следа от къде пропуска върху главата или около него.
Re: Течни уплътнители за бензинов двигател
Не не става въпос за тройника.
Писах ти за " о-пръстена на смукателните тръби".
Това е нещо друго.
Писах ти за " о-пръстена на смукателните тръби".
Това е нещо друго.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Течни уплътнители за бензинов двигател
passi1 написа:Вчера пак ми казаха, че може би о-пръстена на смукателните тръби е за смяна.
Някой сменявал ли го е?
Да,има го като резервна част.За целта се сваля смукателния колектор.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: deqnak__ и 180 госта