Пасат Б5 проблем сваляне на кора на задна врата
- police7
- Мнения: 89
- Регистриран на: Нед 22 сеп 2013 6:25
- Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI 2000
- Двигател: ATJ
Пасат Б5 проблем сваляне на кора на задна врата
Колеги как се сваля кората на задната врата на Пасат Б5.Задният прозорец се сваля много трудно а се вдига нормално.Ел пакет.Благодаря.
Re: Проблем сваляне на кора Пасат Б5
Трудно:
- маха се капака на дръжката с една тънка права отвертка, има едва забележим прорез в долната част като погледнеш отдолу на дръжката и се вади внимателно капачето.
- отдолу има два винта, развиват се с кръстата отвертка
- най-отдолу на кората има един винт, развива се с торкс 25 мисля, че беше
- остават само щипките - пъхаш по-широка права отвертка между кората и вратата и повдигаш внимателно, после издърпваш с ръка
- разкачаш букси на ел. стъкло и плафон, както и жилото към дръжката за отваряне на врата
- сваляш кората
Това беше лесното.
Отдолу се открива една ламарина, която е върху целия механизъм и нищо не се вижда, ето моят начин за сваляне:
- в долната част на ламарината има една голяма кръгла черна тапа, махаш я и ако прозореца работи сваляш стъклото докато видиш щифта за заключване на стъклото в щипката на ел.механизма
- пиновете са два, един в друг, трябва да избуташ вътрешния навътре към вратата. Понякога залепва и става невъзможно да се издърпа и тогава от много напъване се чупи пластмасовата щипка. Така че много внимателно, тук е трудната част.
- когато извадиш и двата пина от механизма избутай стъклото да не ти пречи.
- развии 10-12 болтчета за захващане на ламарината, освободи си всички кабеляци
- като развиеш болтчетата има и двойнолепящо на ламарината, така че пак ти трябва права отвертка
- като отлепиш ламарината трябва да се бръкне зад нея и да се откачи буксата на бравата, става с напипване на щипката и силно натискане да освободи и после дърпаш
Когато вече ламарината ти е в ръцете можеш да видиш трите винта/торкс/ за освобождаване на моторчето. Ако решиш да сваляш моторчето трябва да си придържаш ролката да не изпадне, че ще се оплете въжето.
Надявам се сега е по-ясно
- маха се капака на дръжката с една тънка права отвертка, има едва забележим прорез в долната част като погледнеш отдолу на дръжката и се вади внимателно капачето.
- отдолу има два винта, развиват се с кръстата отвертка
- най-отдолу на кората има един винт, развива се с торкс 25 мисля, че беше
- остават само щипките - пъхаш по-широка права отвертка между кората и вратата и повдигаш внимателно, после издърпваш с ръка
- разкачаш букси на ел. стъкло и плафон, както и жилото към дръжката за отваряне на врата
- сваляш кората
Това беше лесното.
Отдолу се открива една ламарина, която е върху целия механизъм и нищо не се вижда, ето моят начин за сваляне:
- в долната част на ламарината има една голяма кръгла черна тапа, махаш я и ако прозореца работи сваляш стъклото докато видиш щифта за заключване на стъклото в щипката на ел.механизма
- пиновете са два, един в друг, трябва да избуташ вътрешния навътре към вратата. Понякога залепва и става невъзможно да се издърпа и тогава от много напъване се чупи пластмасовата щипка. Така че много внимателно, тук е трудната част.
- когато извадиш и двата пина от механизма избутай стъклото да не ти пречи.
- развии 10-12 болтчета за захващане на ламарината, освободи си всички кабеляци
- като развиеш болтчетата има и двойнолепящо на ламарината, така че пак ти трябва права отвертка
- като отлепиш ламарината трябва да се бръкне зад нея и да се откачи буксата на бравата, става с напипване на щипката и силно натискане да освободи и после дърпаш
Когато вече ламарината ти е в ръцете можеш да видиш трите винта/торкс/ за освобождаване на моторчето. Ако решиш да сваляш моторчето трябва да си придържаш ролката да не изпадне, че ще се оплете въжето.
Надявам се сега е по-ясно
- police7
- Мнения: 89
- Регистриран на: Нед 22 сеп 2013 6:25
- Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI 2000
- Двигател: ATJ
Re: Проблем сваляне на кора Пасат Б5
Благодаря за изчерпателният отговор.Ще пробвам че като го свалям се чува нешо да дрънчи вътре.
Re: Проблем сваляне на кора Пасат Б5
wtf написа:Трудно:
- маха се капака на дръжката с една тънка права отвертка, има едва забележим прорез в долната част като погледнеш отдолу на дръжката и се вади внимателно капачето.
- отдолу има два винта, развиват се с кръстата отвертка
- най-отдолу на кората има един винт, развива се с торкс 25 мисля, че беше
- остават само щипките - пъхаш по-широка права отвертка между кората и вратата и повдигаш внимателно, после издърпваш с ръка
- разкачаш букси на ел. стъкло и плафон, както и жилото към дръжката за отваряне на врата
- сваляш кората
Това беше лесното.
Отдолу се открива една ламарина, която е върху целия механизъм и нищо не се вижда, ето моят начин за сваляне:
- в долната част на ламарината има една голяма кръгла черна тапа, махаш я и ако прозореца работи сваляш стъклото докато видиш щифта за заключване на стъклото в щипката на ел.механизма
- пиновете са два, един в друг, трябва да избуташ вътрешния навътре към вратата. Понякога залепва и става невъзможно да се издърпа и тогава от много напъване се чупи пластмасовата щипка. Така че много внимателно, тук е трудната част.
- когато извадиш и двата пина от механизма избутай стъклото да не ти пречи.
- развии 10-12 болтчета за захващане на ламарината, освободи си всички кабеляци
- като развиеш болтчетата има и двойнолепящо на ламарината, така че пак ти трябва права отвертка
- като отлепиш ламарината трябва да се бръкне зад нея и да се откачи буксата на бравата, става с напипване на щипката и силно натискане да освободи и после дърпаш
Когато вече ламарината ти е в ръцете можеш да видиш трите винта/торкс/ за освобождаване на моторчето. Ако решиш да сваляш моторчето трябва да си придържаш ролката да не изпадне, че ще се оплете въжето.
Надявам се сега е по-ясно
Колега при мене започва да ми създава проблем бравата- като я напече слънцето и не се отключва задна дясна. Обаче при повторен опит се отваря. Съмняват ме спойките на бравата. Един колега спомена буксата в колонката че е вариант за същият проблем. Ще я проверя първо нея.
Аз съм си слагал клинците на стъклото сам като купих колата, защото някой беше сменил стъклото и не беше ги монтирал. Намерих два комплекта да се търкалят във вратата. Сложих големият във стъклото и набутах с малко вазелин малкият в него. После с вазелинец -пуснах леко стъклото в ВЕ канала на механизма и взе че стана. Сега пак тая врата е проблемната.
Лично Аз смятам че за ваденето на клинците от стъклото е по-разумно да се издърпа вътрешният клинец с подходяща рапидка навън. Така няма да има трошене.
До тук ми е ясното. От тук насетне не мога да разбера всичко и ако може пак да обясниш по подробно демонтажа.
=====
Та стъклото се освобождава, мести се и после-дали се вади кората и целият механизъм ? Казваш че не трябва да се усуквало жилото и да се придържала ролката и тнт ???
Също като се стигне до бравата дали се демонтира лесно-там ключалка няма и не би следвало да пада контра зегерка като при шофьорската ??
Абе ако някой има познания да каже.
Re: Пасат Б5 проблем сваляне на кора на задна врата
Съгласен съм (вече),наскоро имах случай и точно така стана - рапидка и изтегляне навън с клещи.
Така ами продължаваме натам, след като сме освободили стъклото:
- развиват се винтчетата на ламарината
- подпъхваш ръка под нея и откопчаваш буксата откъм бравата и ламарината заедно с кабелите пада.
- това за ролката и жилата е ако се сваля моторчето тъй като има опасност да се оплетат
- като отместиш уплътнението на вратата ще видиш един отвор и през него с торкс 20 развиваш винта докато не извадиш капачката на дръжката - да, по същия начин като предните е.
- естествено, когато развиваш болта дръжката трябва да я дръпнеш навън, все едно отваряш вратата. Иначе ще падне контрата, която държи дръжката от вътре във вратата
- като се махне капачето на дръжката вече можеш да свалиш бравата - два винта са.
Май е това.
Така ами продължаваме натам, след като сме освободили стъклото:
- развиват се винтчетата на ламарината
- подпъхваш ръка под нея и откопчаваш буксата откъм бравата и ламарината заедно с кабелите пада.
- това за ролката и жилата е ако се сваля моторчето тъй като има опасност да се оплетат
- като отместиш уплътнението на вратата ще видиш един отвор и през него с торкс 20 развиваш винта докато не извадиш капачката на дръжката - да, по същия начин като предните е.
- естествено, когато развиваш болта дръжката трябва да я дръпнеш навън, все едно отваряш вратата. Иначе ще падне контрата, която държи дръжката от вътре във вратата
- като се махне капачето на дръжката вече можеш да свалиш бравата - два винта са.
Май е това.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 20 ное 2011 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Re: Пасат Б5 проблем сваляне на кора на задна врата
Здравейте,
Наскоро си сменявах бравата на задна лява врата на колата ми /Passat 2002 комби/ и като дойде време да захвана стъклото за механизма с щифтовете не успях да ги монтирам и двата, както са един в друг. Сега съм сложил само големия, но има луфт понеже малкия, който влиза в него и стяга го няма.
Та някой знае ли как да го поставя и него, със специялни клещи ли става ?
Предварително благодаря,
Наскоро си сменявах бравата на задна лява врата на колата ми /Passat 2002 комби/ и като дойде време да захвана стъклото за механизма с щифтовете не успях да ги монтирам и двата, както са един в друг. Сега съм сложил само големия, но има луфт понеже малкия, който влиза в него и стяга го няма.
Та някой знае ли как да го поставя и него, със специялни клещи ли става ?
Предварително благодаря,
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пасат Б5 проблем сваляне на кора на задна врата
С много псувни и нещо мазно (както колегата kossis, с вазелин, например)
Re: Пасат Б5 проблем сваляне на кора на задна врата
Слага се големият първо и с натискане се набутва в него малкият. Малко вазелин помага. Ако не влезе целият- навива се подходяща рапидка в малкият и се издърпва навън. После се пробва пак.
Ако не върви лесно се помага внимателно с големи клещи.
Клещите се ползват наобратно- с ПВЦ дръжката на едната челюст се натиска малкият клин навътре силно и внимателно.
Не съм сигурен дали можеше да се бръкне от другата страна и да се придържа с ръка при натискането.
Ако не върви лесно се помага внимателно с големи клещи.
Клещите се ползват наобратно- с ПВЦ дръжката на едната челюст се натиска малкият клин навътре силно и внимателно.
Не съм сигурен дали можеше да се бръкне от другата страна и да се придържа с ръка при натискането.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пасат Б5 проблем сваляне на кора на задна врата
Отзад може да бръкне само петгодишно дете.. Мястото е прекалено малко.
Re: Пасат Б5 проблем сваляне на кора на задна врата
Може- не помня.
Само помня понеже имам два комплекта клинци и едните се поизносиха при вторият наложил се ремонт на бравата и изпаднаха сами. Та сложих вторият комплект, който видимо беше с по широк диаметър на вътрешният клинец. Обаче нещеше да влезне и го вадих два - тир пъти с рапидка. Накрая го мацнах с вазелин и му помогнах с меката част -двъжката на клещите и стана.
Само помня понеже имам два комплекта клинци и едните се поизносиха при вторият наложил се ремонт на бравата и изпаднаха сами. Та сложих вторият комплект, който видимо беше с по широк диаметър на вътрешният клинец. Обаче нещеше да влезне и го вадих два - тир пъти с рапидка. Накрая го мацнах с вазелин и му помогнах с меката част -двъжката на клещите и стана.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта