Здравейте, търсих но не открих такава тема за Пасат Б6. Преди няколко дена като сменях маслото на колата в сервиз, ми казаха че имало теч от някакъв деференциал на скоростната, или самата скоростна. Не разбрах точно и закарах колата във друг сервиз. Там свалихме кората долу и видяхме че турбото е омаслено, цялото. И майстора каза че проблема бил в турбото, после свалихме колата и погледна от гое двигателя, и видя че на главата за клапите, и където се захваща самия капак на един болт също има омаслено и се пада точно над турбото и каза че може и да е от това. Та се чудя възможно ли е от едно болтче да омасли цялото турбо долу, или просто има теч и от двете места? Тези дни ще сменя гарнитурата на клапаните, пък ще видим какво ще стане. Колата е със БКП двигателя, 2.0 дизел, 140 к.с 4 моушън. Благодаря предварително.
П.с
Забравих да питам, ако е теч от турбото, опасно ли е да се кара така? И също да кажа че колата изпушва много черен пушек като я сръчкам от 2500 до 3000 оборота.
Пасат Б6, теч на масло.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 226 госта