Непременно прегледай вторичния цилиндър(помпа). За голямо съжаление е наврян на твърде невъзможно място - над скоростната кутия(по спомен) и е от-вра-ти-тел-но. Аз затова моя го смених без причина като сменях съединителя.
Пасат б5 и 5.5 по принцип си отделя високо. Аз моя оригиналния съединител го смених, защото притискателя беше деформиран и имах вибрации при потегляне. Феродовия диск имаше още поне 100 000км живот. Сложих SACHS. Педалът ми се промени драстично като лекота на натискане и връщане. Точката на отделяне обаче не помръдна!!! Бях шокиран! Височината на педала при която съединителя зацепва НЕ ПОМРЪДНА! И до ден днешен си е все там - малко над средата. Така че, такива са нашите съединители.
Passat B5.5 - съединителя ли замина?
- martin_284
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 12 фев 2013 20:47
- Автомобил: Vw passat b 6
- Двигател: 2000 Tdi
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5.5 - съединителя ли замина?
rumenski написа:Непременно прегледай вторичния цилиндър(помпа). За голямо съжаление е наврян на твърде невъзможно място - над скоростната кутия(по спомен) и е от-вра-ти-тел-но. Аз затова моя го смених без причина като сменях съединителя.
Пасат б5 и 5.5 по принцип си отделя високо. Аз моя оригиналния съединител го смених, защото притискателя беше деформиран и имах вибрации при потегляне. Феродовия диск имаше още поне 100 000км живот. Сложих SACHS. Педалът ми се промени драстично като лекота на натискане и връщане. Точката на отделяне обаче не помръдна!!! Бях шокиран! Височината на педала при която съединителя зацепва НЕ ПОМРЪДНА! И до ден днешен си е все там - малко над средата. Така че, такива са нашите съединители.
Малко над средата да. Явно не си карал с износен феродов.Като го отпуснеш напълно и тогава зацепва. На това му се казва износен.Точката на отделяне няма как да се промени при теб , ти са си каза че фероодивия ти е бил като нов.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 - съединителя ли замина?
При тази кола нито става по твърд нито отделя по високо колкото и да е износен феродовия диск
- rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: Passat B5.5 - съединителя ли замина?
но става по-твърд с остаряване на притискателя. По това може да се съди колко износен е феродовия диск.
- martin_284
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 12 фев 2013 20:47
- Автомобил: Vw passat b 6
- Двигател: 2000 Tdi
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5.5 - съединителя ли замина?
IRRITATING написа:При тази кола нито става по твърд нито отделя по високо колкото и да е износен феродовия диск
Иска ти се. Явно и ти не си срещал ИЗНОСЕН феродов. ДОСТА такива съм направил г/д знам за какво става на въпрос...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта