Passat B5.5 - съединителя ли замина?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
rumenski
Мнения: 173
Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
Автомобил: 2002 Passat B5.5
Двигател: 1.8T 170hp AWM
Местоположение: Добрич

Re: Passat B5.5 - съединителя ли замина?

Мнениеот rumenski » Вто 07 окт 2014 9:33


Непременно прегледай вторичния цилиндър(помпа). За голямо съжаление е наврян на твърде невъзможно място - над скоростната кутия(по спомен) и е от-вра-ти-тел-но. Аз затова моя го смених без причина като сменях съединителя.

Пасат б5 и 5.5 по принцип си отделя високо. Аз моя оригиналния съединител го смених, защото притискателя беше деформиран и имах вибрации при потегляне. Феродовия диск имаше още поне 100 000км живот. Сложих SACHS. Педалът ми се промени драстично като лекота на натискане и връщане. Точката на отделяне обаче не помръдна!!! Бях шокиран! Височината на педала при която съединителя зацепва НЕ ПОМРЪДНА! И до ден днешен си е все там - малко над средата. Така че, такива са нашите съединители.




Потребителски аватар
martin_284
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 12 фев 2013 20:47
Автомобил: Vw passat b 6
Двигател: 2000 Tdi
Местоположение: Варна

Re: Passat B5.5 - съединителя ли замина?

Мнениеот martin_284 » Съб 11 окт 2014 14:46


rumenski написа:Непременно прегледай вторичния цилиндър(помпа). За голямо съжаление е наврян на твърде невъзможно място - над скоростната кутия(по спомен) и е от-вра-ти-тел-но. Аз затова моя го смених без причина като сменях съединителя.

Пасат б5 и 5.5 по принцип си отделя високо. Аз моя оригиналния съединител го смених, защото притискателя беше деформиран и имах вибрации при потегляне. Феродовия диск имаше още поне 100 000км живот. Сложих SACHS. Педалът ми се промени драстично като лекота на натискане и връщане. Точката на отделяне обаче не помръдна!!! Бях шокиран! Височината на педала при която съединителя зацепва НЕ ПОМРЪДНА! И до ден днешен си е все там - малко над средата. Така че, такива са нашите съединители.

Малко над средата да. Явно не си карал с износен феродов.Като го отпуснеш напълно и тогава зацепва. На това му се казва износен.Точката на отделяне няма как да се промени при теб , ти са си каза че фероодивия ти е бил като нов.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Passat B5.5 - съединителя ли замина?

Мнениеот IRRITATING » Съб 11 окт 2014 15:04


При тази кола нито става по твърд нито отделя по високо колкото и да е износен феродовия диск


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Passat B5.5 - съединителя ли замина?

Мнениеот yanio » Съб 11 окт 2014 15:45


И аз това им говоря , но кой да слуша.


Потребителски аватар
rumenski
Мнения: 173
Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
Автомобил: 2002 Passat B5.5
Двигател: 1.8T 170hp AWM
Местоположение: Добрич

Re: Passat B5.5 - съединителя ли замина?

Мнениеот rumenski » Съб 11 окт 2014 19:29


но става по-твърд с остаряване на притискателя. По това може да се съди колко износен е феродовия диск.


Потребителски аватар
martin_284
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 12 фев 2013 20:47
Автомобил: Vw passat b 6
Двигател: 2000 Tdi
Местоположение: Варна

Re: Passat B5.5 - съединителя ли замина?

Мнениеот martin_284 » Вто 28 окт 2014 6:47


IRRITATING написа:При тази кола нито става по твърд нито отделя по високо колкото и да е износен феродовия диск

Иска ти се. Явно и ти не си срещал ИЗНОСЕН феродов. ДОСТА такива съм направил г/д знам за какво става на въпрос...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта