пасат Б3 91 г. 1.8 моно включване на зумер при 2000 оборота
пасат Б3 91 г. 1.8 моно включване на зумер при 2000 оборота
Здравейте колеги! Имам проблем с колата, който не мога да разбера от къде идва. Първо за колата: пасат 1991 г., 1.8 моно. На колата започна да пищи зумера и на таблото да светка лампата на маслото и това само като мине 2000 оборота. Веднага отидох да премерим налягането, което си е добре, даже повече от добре. Реших да откача буксата от датчика, резултат никакъв :( според мен имам проблем с таблото или инсталация. Тия дни ще сменям радиаторчето на парното и ще рахвърлям таблото, ако някой може да памогне с инфо къде може да се крие проблема ще съм му мн. благадарен :)
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: включване на зумер при 2000 оборота, пасат 1991 г.
Какво ще рече повече от добре за налягането на маслото!? Как е измерено налягането, на загрял до 90 градуса мотор или на студен и какви са показанията.
Датчиците са по 6лв. и двата /единия е на филтъра за маслото, другия на главата над щуцера за водата за парното/, само че трябва да си ги вземеш по цветове щото единия е с нормално отворени контакти, другия е с нормално затворени и различни стойности на налягането.
За системата за ранно предупреждение има изпиано тонове из форума, само напиши в търсачката "зумер масло" и гледай кво става. В общи линии е възможно прекъсване на кабел от датчика до бушониерата, извадена букса U1 или U2 отзад на бушониерата и накрая е прецакана интеграла на системата в таблото и не на последно място прецакан стабилизатор на напрежението в таблото
Датчиците са по 6лв. и двата /единия е на филтъра за маслото, другия на главата над щуцера за водата за парното/, само че трябва да си ги вземеш по цветове щото единия е с нормално отворени контакти, другия е с нормално затворени и различни стойности на налягането.
За системата за ранно предупреждение има изпиано тонове из форума, само напиши в търсачката "зумер масло" и гледай кво става. В общи линии е възможно прекъсване на кабел от датчика до бушониерата, извадена букса U1 или U2 отзад на бушониерата и накрая е прецакана интеграла на системата в таблото и не на последно място прецакан стабилизатор на напрежението в таблото
-
- Мнения: 610
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: включване на зумер при 2000 оборота, пасат 1991 г.
Дано не е това, което си мисля - износени основни и биелни лагери.
Re: пасат Б3 91 г. 1.8 моно включване на зумер при 2000 обор
Колата бе замерена в работна температура на мотора , т.е. около 90 С, с манометър завит на мястото на датчика при основата на филтъра. При 2000 оборота прави налягане от 4 бара, което е много добре според мен. Интересното е , че точно на 2000 оборота писка и светка при разкачени и двата кабела! При закачени е същото...
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: пасат Б3 91 г. 1.8 моно включване на зумер при 2000 обор
Този въпрос е дискутиран много за пищенето на зумера. В 90% от случаите проблема е от 'качествено' наливно масло. Решението е наливане на синтетично или като компромис полусинтетично масло от запечатана бутилка. Аз моя пасат го карам с пълна синтетика и съм много доволен.
Re: пасат Б3 91 г. 1.8 моно включване на зумер при 2000 обор
kossel а как ще обясниш пискане на зумера и светене на лампата при откачени датчици?
Държа да отбележа, че маслото е едно от най- доброто на пазара и с проверен произход, но не мисля, че тук нещата опират до маслото а и по- горе писах за налягането му!
Проблема според мен се крие в инсталацията или таблото, в събота ще свалям таблото и ми трябва информация евентуално проблема ако е около таблото да мога да огледам докато е свалено.
Благодаря ти все пак, че се включи, не проблема не е в маслото и налягане ;)
Държа да отбележа, че маслото е едно от най- доброто на пазара и с проверен произход, но не мисля, че тук нещата опират до маслото а и по- горе писах за налягането му!
Проблема според мен се крие в инсталацията или таблото, в събота ще свалям таблото и ми трябва информация евентуално проблема ако е около таблото да мога да огледам докато е свалено.
Благодаря ти все пак, че се включи, не проблема не е в маслото и налягане ;)
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат Б3 91 г. 1.8 моно включване на зумер при 2000 обор
В предишното мнение съм описал евентуалните проблеми, буксата на бушониерата и стабилизатора в инструменталното табло. Ако пак пищи таблото е за смяна
- Danny boy
- Мнения: 1932
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат Б3 91 г. 1.8 моно включване на зумер при 2000 обор
Имах подобен проблем и пробвах какво ли не.
Ето я темата:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=425492&p=4214531#p4214531
От смяна на датчик,през смяна на масло и филтър,замерване на налягане в нормите,даване на маса директно от датчика на акомулатора на -, и гада си го правеше когато иска.Когато си решеше си светеше колкото и когато си поиска.
Накрая прекарах директен кабел /жълт/от датчика за високо налягане до буксата която влиза директно в таблото с уредите /жълта,тънка в снопа/,смених оборотомера за по-сигурно заради това:
http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=149684
Оказва се че системата за ранно предупреждение е в блока на оборотомера и има шанс за студени спойки,братушките презапояват,но аз имах резервен оборотомер и направо го смених.
И се свършиииииии с мъките.
Ето я темата:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=425492&p=4214531#p4214531
От смяна на датчик,през смяна на масло и филтър,замерване на налягане в нормите,даване на маса директно от датчика на акомулатора на -, и гада си го правеше когато иска.Когато си решеше си светеше колкото и когато си поиска.
Накрая прекарах директен кабел /жълт/от датчика за високо налягане до буксата която влиза директно в таблото с уредите /жълта,тънка в снопа/,смених оборотомера за по-сигурно заради това:
http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=149684
Оказва се че системата за ранно предупреждение е в блока на оборотомера и има шанс за студени спойки,братушките презапояват,но аз имах резервен оборотомер и направо го смених.
И се свършиииииии с мъките.
Re: пасат Б3 91 г. 1.8 моно включване на зумер при 2000 обор
Благодаря Ви за съдействието!
Ще взема да презапоя навсякъде и дано да е от някоя студена спойка в таблото...
Ще взема да презапоя навсякъде и дано да е от някоя студена спойка в таблото...
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 16:40
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: София/Варна
Re: пасат Б3 91 г. 1.8 моно включване на зумер при 2000 обор
От таблото е и според мен
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: пасат Б3 91 г. 1.8 моно включване на зумер при 2000 обор
Загрява ли колата я виж термостата да не прегрява и от там да пищи
Re: пасат Б3 91 г. 1.8 моно включване на зумер при 2000 обор
Не не загрява, поне по данните от таблото!
Не успях да разглобя нищо събота и неделя, че беше много лошо времето :(
Не успях да разглобя нищо събота и неделя, че беше много лошо времето :(
Re: пасат Б3 91 г. 1.8 моно включване на зумер при 2000 обор
Здравейте! Не успях да оправя лампата и зумера за маслото но поне оправих парното + рециклаж на всички клапи по него. Всички клапи бяха изгорели, но сега са като нови :) Парно има на 6 :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 49 госта