Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
Имам проблем с развиването на долния болт на супорта на левият спирачен апарат. От преди е заоблен леко. Искам да извадя диска. Има проблем с него - крив е. С какво мога да го посъветвам или накисна? Напъвам с двете ръце и не мърда.
- ktamen
- Мнения: 6154
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
Торкс, набиваш го с чука и развиваш. После слагаш друг оригинален болт.
Може и с някакъв накрайник за гайковерт, опашката му е 1/4 цола, демек малко над 6мм, пак се набива с чук. С торкс е по-културния вариант.
Може и с някакъв накрайник за гайковерт, опашката му е 1/4 цола, демек малко над 6мм, пак се набива с чук. С торкс е по-културния вариант.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
ktamen написа:Торкс, набиваш го с чука и развиваш. После слагаш друг оригинален болт.
Моля? Къде намери торкс? Имам два нормални 17мм болта, които държат супорта за шенкела. Челюстта се държи на шарнирчета, които от едната страна се дава контра с ключ 15, а от другата се развива с 13.
- ktamen
- Мнения: 6154
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
Признавам си, че не съм разглеждал как е при пасат. Признавам си и че нищо не разбрах от обяснението ти. При голфа има два 8мм инбусни болтове с вътрешен шестостен 6мм.
Универсален начин за развиване на болтове е да се завари нещо за главата, нямам представа дали е приложимо при теб.
ПП Залагам 2лв, че в никой пасат няма 17мм болтове.
Универсален начин за развиване на болтове е да се завари нещо за главата, нямам представа дали е приложимо при теб.
ПП Залагам 2лв, че в никой пасат няма 17мм болтове.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
ktamen написа:Признавам си и че нищо не разбрах от обяснението ти.
ПП Залагам 2лв, че в никой пасат няма 17мм болтове.
Ето тези искам да развия аз... И да, 17мм болтове са. С обикновена глава шестостен.
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
Ако искаш да ги развиеш с рамото на гедорията няма да стане . стегнати са здраво, ако никога не са развивани.Аз ги развивам с г образно рамо около 50 см. ако е развален шестостена завари по -голяма гайка.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
ktamen написа:Признавам си, че не съм разглеждал как е при пасат. Признавам си и че нищо не разбрах от обяснението ти. При голфа има два 8мм инбусни болтове с вътрешен шестостен 6мм.
Универсален начин за развиване на болтове е да се завари нещо за главата, нямам представа дали е приложимо при теб.
ПП Залагам 2лв, че в никой пасат няма 17мм болтове.
8 или 10 мм са болтовете с глава обикновена за 17 камък, поне на предните супорти де. На задните са инбусни болтове
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
Болтовете са със ситна резба и главите им са за камък 16, затова ги заобляте със 17-ата.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
anrus написа:..главите им са за камък 16, затова ги заобляте със 17-ата.
С гайковерт да гo развия?
pa4o_ivanov61 написа:..стегнати са здраво, ако никога не са развивани
Дисковете са на 11.2мм, няма как никога да не са сменяни и за 25години да са изтънели с 2.8мм.
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
тогава намери правилната вложка и напъни по- сериозно . Няма какво да счупиш , а такъв болт още не съм късал.
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
не видях че питаш за гайковерт .трябва да е от модела на гумаджиите по сила иначе няма шанс.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
Добре, ще купя камък 16.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
Не знам фолксваген преди 2000 година да са ползвали нещо за ключ 16. Всичките болтове по пасата са 10,11,12,13,15,17,19,22 и 32
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
К.Одаджийски написа:Не знам фолксваген преди 2000 година да са ползвали нещо за ключ 16.
Но камък 17 действително малко хлопа на болта. Аз си мислех, че хлопа, понеже е леко заоблен.
Нали имаш същия пасат? Можеш да провериш сам размера на болта.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 RP 89г - болт супорт спирачки
Имам и болтът е 17, винаги е бил толкова.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 208 госта