Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Техническа и сервизна информация за Passat
Romeokton
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 24 апр 2014 21:12
Автомобил:
Двигател:

Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Мнениеот Romeokton » Вто 28 окт 2014 9:47


Здравейте,

Вярно ли е че като сменям акумулатор с нов е вредно изцяло да разкача и оставя без ток? Правило се специално в сервиз като се подава постоянно ток. Иначе се губели настройки на волана и други подобни. Звучи логично, но какво да направя като се налага да сменям не в сервиз? Мисля да взема акумулатор от друга кола и да вържа към клемите докато сменям. Съвет от вас?

Благодаря предварително!




Потребителски аватар
Piqndurnik
Мнения: 563
Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
Автомобил: Passat Variant
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: около Мюнхен

Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Мнениеот Piqndurnik » Вто 28 окт 2014 15:04


Не зная дали ще се загуби нещо, не помня дали съм разкачвал акумулатора, но ако толкова се притесняваш, едни кабели за подаване на ток + помощ от приятел ти решават проблема.


Потребителски аватар
Milanov
Мнения: 619
Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
Автомобил: passat B6
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Мнениеот Milanov » Вто 28 окт 2014 15:18


Аз преди време го откачах за малко и нямаше проблем, само часовника настройвах.
Но изчакай да се изкажат и други колеги, ако не варианта е кабели за ток, щипнати към твоите кабели, така че да не остане автомобила без захранване.


Romeokton
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 24 апр 2014 21:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Мнениеот Romeokton » Вто 28 окт 2014 16:01


Гледах в упътването, че не пише нищо такова. Само да се спазва първо минус после плюс. Пише и че ще светнат лампи на таблото, но след малко шофиране се оправят. Мисля че онзи майстор, който ми го каза просто ме е изментил за да иска пари за настройки, които уж прави.


skromnia1970
Мнения: 297
Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
Автомобил: PASSAT B 6 Variant
Двигател: BMR 11.2006 DSG

Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Мнениеот skromnia1970 » Вто 28 окт 2014 16:35


Не ми е ,,мулти,,волана и не се сещам специално на него какви настройки ще се променят.Споделяли са ми,че като се изключи акумулатора,излизат доста грешки на MFD,но след намеса на програмата всичко си е ок.


Потребителски аватар
Steels
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP
Местоположение: Бургас

Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Мнениеот Steels » Вто 28 окт 2014 16:41


Никакви такива, махаш слагаш това е. Таблото светва като коледна елха ама след 20 метра каране, кoгато всички датчици се синхронизират всичко си идва на мястото. ESP и волана светват (като грешки), дори после съм гледал с VAG-COM няма остатъчни грешки. Слагай новият акумулатор смело :).


Потребителски аватар
Tonchos
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 01 мар 2014 11:32
Автомобил: Passat 3c2
Двигател: BMP

Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Мнениеот Tonchos » Вто 28 окт 2014 19:57


На моя (2006 год.) нямаше проблем със смяната. Само гледай да не оставиш новия акумулатор в багажника и да е заключен, че аз без малко да трябва да правя процедурата 2 пъти :mhihi


манол
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
Автомобил: Фв туран
Двигател: BMN 2007 г
Местоположение: бургас

Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Мнениеот манол » Вто 28 окт 2014 21:11


Няма страшно, действай смело. Днес си смених акумулатора в неуторизиран сервиз - като запалиш остават да светят ESP и волана в жълто, изчистват се като въртиш пълен ляв после пълен десен и караш направо 20-30м. - това е за да се върне връзката на мрежовия кабел с волана. Обача в компютър остават едни ел. грешки, които не са проблемни за двигателя/не светят малпи по таблото/ и всеки с ВАГ-КОм ще ти ги изчисти.


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Мнениеот plamikcho » Вто 28 окт 2014 21:53


Няма никакъв проблем да се махне акумулатора, после светят някакви лампи, които гаснат след малко каране. Единствено трябва да се внимава с ключалките и ако има фабрична аларма като на моята кола да не се разпищи (това го прави ако се махне акумулатора на заключена кола). На моята като махнах акумулатора и се разпищя - за да я спра, закачих го пак и я спрях от ключа, после не се задейства пак, но останаха отключени вратите и трябваше всяка една поотделно да я заключвам с пластмасовия ключ :eek


jorev84
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 27 апр 2015 15:36
Автомобил: Passat B6
Двигател: 2.0 TDI 140ps BMP

Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Мнениеот jorev84 » Пон 16 ное 2015 18:40


нищо му няма вече 4 пъти го свалям за една година


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Мнениеот zfa159 » Пон 16 ное 2015 18:47


Нищо му няма, така е. Ако беше така, какво правиш като ти падне акумулатора? :mhihi .
Ние ги разкачаме редовно за доста манипулации и нищо им няма. След като закачиш другия, ще светне ESP-то за известно време, докато си хване положението на волана. Ще светне и символа с воланчето, докато тръгнеш. После няма проблеми. След това ще имаш записани грешки в повечето модули, че са останали без захранване, ама това няма да доведе до някакъв проблем във функциите им или до светване на някаква лампа, просто в историята с грешки, ще седи и тази.
:beer


Потребителски аватар
Milanov
Мнения: 619
Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
Автомобил: passat B6
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Мнениеот Milanov » Вто 17 ное 2015 17:26


Аз правя така.
Имам един стар акумулатор закачам го с кабелите към този на колата, все едно ще давам ток, след което откачам акумулатора на колата и тя остава захранена от външния акумулатор.
Може да се ползва и по малък акумулатор, дори от аларма, само не го товарете докато е свързан той, тоест примерно не отваряйте врати защото плафоните правят консумация.
Така си спестявам разни грешки, настройки на часовници, дори предполагам, че би трябвало да иска код радиото ако остане без захранване.


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Мнениеот marianchev » Вто 17 ное 2015 23:00


А не може ли при работещ двигател да се смъкне акумулатора и да се подмени? Естествено ако сме напълно уверени че +клемата няма да опре някъде или имаме помощник.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 17 ное 2015 23:02


marianchev написа:А не може ли при работещ двигател да се смъкне акумулатора и да се подмени? Естествено ако сме напълно уверени че +клемата няма да опре някъде или имаме помощник.


Това не е ВАЗ 2105 колега.


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор

Мнениеот marianchev » Вто 17 ное 2015 23:08


То е ясно ама, дай някакво обяснение защо не може, какво би се случило. Да не сметнеш че се заяждам, питам си :wink
На пасат Б5 АФН съм свалял акумулатор при работещ двигател за да сложа почти мъртъв та белким се събуди. Именно за да не се нулират показания на борда, часовник, радио и т.н и не съм имал проблем. Какво би се случило с Б6 ?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bahyr, Google [Bot] и 120 госта