Здравейте,
Вярно ли е че като сменям акумулатор с нов е вредно изцяло да разкача и оставя без ток? Правило се специално в сервиз като се подава постоянно ток. Иначе се губели настройки на волана и други подобни. Звучи логично, но какво да направя като се налага да сменям не в сервиз? Мисля да взема акумулатор от друга кола и да вържа към клемите докато сменям. Съвет от вас?
Благодаря предварително!
Passat B6 2.0 смяна акумулатор
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор
Не зная дали ще се загуби нещо, не помня дали съм разкачвал акумулатора, но ако толкова се притесняваш, едни кабели за подаване на ток + помощ от приятел ти решават проблема.
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор
Аз преди време го откачах за малко и нямаше проблем, само часовника настройвах.
Но изчакай да се изкажат и други колеги, ако не варианта е кабели за ток, щипнати към твоите кабели, така че да не остане автомобила без захранване.
Но изчакай да се изкажат и други колеги, ако не варианта е кабели за ток, щипнати към твоите кабели, така че да не остане автомобила без захранване.
Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор
Гледах в упътването, че не пише нищо такова. Само да се спазва първо минус после плюс. Пише и че ще светнат лампи на таблото, но след малко шофиране се оправят. Мисля че онзи майстор, който ми го каза просто ме е изментил за да иска пари за настройки, които уж прави.
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
- Автомобил: PASSAT B 6 Variant
- Двигател: BMR 11.2006 DSG
Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор
Не ми е ,,мулти,,волана и не се сещам специално на него какви настройки ще се променят.Споделяли са ми,че като се изключи акумулатора,излизат доста грешки на MFD,но след намеса на програмата всичко си е ок.
- Steels
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор
Никакви такива, махаш слагаш това е. Таблото светва като коледна елха ама след 20 метра каране, кoгато всички датчици се синхронизират всичко си идва на мястото. ESP и волана светват (като грешки), дори после съм гледал с VAG-COM няма остатъчни грешки. Слагай новият акумулатор смело :).
Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор
На моя (2006 год.) нямаше проблем със смяната. Само гледай да не оставиш новия акумулатор в багажника и да е заключен, че аз без малко да трябва да правя процедурата 2 пъти
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
- Автомобил: Фв туран
- Двигател: BMN 2007 г
- Местоположение: бургас
Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор
Няма страшно, действай смело. Днес си смених акумулатора в неуторизиран сервиз - като запалиш остават да светят ESP и волана в жълто, изчистват се като въртиш пълен ляв после пълен десен и караш направо 20-30м. - това е за да се върне връзката на мрежовия кабел с волана. Обача в компютър остават едни ел. грешки, които не са проблемни за двигателя/не светят малпи по таблото/ и всеки с ВАГ-КОм ще ти ги изчисти.
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор
Няма никакъв проблем да се махне акумулатора, после светят някакви лампи, които гаснат след малко каране. Единствено трябва да се внимава с ключалките и ако има фабрична аларма като на моята кола да не се разпищи (това го прави ако се махне акумулатора на заключена кола). На моята като махнах акумулатора и се разпищя - за да я спра, закачих го пак и я спрях от ключа, после не се задейства пак, но останаха отключени вратите и трябваше всяка една поотделно да я заключвам с пластмасовия ключ
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 27 апр 2015 15:36
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2.0 TDI 140ps BMP
Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор
нищо му няма вече 4 пъти го свалям за една година
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор
Нищо му няма, така е. Ако беше така, какво правиш като ти падне акумулатора? .
Ние ги разкачаме редовно за доста манипулации и нищо им няма. След като закачиш другия, ще светне ESP-то за известно време, докато си хване положението на волана. Ще светне и символа с воланчето, докато тръгнеш. После няма проблеми. След това ще имаш записани грешки в повечето модули, че са останали без захранване, ама това няма да доведе до някакъв проблем във функциите им или до светване на някаква лампа, просто в историята с грешки, ще седи и тази.
Ние ги разкачаме редовно за доста манипулации и нищо им няма. След като закачиш другия, ще светне ESP-то за известно време, докато си хване положението на волана. Ще светне и символа с воланчето, докато тръгнеш. После няма проблеми. След това ще имаш записани грешки в повечето модули, че са останали без захранване, ама това няма да доведе до някакъв проблем във функциите им или до светване на някаква лампа, просто в историята с грешки, ще седи и тази.
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор
Аз правя така.
Имам един стар акумулатор закачам го с кабелите към този на колата, все едно ще давам ток, след което откачам акумулатора на колата и тя остава захранена от външния акумулатор.
Може да се ползва и по малък акумулатор, дори от аларма, само не го товарете докато е свързан той, тоест примерно не отваряйте врати защото плафоните правят консумация.
Така си спестявам разни грешки, настройки на часовници, дори предполагам, че би трябвало да иска код радиото ако остане без захранване.
Имам един стар акумулатор закачам го с кабелите към този на колата, все едно ще давам ток, след което откачам акумулатора на колата и тя остава захранена от външния акумулатор.
Може да се ползва и по малък акумулатор, дори от аларма, само не го товарете докато е свързан той, тоест примерно не отваряйте врати защото плафоните правят консумация.
Така си спестявам разни грешки, настройки на часовници, дори предполагам, че би трябвало да иска код радиото ако остане без захранване.
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор
А не може ли при работещ двигател да се смъкне акумулатора и да се подмени? Естествено ако сме напълно уверени че +клемата няма да опре някъде или имаме помощник.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор
marianchev написа:А не може ли при работещ двигател да се смъкне акумулатора и да се подмени? Естествено ако сме напълно уверени че +клемата няма да опре някъде или имаме помощник.
Това не е ВАЗ 2105 колега.
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
Re: Passat B6 2.0 смяна акумулатор
То е ясно ама, дай някакво обяснение защо не може, какво би се случило. Да не сметнеш че се заяждам, питам си
На пасат Б5 АФН съм свалял акумулатор при работещ двигател за да сложа почти мъртъв та белким се събуди. Именно за да не се нулират показания на борда, часовник, радио и т.н и не съм имал проблем. Какво би се случило с Б6 ?
На пасат Б5 АФН съм свалял акумулатор при работещ двигател за да сложа почти мъртъв та белким се събуди. Именно за да не се нулират показания на борда, часовник, радио и т.н и не съм имал проблем. Какво би се случило с Б6 ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bahyr, Google [Bot] и 120 госта