Passat B3 включване на допълнителни стопове
- m0v3r
- Мнения: 149
- Регистриран на: Чет 19 апр 2012 14:11
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: EZ 1988
- Местоположение: София
- Контакти:
Passat B3 включване на допълнителни стопове
Колеги върти ми се една идея в главата. Така или иначе почти никога не се използват местата където са крушките за фаровете за мъгла отзад и крушките когато включиш задна... Дайте идеи как мога да направя така, че левия и десният фар (който в случая не е свързан реално) за мъгла отзад да светят когато натискам спирачката, тоест като стопове? Аз лесно мога да ръгна още една крушка от дясно и да ги свържа към стоповете, но ми трябва идея когато натисна копчето в купето за да пусна фара за мъгла, тези две крушки вече да не работят като стопове, а като фарове за мъгла. Тоест десния изобщо да не работи, а само левия (както трябва да бъде). Моля само да няма мнения от сорта на "защо се занимаваш с глупости", трябват ми идеи. Какво би свършило работа, реле? И какво по-точно?
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Passat B3 включване на допълнителни стопове
Пробвай с двойна крушка габарит/стоп. Сложи от 2та края двойни крушки с прилежащите им фасунги, тия пъпки дето светят за габарит ги вържи към стопа,а тези дето са за спирачката- към захранването за мъглата. имаше май крушки с еднакви ватове на стоп/габарит - виж из нета, на тебе ти трябват и 2те жички в крушката да са със ватовете на стопа, щото ако вземеш стандартната, и ако вържеш спирачката към пъпката за габарита ще светят стоп ама по слабо от другите стопове, и обратно ако ги вържеш обратно пък като вкл за мъгла ще светне дефакто още един габарит, така, че виж за 2ни крушки с равни - по силни ватове
За светлините за задна: ако ти трябва повече видимост нощем на задна- пусни аварийките, доста ярко осветяват зад колата
За светлините за задна: ако ти трябва повече видимост нощем на задна- пусни аварийките, доста ярко осветяват зад колата
- m0v3r
- Мнения: 149
- Регистриран на: Чет 19 апр 2012 14:11
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: EZ 1988
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B3 включване на допълнителни стопове
polovera_9n3 написа:Пробвай с двойна крушка габарит/стоп. Сложи от 2та края двойни крушки с прилежащите им фасунги, тия пъпки дето светят за габарит ги вържи към стопа,а тези дето са за спирачката- към захранването за мъглата. имаше май крушки с еднакви ватове на стоп/габарит - виж из нета, на тебе ти трябват и 2те жички в крушката да са със ватовете на стопа, щото ако вземеш стандартната, и ако вържеш спирачката към пъпката за габарита ще светят стоп ама по слабо от другите стопове, и обратно ако ги вържеш обратно пък като вкл за мъгла ще светне дефакто още един габарит, така, че виж за 2ни крушки с равни - по силни ватове
За светлините за задна: ако ти трябва повече видимост нощем на задна- пусни аварийките, доста ярко осветяват зад колата
Те тея фасунги там май не са пригодени за двойни крушки. Как ще стане?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 включване на допълнителни стопове
Молим ти се недей, ама искрено ти се молим. 4 лампи по 21 вата са 84 вата, вечерно време в тъмнината като натиснеш спирачката този зад теб ще бъде заслепен съвсем неочаквано, все едно си му светнал с късите на фаровете!
- vanmukan
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
- Автомобил: VW Passat 5
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: stara zagora
Re: Passat B3 включване на допълнителни стопове
По тази логика и трети стопове да няма, че някои са и доста ярки.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 включване на допълнителни стопове
Логиката си ми е много добра, третия стоп няма нищо общо с добавените усилени габарити към стоповете
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B3 включване на допълнителни стопове
К.Одаджийски написа:Молим ти се недей, ама искрено ти се молим. 4 лампи по 21 вата са 84 вата, вечерно време в тъмнината като натиснеш спирачката този зад теб ще бъде заслепен съвсем неочаквано, все едно си му светнал с късите на фаровете!
Донякъде си прав,но...
Ако покараш зад някое А8 или Escalade...
Ти да видиш стоп-светлини...
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 включване на допълнителни стопове
Виждал съм така направено ауди 100 и не ми хареса наистина как свети отзад.По-добре обмисли варианта за трети стоп.
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
Re: Passat B3 включване на допълнителни стопове
Аз имах Б3 седан и вързах задните светлини за мъгла като допълнителни стопове.
Общо станаха 4 стоп светлини като натиснеш спирачките плюс горе стопа на стъклото.
В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ не бяха заслепяващи, возил съм се в друга кола зад моята.
Тук съм описал как го направих, на английски е но е много лесно да се направи:
https://sites.google.com/site/stoyneff/exterior/wiring-the-rear-fog-lights-to-work-as-additional-brake-lights-b3b4
Отпред копчето за халогените беше двустепенно - първата позиция пуска предните
халогени, а втората задния фар за мъгла; след като вързах допълнителните крушки и кабели
втората позиция пускаше стоп светлините, дори и без да съм натиснал педала на спирачките.
Затова просто внимавах като си пускам предните халогени да не го щраквам два пъти.
Ето как изглеждаше отзад колата със светнати стопове:
Общо станаха 4 стоп светлини като натиснеш спирачките плюс горе стопа на стъклото.
В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ не бяха заслепяващи, возил съм се в друга кола зад моята.
Тук съм описал как го направих, на английски е но е много лесно да се направи:
https://sites.google.com/site/stoyneff/exterior/wiring-the-rear-fog-lights-to-work-as-additional-brake-lights-b3b4
Отпред копчето за халогените беше двустепенно - първата позиция пуска предните
халогени, а втората задния фар за мъгла; след като вързах допълнителните крушки и кабели
втората позиция пускаше стоп светлините, дори и без да съм натиснал педала на спирачките.
Затова просто внимавах като си пускам предните халогени да не го щраквам два пъти.
Ето как изглеждаше отзад колата със светнати стопове:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 201 госта