Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на газ
- Polo6R
- Мнения: 104
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 16:36
- Автомобил: VW Polo + Audi A4 B8
- Двигател: 1.2 TSI 2014 + 1.8 TFSI 2010
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Може да ти е запушен клапана, който ти отваря към изпарителя.
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Не си пипай колата,нечетеш ли какво пиша защо гасне защото газта минава почти течна а при изпарението и всичко замръзва,цялата ти моноинжекция отвътре скрежасва и се дави с газ,ама като не ми вярваш ръчкай си щом искаш
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
GuLiVeR написа:Не си пипай колата,нечетеш ли какво пиша защо гасне защото газта минава почти течна а при изпарението и всичко замръзва,цялата ти моноинжекция отвътре скрежасва и се дави с газ,ама като не ми вярваш ръчкай си щом искаш
Ето това е точния отговор...просто не знаех как да го формулирам.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Мои съвет палиш на бензин работи мотора 5мин на място,и тогава обръщащ на газ изчакваш малко и тръгваш.На къси разстояния чакаш да позагрее и тогава гасиш.Всичко това при изправна газова и работеща на бензин кола.Може да се регулира и направо на газ да палиш отиваш на газаджия
- Dushko
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 28 май 2012 7:33
- Автомобил: Passat B 3 1.8 mono 90 cc
- Двигател: 1992
- Местоположение: Lovech
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
GuLiVeR написа:Не си пипай колата,нечетеш ли какво пиша защо гасне защото газта минава почти течна а при изпарението и всичко замръзва,цялата ти моноинжекция отвътре скрежасва и се дави с газ,ама като не ми вярваш ръчкай си щом искаш
Какво да правя в такъв случай
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
https://www.youtube.com/watch?v=9TJBNsosBVk
Това съм го поствал много пъти, температурата е около -8 градуса. След измитане на снега от стъклата потеглям, без форсажи първите 2 километра. Паленето е директно на газ, с леко подпиране на педала. МотоAрът е 1.6 AFT и студен не вдига над 900 оборота, ако някой го смущава оборотомера.
Та всичко е възможно, иска се изправен мотор и изпарител с добра регулировка.
Това съм го поствал много пъти, температурата е около -8 градуса. След измитане на снега от стъклата потеглям, без форсажи първите 2 километра. Паленето е директно на газ, с леко подпиране на педала. МотоAрът е 1.6 AFT и студен не вдига над 900 оборота, ако някой го смущава оборотомера.
Та всичко е възможно, иска се изправен мотор и изпарител с добра регулировка.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
GuLiVeR написа:Не си пипай колата,нечетеш ли какво пиша защо гасне защото газта минава почти течна а при изпарението и всичко замръзва,цялата ти моноинжекция отвътре скрежасва и се дави с газ,ама като не ми вярваш ръчкай си щом искаш
А според мен говориш глупости
Как моята кола не прави такива проблеми, нито дави, нито замръзва, паля на газ, карам или да не карам след 2 минути да я угася пак пали /е не толкова лесно, но пали/
Колегата има проблем който трябва да реши, как обаче да стане номера не знам, поне не мога да му помогна по интернет
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Шом колегата го дразни това, да мине през един газаджия за диагностика и да видим там какво ще кажат
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
GuLiVeR написа:Не си пипай колата,нечетеш ли какво пиша защо гасне защото газта минава почти течна а при изпарението и всичко замръзва,цялата ти моноинжекция отвътре скрежасва и се дави с газ,ама като не ми вярваш ръчкай си щом искаш
Аз като паля на газ при мен защо не се дави? Изобщо проблемът не е в това, че пали на газ. Паля и тръгвам без да подгрявам на място - няма гаснене, няма игра на обороти.
Не е лоша идеята да се мине през газаджия. Иначе е вярно, че мембраната при дадена температура няма тази чувствителност, като при по-висока, но би следвало ЕКУ да може да коригира оборотите посредством стъпковия мотор като е студена колата.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Или е в моното или в изпаритела проблема.По моното са стъпковото и ТПС,може да смениш с друго за проба,или пък само моторчето.Макар и да ми е чудно как точно направи настройката от първа страница/напълно излишна/.
Като я запалиш отвори капака и давай газ с ръка,и наблюдавай стъпковото дали мърда напред назад.
Като я запалиш отвори капака и давай газ с ръка,и наблюдавай стъпковото дали мърда напред назад.
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Не е проблема в моното нито в TPS-а. Сменявал съм ги и ефект не е имало. Известно подобрение, имаше само като я настроих по начина който съм описал на първата страница.
Тогава, стигнах до извода а и единственото нещо, което не бях сменил беше лабда сондата. Набедих нея, измерих я и беше аут...ама като и чух тогава цената и я зарязах и така си карах. Така че възможната причина, може и да е от нея. Много добре знаем, че на газ тия сонди бързо си отиват. Колегата да я замери да види как е но нека колегите да подскажат, че аз не помня вече какво трябваше да показва.
Тогава, стигнах до извода а и единственото нещо, което не бях сменил беше лабда сондата. Набедих нея, измерих я и беше аут...ама като и чух тогава цената и я зарязах и така си карах. Така че възможната причина, може и да е от нея. Много добре знаем, че на газ тия сонди бързо си отиват. Колегата да я замери да види как е но нека колегите да подскажат, че аз не помня вече какво трябваше да показва.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Колега,тая тема гледам не е твоя,за да казваш кое е и кое не е .Тия глупости дето пишеш си ги задръж за тебе.Кои ли?Ами тия дето ще го караш да регулира при напълно затворен дросел обороти на газ примерно.Моторчето никога не седи в крайно прибрано положение,ако всичко ти е наред.Това с допирането на клемите една в друга също е голяма глупост.Отделно,че на кола 92 година датчиците може да не са 3,а един комбиниран.Накрая и ламбдата...която на студен двигател няма никакво отношение.
Независимо от горивото компа се съобразява с датчика на температурата и регулира оборотите чрез дросела посрдством стъпковия мотор.Щом обороти няма студена,то следва да търсим проблема в това направление.За да не реагира стъпковото-
-може то да е развалено/да провери движи ли се.Ако се движи:
-може температурен датчик да е дал фира.Откача го на следващо палене студена,така компа заема аварийни стойности,че е студено и бута дросела/горивото не може/.Или пък просто го замерва,има теми как става.
-ТПС го намесих,понеже е чест проблем при моното.Той следи положението на дросела и казва на компа,но като се замажат пистите почва да го бърка.
Тея три неща са в тясна зависимост и единствена връзка с оборотите.Това при положение разбира се,че изпаритела е наред.
Независимо от горивото компа се съобразява с датчика на температурата и регулира оборотите чрез дросела посрдством стъпковия мотор.Щом обороти няма студена,то следва да търсим проблема в това направление.За да не реагира стъпковото-
-може то да е развалено/да провери движи ли се.Ако се движи:
-може температурен датчик да е дал фира.Откача го на следващо палене студена,така компа заема аварийни стойности,че е студено и бута дросела/горивото не може/.Или пък просто го замерва,има теми как става.
-ТПС го намесих,понеже е чест проблем при моното.Той следи положението на дросела и казва на компа,но като се замажат пистите почва да го бърка.
Тея три неща са в тясна зависимост и единствена връзка с оборотите.Това при положение разбира се,че изпаритела е наред.
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Колега иезекил, достатъчно съм лежал под такава кола за да знам кое как е и как работи. Всичко това го казвам защото съм го пипнал с двете си ръце и всичко което пиша тук съм го пробвал и съм го приложил върху колата ми а не защото само съм го чул, прочел или гледал някъде. Но трябва да ти кажа, че ако си майстор и ми излезеш с тези твърдения....никога няма да стъпя при теб, особено като се изказа за това с дросела и газта
В спорове повече не ми се влиза. Колегата да решава кое да направи и кое не.
В спорове повече не ми се влиза. Колегата да решава кое да направи и кое не.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
И да добавя, че ламбда-сондата не умира вследствие на това, че колата се кара на газ, а просто има живот и тя като всичко останало по автомобила
Когато тя се спомине, компирът кара по "обходна" карта, както казват руснаците. Която карта се сещай, че не е оптималната, аз вече го усетих по моята кола
Когато тя се спомине, компирът кара по "обходна" карта, както казват руснаците. Която карта се сещай, че не е оптималната, аз вече го усетих по моята кола
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
drago_tr написа:Колега иезекил, достатъчно съм лежал под такава кола за да знам кое как е и как работи. Всичко това го казвам защото съм го пипнал с двете си ръце и всичко което пиша тук съм го пробвал и съм го приложил върху колата ми а не защото само съм го чул, прочел или гледал някъде. Но трябва да ти кажа, че ако си майстор и ми излезеш с тези твърдения....никога няма да стъпя при теб, особено като се изказа за това с дросела и газта
В спорове повече не ми се влиза. Колегата да решава кое да направи и кое не.
Преди точно 1 година имах проблем с оборотите на колата от профила ми.С колегата Лезекил(извинявам се ако не пиша правилно ника)контактувах на лични и на скайп.Следвах съветите му и сега колата е с перфектни обороти,като карам и на газ,и на бензин.При мен проблема се оказа ТПС.Смея да твърдя че е много подценяван датчик,в смисъл ровим всичко друго,не и него.А смяната и настройката му е елементарна,има си тема за него.Нищо лично към теб,ама ако ТПС,стъпков мотор,температурен датчик са в ред-какво правим?Или смуче въздух,или изпарител.Та мисълта ми е че колегата Лезекил знае какво пише.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта