Здравейте колеги,
моля ви дайте съвет,каква е причината че колата като е студена не работи добре на ниски обороти. Като я запаля и тръгна още на края на улицата спирам на кръстовището и тя гасне,оборотите падат на 200-300 и работи като трактор,и гасне. После много трудно пали,но като позагрее малко и се оправя и няма никакви проблеми.
Благодаря ви !
Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на газ
- Polo6R
- Мнения: 104
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 16:36
- Автомобил: VW Polo + Audi A4 B8
- Двигател: 1.2 TSI 2014 + 1.8 TFSI 2010
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3 - ниски обороти при студен двигател на газ
Бедна/богата смес. Ако си с ГИ трябва да идеш да ти го настроят, ако си с обикновена- работата е елементарна и за 2-3 минути.
- drago_tr
- Мнения: 2527
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б3 - ниски обороти при студен двигател на газ
Ще трябва за кой ли път да го пиша...ама айде....нали трябва да си помагаме.
Трябва да си регулираш колата поотделно на бензин и на газ. Как става ли?...Ето:
Хубаво е първо да направиш ресет на компа с допиране на откачени плюсова и минусова клема за 15-тина минути.
Когато ще го регулираш на газ:
Даваш на контакт и слизаш от колата
Буташ пъпката на стъпковото моторче да се прибере максималко и в това му положение откачаш му буксата за захранването
Качваш се в колата, палиш и минаваш на газ
Регулираш си обороти от изпаритела. В случая е много добре да имаш оборотомер...ако не по слух.
Гасиш колата
Закачаш буксата на стъпковия мотор
Палиш на бензин и после минаваш на газ
Готов си
Ако нещо не ти е станало ясно...питай по всяко време
Трябва да си регулираш колата поотделно на бензин и на газ. Как става ли?...Ето:
Хубаво е първо да направиш ресет на компа с допиране на откачени плюсова и минусова клема за 15-тина минути.
Когато ще го регулираш на газ:
Даваш на контакт и слизаш от колата
Буташ пъпката на стъпковото моторче да се прибере максималко и в това му положение откачаш му буксата за захранването
Качваш се в колата, палиш и минаваш на газ
Регулираш си обороти от изпаритела. В случая е много добре да имаш оборотомер...ако не по слух.
Гасиш колата
Закачаш буксата на стъпковия мотор
Палиш на бензин и после минаваш на газ
Готов си
Ако нещо не ти е станало ясно...питай по всяко време
- Dushko
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 28 май 2012 7:33
- Автомобил: Passat B 3 1.8 mono 90 cc
- Двигател: 1992
- Местоположение: Lovech
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Благодаря много за съвета ,утре ще видя дали ще стане работата, 1,8 моно е Пасата. Ще пиша какво съм направил
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Преди три - четири дни моя пасатор същите магарии взе да прави, оказа се спукан маркуч на вакуума за сервото плюс разпаднала се тръба при лещата на входа на изпарителя и течната фаза половината отвън вместо в изпарителя
- Dushko
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 28 май 2012 7:33
- Автомобил: Passat B 3 1.8 mono 90 cc
- Двигател: 1992
- Местоположение: Lovech
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Драго,направих всичко което каза,ще видя утре сутринта какъв ще е ефекта :)
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Щото замръзва ако изчакаш малко 2 -3 минути на бензин да поработи да загрее леко няма да го има тва нещо,защото така може да ти изгори колата,замръзва ти мъчиш да палиш под капака всичко е в газ понеже е огаснала и замръзнала и недай си боже искра я от кабели на свещи нещо друго и ще получиш огън,затова ти гасне а не че имаш някакъв проблем
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Ще следя темата че и аз имам подобен проблем
- Dushko
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 28 май 2012 7:33
- Автомобил: Passat B 3 1.8 mono 90 cc
- Двигател: 1992
- Местоположение: Lovech
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Колеги нищо не стана,проблема си остана,не знам какво да правя сега
Дайте други идеи.
Благодаря ви !
Дайте други идеи.
Благодаря ви !
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Ами освен да смениш температурния датчик, тоя който дава информация на ЕКУ-то за температурата на двигателя, обикновено е син, но може и да е такъв с 4 пина, ако все пак си проверил всички вакуумни маркучи покрай мотора
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Провери загрява ли изпарителя(в първите минути).Ако е вързан правилно (с достатъчно дебит) и няма въздух не трябва да замръзва/гасне.
- drago_tr
- Мнения: 2527
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Това с настройките ме съмняваше че ще се оправи, но не са ти в загуба.
На тоя пасат са 3 датчиците които са на пласмасовия щуцер. Син (или зелен) ти е за компа и него сменяш ама няма и от това да се оправи.
Другите са:
черния е за таблото
червения за таражежа на моното. По скоро последния не е датчик а най обикновена биметална пластина.
Тоя пасат и при минус 20 градуса ако всичко му е наред, може да палиш и веднага да минеш на газ, не трябва да прави проблеми. Казвам го от личен опит
Между другото, и аз някога имах точно описания от теб проблем. Правеше го само зимно време. Научих я като я запаля и поне 5 мин не я гасех защото после беше мъка паленето и ставаше с много въртене. Аз си го обяснявам че някак си се удавя колата и затова така правеше. Каква ти е газовата...моята беше ловато.
Не барай колата...карай я така
На тоя пасат са 3 датчиците които са на пласмасовия щуцер. Син (или зелен) ти е за компа и него сменяш ама няма и от това да се оправи.
Другите са:
черния е за таблото
червения за таражежа на моното. По скоро последния не е датчик а най обикновена биметална пластина.
Тоя пасат и при минус 20 градуса ако всичко му е наред, може да палиш и веднага да минеш на газ, не трябва да прави проблеми. Казвам го от личен опит
Между другото, и аз някога имах точно описания от теб проблем. Правеше го само зимно време. Научих я като я запаля и поне 5 мин не я гасех защото после беше мъка паленето и ставаше с много въртене. Аз си го обяснявам че някак си се удавя колата и затова така правеше. Каква ти е газовата...моята беше ловато.
Не барай колата...карай я така
Последна промяна от drago_tr на Вто 16 дек 2014 19:36, променено общо 1 път.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Kak e на бензин студена?
- Dushko
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 28 май 2012 7:33
- Автомобил: Passat B 3 1.8 mono 90 cc
- Двигател: 1992
- Местоположение: Lovech
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Изпарителя е вързан както трябва на малкия кръг и загрява веднага,не замръзва,проблема е нещо друго. И моята уредба е Ловато. Преди не е ми правила такива проблеми,както казва колегата и на минус 20 градуса паля и тръгвам на газ няма да замръзва няма да гасне,но сега не знам какво й стана. Датчиците не съм ги проверявал. На бензин не знам как е,защото малко да я покарам на газ и после на бензин не ще да върви,трябва да ресетна компа и тогава тръгва и аз почти не я карам на бензин
- drago_tr
- Мнения: 2527
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Опитай да смениш стъпковия мотор, вземи от някой за проба. И отвий капака на моното и го погледни дросела да не е хванал много нагар. Другото за което се сещам е тампона под моното. Провери го и него да се не е закъсал нещо. А и по лошия вариант...TPS
Въздушен филтър кога си сменял за последно?
Въздушен филтър кога си сменял за последно?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта