Здравейте колеги.
Колата ми е Пасат Б3 1.8 моно инжекция с метанова уредба. Реших да сменя гарнитурата на главата, гумичките на клапаните, изчистих колекторите, шлаиф на глава клапани всичко, абе правих си я като за мен така да се каже. Вчера събрах всичко и когато дойде време за палене въртя а тя неще. Проверих маркуча бензин си идва, също така проверих и дали идва ток на буксата за дюзата идва си, но колата неще да запали. При мен метана е на принципа палиш на бензин и когато колата дигне 2000 оборота превключва на метан. Вкарах бензин през филтъра колата запали превключих я на метан и тогава работи. Та извода ми е че дюзата не пусна бензин и не знам от какво може да е. Колата до преди да я разглобя си работеше идеално и на метан и на бензин. Преди имах проблем с работата на бензин, защото компа трупаше грешки, но я откарах в сервиз на BOSH и ми сложиха някакво реле и вече проблема изчезна. Моля помагайте как да я разпаля правих всичко с толкова любов а сега проблем.. Благодаря ви предварително
Пасат Б3 1.8 проблем с моно инжекцията
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с моно инжекцията на Пасат Б3 1.8
Да не си забравил, колега, да закачиш някое кабелче в бързината и от мерак?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем с моно инжекцията на Пасат Б3 1.8
Провери Реле-то,което чрез контактите си прекъсва дюзата при работа на Газ!Най-вероятно е еазкачена някоя обувка от релето! Как си мерил напрежение на буксата на дюзата? Спрямо маса ли?
Re: Проблем с моно инжекцията на Пасат Б3 1.8
Значи с мултицета го премерих на буксата за дюзата и ми показа че идва ток, а има едно реле в което влизат два кабела от компютъра и излизат и отиват в другия край някъде това ли реле трябва да е.. ?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с моно инжекцията
Буксата на моно-то е 4-и пинова! Може да си нацелил тези за температурният датчик,и това да те е подвело,че има захранване за дюзата!Проследи проводниците от буксата на дюзата.Трябва да са прекъснати някъде на около 40-50см от буксата,чрез релето!Ти явно имаш и второ реле,което прекъсва шина 30 на компа, с цел ресет!
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с моно инжекцията
Колеги проверх всичко не мога да намеря причината, подадох директно ток на дюзата и колата запали, но иначе неще да работи. Кабелите на дюзата не са прекъсвани никъде прозвънях ги и си отиват директно в компа, не знам какво става оказвайте някаква помощ, тази кола няма палене. Мотора ми е 1.8 mi RP някой ако ми даде схема на ел.инсталацията ще също ще ми е от полза. Благодаря предварително..!!!
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с моно инжекцията
Бъркаш нещо! Дюзата се прекъсва от Реле на 100%!
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с моно инжекцията
Здравей aerox123, не се отчайвай - ще му намерим причината, нещо дребно е.
1. Провери пиновете на дюзата - трябва да дават съпротивление не повече от 1-2 ома.
2. Конекторът към дюзата може да се провери със светодиод (имаше и един резистор към светодиода ако не се лъжа, за да сработи). Идеята е, че при въртене на стартер, идват импулси и светодиода при изрядна инсталация ще премигва.
3. Провери какво налягане идва до моноинжекцията - трябва да имаш около 1 бар (по спомени карам). При разкачен бензинопровод, гориво може и да идва, но регулатора за горивото отваря при определено налягане. И ако бензиновата помпа не нагнети достатъчно, до дюзата гориво няма да стигне.
1. Провери пиновете на дюзата - трябва да дават съпротивление не повече от 1-2 ома.
2. Конекторът към дюзата може да се провери със светодиод (имаше и един резистор към светодиода ако не се лъжа, за да сработи). Идеята е, че при въртене на стартер, идват импулси и светодиода при изрядна инсталация ще премигва.
3. Провери какво налягане идва до моноинжекцията - трябва да имаш около 1 бар (по спомени карам). При разкачен бензинопровод, гориво може и да идва, но регулатора за горивото отваря при определено налягане. И ако бензиновата помпа не нагнети достатъчно, до дюзата гориво няма да стигне.
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с моно инжекцията
Открих че не съм закачил масата дето е на капака на клапаните на ъгъла. Възможно ли е от това да неще да пали?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с моно инжекцията
Е като я закачи,запали ли?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с моно инжекцията
Според мен си провери, двата проводника от дюзата до компа!За да работи двигателя на газ,задължително се прекъсва дюзата! Сега се сещам,че някой си прекъсват само помпата при работа на газ,а дюзата си работи постоянно!Ако правиш пробите сам,закачи на мястото на буксата една лампа 12в/5-10Ват.При въртене на стартер,тя трябва да мига.Дюзата може да пробваш,като краткотрайно(само чукваш) подадеш напрежение към нея и следиш,дали ще изпръска бензин.Моното е елементарно!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с моно инжекцията
Дюзата на моното не е ли 5 волта с управление по маса!?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с моно инжекцията
На старите RP-та е така!Колегата не е споменал кода на двигателя! Познават се по вакуумния регулатор на делкото,и пневматичния демпфер на дросела!
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с моно инжекцията
Колеги проблема е решен. Този който ми закача кабелите е разменил буксата на моторчето за празния ход и на дюзата, представете си. Сега колата запали но от постоянното въртене е отивал ток на моторчето и сега съм за ново.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stantr и 224 госта