Пасат Б5,5 лампа на ESP свети, но защо?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Re: Пасат Б5,5 лампа на ESP свети, но защо?

Мнениеот dimitarpetrov » Сря 21 яну 2015 21:52


Колега,

Малко личен опит - и аз съм с В5.5, 4 степенен автомат, верно, бензин. Ама същия ОнУй. Имах същите дертове като тебе - ЕСП-то светва и гасне в движение, без явна причина. Без грешка записана за него, проверено в момент когато СВЕТИ. Разни други (смеси заради газовата и т.н.) - но не и за него. Първо палене сутрин в студа - УЖАС - все едно съм на 2-3 цилиндъра, гаснене! Връщам ключа, паля - никви ядове цял ден (при бензинките има и друг дерт за това де).

На въпроса - Имам въпрос - погледни си задните дискове - дали са ръждясали и дали накладките лягат хубаво на дисковете като на предните - знаеш как на много коли задните дискове са ръждави и дисковете са "лъснати" само тук-там, накладките не опират навсякъде.

Защо питам?

Смених дискове (задни) и накладки отзад и накладки отпред.
Моя майстор ми каза че Фолксваген и Ауди когато задните дискове /накладки са зле/ръждави/не лягат плътно по незнайни причини от вибрацията от биенето на накладките или от друго но ЕСП-то се филмира и светва и гасне. Имал няколко такива случая с филмирани клиенти вторачени в датчици и електроника и след смяна на дискове и накладки всичко се оправило.
След като смених гореописаните части спря да ми светва и гасне самоволно лампата. Пробвах колата в снега - ЕСП-то и АБС-а си сработват напълно нормално и адекватно (кагато се задействат лампата примигва, усещаш АБС помпата как блокира определени колела, изправя колата и после гасне лампата)

За протокола - по-късно си смених и сервото (8e0 612 105J / 107J за моя Пасатор) - аз си го знаех този проблем - нашите В5.5 са прословути с наводнени и замръзнали сервота - Ауто Плюс дадоха най-добра цена за TRW - 220 лв и 5 дни доставка. Оригиналното като го свалих макар и LUCAS по етикет - беше със щампи на TRW отзад и по мембраните като го отворих.
Защо го споменавам - автомата е с двойно серво и бустер помпа, имаме датчик за вакуума досами сервото - ако и то е осрано - може компота като не вижда достатъчно вакуум заради утечките да се "плаши" че няма да стабилизира колата ако се наложи и да се гаси ( светка лампата на таблото).

Та, преди тотално да се филмираш със сензори, датчици и други чудеса - виж си ЗАДНИТЕ дискове и накладки, също така, ако имаш как - дръпни маркуча със щуцера дето влиза в "баката" на сервото и поглени с фенерче вътре - требе да е ЛЪСКАВО и ЧИСТО - и маркуча/щуцера и каквото виждаш вътре в сервото. Ако си кален - сменяй!
Пиши тук после за протокола
Поздрави,
Димитър





Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 226 госта