Passat B3 1992 пълна инжекция 2000 куб.-проблем със запал

Техническа и сервизна информация за Passat
oziol
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 11 яну 2014 19:03
Автомобил:
Двигател:

Passat B3 1992 пълна инжекция 2000 куб.-проблем със запал

Мнениеот oziol » Пет 02 яну 2015 15:24


Вчера реших да помогна на колега и да му дам ток.И послушах "капацитети".Казаха ми че е по добре да откача плюсовият накрайник на акумолатора .Така и направих.Запалих колата и я държах на средни обороти откачих плюсовия накрайник и към него закачих плюсовия кабел за подаване на ток.Другия край го закачих към плюса на колегата.Закачих минусовия кабел за подаване на ток към минусовия накрайник на акумолатора на колегата и когато го допрях до моя акумолатор Пасата огасна.Разкачих всичко и закачих плюсовия си накрайник.Но уви колата не запали.Проверих от комутатора до делкото има искра.На кабелите на свещите има искра.Бензиновата помпа я чувам че включва.Но запалване няма.Мирише на сров бензин като въртя.Ако някой може да помогне предварително БЛАГОДАРЯ.Двигателят е 2Е 8 кл.115 к.с.

Последна промяна от oziol на Съб 03 яну 2015 13:49, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19563
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: ww pasat B3 1992 пълна инжекция 1900 куб.-проблем със з

Мнениеот radotom » Пет 02 яну 2015 18:22


Сега накарай тия 'капацитети', дето са ти казали да откачиш работещ генератор те да ти оправят колата! :newsm66
Само като инфо - 90А генератор може да вдигне до 60V, ако го нама еталонното напрежение на акумулатора. Както е било при теб.

Подаването на ток се извършва по следния начин:
- Палиш колата.
- Закачаш двата акумулатора на работещата и неработещата кола паралелно - т.е '+' с '+' и '-' с '-'.
- Палите по една цигара и почвате да обсъждате различните марки и модели акумулатори.
След това минавате на цените им, както и техните доставчици.
- След поне 5 мин, когато и другия акумулатор се е повъзбудил, разрешаваш на насрещния шофьор да върти на стартер. В противен случай се получават пикове в инсталациите и на двете коли заради съпротивлението на кабелите и контакните клеми и може да се получи това, което се е случило с теб (но със значително по-малка вероятност все пак)

Наскоро подавах ток на комшия-таксиджия. Специално го предупредих да изчака малко, да не върти веднага.
Понеже го знам какво е лайно, обаче, стоях с ръка на клемата на моя акумулатор.
Той изчака около 15 сек и го видях как рамото му се завърта, за да врътне стартера.
Веднага дръпнах кабела!
Той, разбира се, не запали, но аз най-спокойно си откачих и минусовата клема, затворих си капака и си се качих в колата :mhihi
Сега ме гледа на кръв и урина :c010

Последно - бензинов двигател на VW с 1900куб см обем няма!
Или си 1.8, или си 2.0
Виж в големия талон, графата Двигател № първите 2 или 3 символа.
Това е кода на мотора, който го определя еднозначно.
Необходимо е не само за да знаеш във всеки един момент какви резервни части да си поръчваш, ами и да можем ние да ти дадем адекватен съвет.


oziol
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 11 яну 2014 19:03
Автомобил:
Двигател:

Re: ww pasat B3 1992 пълна инжекция 1900 куб.-проблем със з

Мнениеот oziol » Пет 02 яну 2015 19:02


В големия талон кубатурата е 1984 а за номер на двигател -няма.Преположение за дефекта .Благодаря


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: ww pasat B3 1992 пълна инжекция 1900 куб.-проблем със з

Мнениеот moimoimoi » Пет 02 яну 2015 19:44


ами колата ти се води 2000 кубика.
може да си я задавил,намокрил свещите
утре си провери дали ангренажния ремък е здрав
после пробвай да запалиш
ако не иска извади свещите и ги виж


Потребителски аватар
valsn
Мнения: 392
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ww pasat B3 1992 пълна инжекция 1900 куб.-проблем със з

Мнениеот valsn » Пет 02 яну 2015 22:07


При мен беше заминала бобината, след подобно упражнение!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта