пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва
- krum.kokosharov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 02 дек 2014 18:57
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.6
- Местоположение: Гоце Делчев
пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва
какъв резонатор трябва за пасат Б4 1600 АЕГ газ-бензин
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: какав резонатор трябва за пасат 3 1600 АЕГ
Круме, дай първо да уточним модела
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785
А иначе - добре дошъл!
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785
А иначе - добре дошъл!
- krum.kokosharov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 02 дек 2014 18:57
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.6
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: какав резонатор трябва за пасат 3 1600 АЕГ
модела е VW Passat B4 1.6 АЕГ газ - бензин катализатора го няма настажена е траба и като спускам пляка в гарнето
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва
Ако няма дупки по тръбата при спускане пляка заради центровката, голямо закъснение май беше и горивния процес се извършва в кюнците
- krum.kokosharov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 02 дек 2014 18:57
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.6
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва
дали не е от това че нема резонаторно гърне а
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: какав резонатор трябва за пасат 3 1600 АЕГ
krum.kokosharov написа:модела е VW Passat B4 1.6 АЕГ г
Този код сам ли го измисли или някой ти помага ?
- krum.kokosharov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 02 дек 2014 18:57
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.6
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва
никой не ми помага защо нещо грешно ли има
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва
Краси, КАТаджиите на канала за първоначална регистрация са му помогнали на човека
И моя AFN бяха твърдо убедени, че трябва да го запишат като AEN. Кандисаха чак като отворих багажника и им показах лепенката там
Да, няма такъв код на двигател на VW.
На Пассат с 1.6 двигатели се монтират такива с кодове AEK, AFT и AKS
Посочения АЕГ е най-близо като абревиатура до АЕЕ (AEG - AEE), но последния го дават, че се монтира в Голф.
Отвори багажника, вдигни мокета и в дясната част на багажното пространство ще видиш една лепенка )на самозалепваща хартия), където има изредени разни кодове. Там е и ВИН-кода на колата (започва с WVW... ), малко по-надолу трябва да видиш и един от трите кода, които съм изброил
Иначе и кода на скоростната кутия го има там, и кода на боята...
Има няколко теми със снимки на лепенките и показано кое какво е.
Относно въпроса за резонатора - нито полската фирма PE, нито Walker дават заместител на катализатора. На неговоро място си пише kat.
Така, че слагай каквото има, дето да отговаря на Ф-то на тръбите и толкова!
И си провери центровката!
Ама не при бай Пешо, а някъде, където знаят, че колата трябва първо да се вкара в 'сервизен режим', а след това се светка с един марсиански лазарен пищов (които го имат, знаят, че се нарича стробоскоп )
И моя AFN бяха твърдо убедени, че трябва да го запишат като AEN. Кандисаха чак като отворих багажника и им показах лепенката там
krum.kokosharov написа: нещо грешно ли има
Да, няма такъв код на двигател на VW.
На Пассат с 1.6 двигатели се монтират такива с кодове AEK, AFT и AKS
Посочения АЕГ е най-близо като абревиатура до АЕЕ (AEG - AEE), но последния го дават, че се монтира в Голф.
Отвори багажника, вдигни мокета и в дясната част на багажното пространство ще видиш една лепенка )на самозалепваща хартия), където има изредени разни кодове. Там е и ВИН-кода на колата (започва с WVW... ), малко по-надолу трябва да видиш и един от трите кода, които съм изброил
Иначе и кода на скоростната кутия го има там, и кода на боята...
Има няколко теми със снимки на лепенките и показано кое какво е.
Относно въпроса за резонатора - нито полската фирма PE, нито Walker дават заместител на катализатора. На неговоро място си пише kat.
Така, че слагай каквото има, дето да отговаря на Ф-то на тръбите и толкова!
И си провери центровката!
Ама не при бай Пешо, а някъде, където знаят, че колата трябва първо да се вкара в 'сервизен режим', а след това се светка с един марсиански лазарен пищов (които го имат, знаят, че се нарича стробоскоп )
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва
питах за кода за да посоча диаметър на тръбите.
АЕЕ на Пасат не съм срещал. По скоро е AEK, AFT , но знам ли?
В понеделник мога да поровичкам за диамтрите.
АЕЕ на Пасат не съм срещал. По скоро е AEK, AFT , но знам ли?
В понеделник мога да поровичкам за диамтрите.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва
To за диаметрите и аз тръгнах да ръчкам, ама при положение, че вече някой е ръчкал там и е свален катализатора - не е ясно какво е сложено
Измерване си трябва. И преценка на място.
Измерване си трябва. И преценка на място.
- krum.kokosharov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 02 дек 2014 18:57
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.6
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва
добре имам един от голф 1.8 КР ще слагам него
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва
К.Одаджийски написа:Ако няма дупки по тръбата при спускане пляка заради центровката, голямо закъснение май беше и горивния процес се извършва в кюнците
Чудех се до тебе или Радо, ама след оная прословута тема за поправка на ABS датчика на Радо, се спрях на теб
Центровка на АЕК: Васко 1 го е писал.
системата за контрол на впръскване "симос" на тия мотори утилизира датчик за позиция на 1ви цилиндър, който е критичен за работата на мотора. в случая датчика на хол в делкото вече не е. той се използва само и единствено за проверка на работата на мотора, или, понеже няма физически датчик на разпределителния вал, а чрез ангренажа разпределителния и паразитния са свързани, то следва че положението на делкото може да се счита за критерий за положението на разпределителния вал. затова датчика в делкото трябва да показва точно ГМТ на първи цилиндър или положението на напълно затворени клапани-ерго работния такт.
понеже този сигнал се използва само за референция, от него зависи правилната работа на моторната електроника. ако се оплете тоя сигнал резултата е:
1. прекъсвача се измества на по малко обороти, защото се използва вече аварийния режим на работа
2. мотора намалява динамика и завишава разход.
предварението не зависи и не се гледа по датчика в делкото! а по този на коляновия вал!
хайде сега всички мераклии да си дадат "авансче" от коляновия вал... mhihi mhihi mhihi
За мен пляка: я от много газ (отвит тройник), я свещи и кабели. Като съм най вече за първото. Да си го бележе винта с маркер и да го навие половин оборот и така нататък.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kokibgotstanketo, nikolay_ss, petiop, valio_, Дечев89 и 121 госта