пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
krum.kokosharov
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 02 дек 2014 18:57
Автомобил: VW Passat
Двигател: 1.6
Местоположение: Гоце Делчев

пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва

Мнениеот krum.kokosharov » Чет 22 яну 2015 12:49


какъв резонатор трябва за пасат Б4 1600 АЕГ газ-бензин




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19555
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: какав резонатор трябва за пасат 3 1600 АЕГ

Мнениеот radotom » Чет 22 яну 2015 19:03


Круме, дай първо да уточним модела :c020
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785
А иначе - добре дошъл!


Потребителски аватар
krum.kokosharov
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 02 дек 2014 18:57
Автомобил: VW Passat
Двигател: 1.6
Местоположение: Гоце Делчев

Re: какав резонатор трябва за пасат 3 1600 АЕГ

Мнениеот krum.kokosharov » Пет 23 яну 2015 21:07


модела е VW Passat B4 1.6 АЕГ газ - бензин катализатора го няма настажена е траба и като спускам пляка в гарнето


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 23 яну 2015 21:45


Ако няма дупки по тръбата при спускане пляка заради центровката, голямо закъснение май беше и горивния процес се извършва в кюнците


Потребителски аватар
krum.kokosharov
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 02 дек 2014 18:57
Автомобил: VW Passat
Двигател: 1.6
Местоположение: Гоце Делчев

Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва

Мнениеот krum.kokosharov » Съб 24 яну 2015 10:04


дали не е от това че нема резонаторно гърне а


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: какав резонатор трябва за пасат 3 1600 АЕГ

Мнениеот kris11 » Съб 24 яну 2015 10:21


krum.kokosharov написа:модела е VW Passat B4 1.6 АЕГ г

Този код сам ли го измисли или някой ти помага ?


Потребителски аватар
krum.kokosharov
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 02 дек 2014 18:57
Автомобил: VW Passat
Двигател: 1.6
Местоположение: Гоце Делчев

Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва

Мнениеот krum.kokosharov » Съб 24 яну 2015 10:51


никой не ми помага защо нещо грешно ли има


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19555
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва

Мнениеот radotom » Съб 24 яну 2015 15:51


Краси, КАТаджиите на канала за първоначална регистрация са му помогнали на човека :mhihi
И моя AFN бяха твърдо убедени, че трябва да го запишат като AEN. Кандисаха чак като отворих багажника и им показах лепенката там :icon_lol
krum.kokosharov написа: нещо грешно ли има

Да, няма такъв код на двигател на VW.
На Пассат с 1.6 двигатели се монтират такива с кодове AEK, AFT и AKS
Посочения АЕГ е най-близо като абревиатура до АЕЕ (AEG - AEE), но последния го дават, че се монтира в Голф.
Отвори багажника, вдигни мокета и в дясната част на багажното пространство ще видиш една лепенка )на самозалепваща хартия), където има изредени разни кодове. Там е и ВИН-кода на колата (започва с WVW... ), малко по-надолу трябва да видиш и един от трите кода, които съм изброил
Иначе и кода на скоростната кутия го има там, и кода на боята...
Има няколко теми със снимки на лепенките и показано кое какво е.

Относно въпроса за резонатора - нито полската фирма PE, нито Walker дават заместител на катализатора. На неговоро място си пише kat.
Така, че слагай каквото има, дето да отговаря на Ф-то на тръбите и толкова!

И си провери центровката! :a045
Ама не при бай Пешо, а някъде, където знаят, че колата трябва първо да се вкара в 'сервизен режим', а след това се светка с един марсиански лазарен пищов (които го имат, знаят, че се нарича стробоскоп :c020 )


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва

Мнениеот kris11 » Съб 24 яну 2015 19:20


питах за кода за да посоча диаметър на тръбите.
АЕЕ на Пасат не съм срещал. По скоро е AEK, AFT , но знам ли?
В понеделник мога да поровичкам за диамтрите.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19555
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва

Мнениеот radotom » Съб 24 яну 2015 21:15


To за диаметрите и аз тръгнах да ръчкам, ама при положение, че вече някой е ръчкал там и е свален катализатора - не е ясно какво е сложено :gruebel
Измерване си трябва. И преценка на място.


Потребителски аватар
krum.kokosharov
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 02 дек 2014 18:57
Автомобил: VW Passat
Двигател: 1.6
Местоположение: Гоце Делчев

Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва

Мнениеот krum.kokosharov » Вто 27 яну 2015 15:27


добре имам един от голф 1.8 КР ще слагам него


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: пасат Б4 1600 АЕГ какъв резонатор трябва

Мнениеот Гергин » Съб 07 фев 2015 17:11


К.Одаджийски написа:Ако няма дупки по тръбата при спускане пляка заради центровката, голямо закъснение май беше и горивния процес се извършва в кюнците


Чудех се до тебе или Радо, ама след оная прословута тема за поправка на ABS датчика на Радо, се спрях на теб :drunk
Центровка на АЕК: Васко 1 го е писал.

системата за контрол на впръскване "симос" на тия мотори утилизира датчик за позиция на 1ви цилиндър, който е критичен за работата на мотора. в случая датчика на хол в делкото вече не е. той се използва само и единствено за проверка на работата на мотора, или, понеже няма физически датчик на разпределителния вал, а чрез ангренажа разпределителния и паразитния са свързани, то следва че положението на делкото може да се счита за критерий за положението на разпределителния вал. затова датчика в делкото трябва да показва точно ГМТ на първи цилиндър или положението на напълно затворени клапани-ерго работния такт.
понеже този сигнал се използва само за референция, от него зависи правилната работа на моторната електроника. ако се оплете тоя сигнал резултата е:
1. прекъсвача се измества на по малко обороти, защото се използва вече аварийния режим на работа
2. мотора намалява динамика и завишава разход.

предварението не зависи и не се гледа по датчика в делкото! а по този на коляновия вал!
хайде сега всички мераклии да си дадат "авансче" от коляновия вал... mhihi mhihi mhihi


За мен пляка: я от много газ (отвит тройник), я свещи и кабели. Като съм най вече за първото. Да си го бележе винта с маркер и да го навие половин оборот и така нататък.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kokibgotstanketo, nikolay_ss, petiop, valio_, Дечев89 и 121 госта