Става въпрос за Пасат б3 1.8 90 коня.Автомобилът има газова уредба.Проблемът го има и на бензин и на газ.Пали нормално но цъкнат ли се фаровете (или каквото и да е друго дето може да се включи) колата започва да прекъсва,не може да се форсира,гърми и накрая угасва.Появява се изведнъж когато си поиска и по същия начин изчезва.Преди също го беше направил този проблем тогава смених бобина и стъпков мотор и се оправи до...ами пак се появи тези дни.
Сменяни са свещи,кабели,капачка и палец,акумулатор и гореспоменатото.
Passat B3 35i 1991 ABS При включване на консуматори умира
Passat B3 35i 1991 ABS При включване на консуматори умира
Последна промяна от Denzi на Съб 24 яну 2015 21:44, променено общо 2 пъти.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B3 35i 1991 ABS При включване на консуматори умир
Ами търси проблем по захранванията и масите. Когато имаш по-голяма консумация, пада на напрежение в някоя проблемна връзка се увеличава, захранването на моторния компютър пада и ефекта е точно такъв. Предвид, че се появява, когато му е кеф, е още по-вероятно да е това.
Re: Passat B3 35i 1991 ABS При включване на консуматори умир
Някакъв съвет как да открия проблемната връзка.
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 16:40
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: София/Варна
Re: Passat B3 35i 1991 ABS При включване на консуматори умир
Най - добре карай всичко подред. Поне ще знаеш, че не е от проблемна връзка.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 35i 1991 ABS При включване на консуматори умир
Аз бих се насочил към понижено захр напрежение на бобината, щом и на двете горива прекъсва- няма енергия за искра на вискоката 20kV страна. Карал съм без динамо(само на акумулатор) и чак като падна драстично напрежението, мотора взе да прекъсва и на 2те горива. Еку-то му трябват 5V, докато на бобината 12
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 35i 1991 ABS При включване на консуматори умир
като се зачетох в темата, има логика ЕКУ да си иска 12в захранване, а не 5, особено щом zfa159 го казва, може би аз съм в грешка тук. Аутодата би насочила автора къде какво напрежение да търси
послепис: моля авторът да сподели диагнозата и решението когато разреши проблема.
послепис: моля авторът да сподели диагнозата и решението когато разреши проблема.
Re: Passat B3 35i 1991 ABS При включване на консуматори умир
Автора отговаря Като написа колегата Zfa 159 мнението си,се сетих че единственото което може би е проблем като връзки са ми фаровете.Лятото ги смених с двусекционни и като ги слагахме не бяха свързани къси-дълги(едната секция има хем къси хем дълги а другата само дълги).Сега явно от влагата и от "професионалното" ми свързване това е дало ефект.Поиграх си онзи ден да ги запоя и да ги изолирам и да чукам на талаш за сега няма проблем.А иначе като я закачах на вагком ми даде само една грешка(и не се трие) която в аутодата гласи че ако колата пали да не се обръща внимание на грешката.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B3 35i 1991 ABS При включване на консуматори умир
Странно защо от кофти връзка на фара, ще се получава така, като фара е крайно устройство...би трябвало само фара да не работи коректно, а всичко друго да работи добре, освен ако не окъсява към маса, ама тогава щеше да гори някой предпазител...може би имаш и друг проблем, който още не се е появил (друга слаба връзка някъде по захранването). По въпроса с грешката - да, дало ти е, че датчика на Хол няма сигнал, което е нормално, предвид, че си само на "контакт" и двигателя не се върти :)
При срив в захранването на компютъра, грешките се изтриват, така че и да е имало нещо друго от преди това, си е заминало.
При срив в захранването на компютъра, грешките се изтриват, така че и да е имало нещо друго от преди това, си е заминало.
Re: Passat B3 35i 1991 ABS При включване на консуматори умир
Проблемът пак се появи...Има ли някакъв шанс делкото да играе някаква роля в цялата работа.Само него не сме проверявали или да смесва газ и бензин... вече не знам какво да правя.
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: Passat B3 35i 1991 ABS При включване на консуматори умир
Ако смесва газ и бензин,би трябвало да се вдигнат оборотите,при мен беше така.Покарай само на едното гориво само. Защо не провериш всички маси от мотора към купето,на бубината също.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Passat B3 35i 1991 ABS При включване на консуматори умир
Здравейте колеги. Извинявам се, че се намесвам в темата на колегата, но и аз имам подобен изчезващ(в последно време проблем). Разбира се гледах си масите и открих филмчета в Ютуб, как се мери за пад на напрежение, въпроса ми е до колко е ефективен този прост метод, ако има проблем с някоя маса по купето или двигателя или някой кабел замасява(протрит).
Значи първо се мери напрежението на акумулатора, после + сондата на плюса на акумулатора, а минуса на масата на блока на двигателя или на самия блок, не трябва да има разминаване, после се пали двигателя и пак се мери, не трябва разликата да е по голяма от 0,04В. Другото мерене е пак на акумулатора + и -, гледа се колко е напрежението и после се сравнява с отчетеното напрежение, като + сондата е на минуса на акумулатора, а - сондата е на корпуса на алтернатора, пак не трябва да има голяма разлика, при мен е 0,01/0,02 при всички пуснати консуматори, което би трябвало да е супер.
Мисълта ми е, че ако проблем с някоя маса, ще има пад на напрежението. Ако няма пад означава, че масите са добре и няма нужда да се гледат и тръсят всички маси по купето, защото те не са малко и някои от тях са на доста куци места.
Ако нещо съм объркал, моля колегата zfa159 да ме поправи, той е доста наясно с тези неща.
Днес пак си изгасна. И при мен се случва същото нещо!
След престой около 4 часа, паля, парното си духаше на 2, пуснах фаровете и оборотите си паднаха на нула.
Сякаш направи плах опит да ги задържи, но не можа. При второ палене всичко беше наред, нямам проблеми никакви.
Чудя се дали е електрически или механичен проблема. Колата на колегата е различна от моята, но ни се случват едни и същи неща.
Ако, колегата открие проблема, ще го помоля да сподели, защото мен ме мъчи от 2 години тази простотия.
Значи първо се мери напрежението на акумулатора, после + сондата на плюса на акумулатора, а минуса на масата на блока на двигателя или на самия блок, не трябва да има разминаване, после се пали двигателя и пак се мери, не трябва разликата да е по голяма от 0,04В. Другото мерене е пак на акумулатора + и -, гледа се колко е напрежението и после се сравнява с отчетеното напрежение, като + сондата е на минуса на акумулатора, а - сондата е на корпуса на алтернатора, пак не трябва да има голяма разлика, при мен е 0,01/0,02 при всички пуснати консуматори, което би трябвало да е супер.
Мисълта ми е, че ако проблем с някоя маса, ще има пад на напрежението. Ако няма пад означава, че масите са добре и няма нужда да се гледат и тръсят всички маси по купето, защото те не са малко и някои от тях са на доста куци места.
Ако нещо съм объркал, моля колегата zfa159 да ме поправи, той е доста наясно с тези неща.
Днес пак си изгасна. И при мен се случва същото нещо!
След престой около 4 часа, паля, парното си духаше на 2, пуснах фаровете и оборотите си паднаха на нула.
Сякаш направи плах опит да ги задържи, но не можа. При второ палене всичко беше наред, нямам проблеми никакви.
Чудя се дали е електрически или механичен проблема. Колата на колегата е различна от моята, но ни се случват едни и същи неща.
Ако, колегата открие проблема, ще го помоля да сподели, защото мен ме мъчи от 2 години тази простотия.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Passat B3 35i 1991 ABS При включване на консуматори умир
има реле за разтоварване на клемореда на запалването
провери него
провери него
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bobimechkata, naixar, rossko088 и 74 госта