пасат б3 1.8 РП проблем табло с мфа-РЕШЕН
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
пасат б3 1.8 РП проблем табло с мфа-РЕШЕН
Здравейте колеги.Купих си табло с мфа от пасат б3 1.8 16в-кр или пл,заедно с инсталацията.Лостчето с мфа го имах от преди и е от г60.Прочетох разни теми за монтаж и се заех за работа.Монтирах инсталацията на таблото и лостчето,обаче дисплея изобщо не заработи-нито часовник,нито мфа.Всичко останало си бачка без проблем.Възможно ли е проблема да е в лостчето,понеже е от г60.Като купувах таблото,на снимките се виждаше че си работи.
това е таблото.Рових с търсачката,не открих проблем като моя.Моля за съвети как да си реша проблема.
това е таблото.Рових с търсачката,не открих проблем като моя.Моля за съвети как да си реша проблема.
Последна промяна от ангелчо77 на Чет 12 фев 2015 11:57, променено общо 1 път.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б3 1.8 16в-кр или пл Проблем табло с мфа
Губи ти се масатата за мфа.Хвани я директно за таралежа вляво от бушонното табло.
Когато си прекарвах моя нито масата за управление на лоста нито тази за мфа бяха докарани в бушонното табло на пиновете на буксата където трябваше да я има.
Когато си прекарвах моя нито масата за управление на лоста нито тази за мфа бяха докарани в бушонното табло на пиновете на буксата където трябваше да я има.
Последна промяна от Danny boy на Сря 11 фев 2015 18:07, променено общо 1 път.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат б3 1.8 16в-кр или пл Проблем табло с мфа
Ами на снимката пише мфа1, значи работи, окабеляването от 28 пиновата букса на таблото към двете букси на бушониерата имаш ли го цялото!? По принцип е без значение от какъв двигател е таблото или ръчката за чистачките, окабеляването и датчиците ако са на линия, би трябвало да си работи.
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: пасат б3 1.8 16в-кр или пл Проблем табло с мфа
Дани може ли да ми обясниш като на лаик-как точно става,ако може схема или снимка.Къде точно се слага тая маса.
Калине,снимката е на продавача,при него си е работило.Имам цялото окабеляване.
Калине,снимката е на продавача,при него си е работило.Имам цялото окабеляване.
Последна промяна от ангелчо77 на Сря 11 фев 2015 18:34, променено общо 1 път.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат б3 1.8 16в-кр или пл Проблем табло с мфа
Аха, значи ако не ти е наред окабеляването, би трябвало да изпише мфа2 и да не можеш да сменяваш нищо. Ако е масата както е казал Дани, виж е тая схема http://a2resource.com/electrical/CE2cluster.html тука са описани кой кабел от 28 пиновата букса на таблото къде в бушониерата отива.
По принцип на пин 3 е маса, а на пин 11 е постоянното захранване на МФА
По принцип на пин 3 е маса, а на пин 11 е постоянното захранване на МФА
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б3 1.8 16в-кр или пл Проблем табло с мфа
Разгледай тази тема тук за първо време.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1447264#1447264
Трябва ми малко време да си припомня че минаха доста години.
Руския горе долу го хващаш предполагам.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1447264#1447264
Трябва ми малко време да си припомня че минаха доста години.
Руския горе долу го хващаш предполагам.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б3 1.8 16в-кр или пл Проблем табло с мфа
Към 28 пиновата букса,която влиза в таблото с уредите трябва да се добавят още проводници,които отиват към съответните букси и към бушонното табло.Окабеляването на лостчето е само за управление на дисплея.Тези проводници се свързват кум датчици,+,маса и тн.
Мисля че 5ти извод на 28 пиновата е за масата на мфа.
Мисля че 5ти извод на 28 пиновата е за масата на мфа.
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: пасат б3 1.8 16в-кр или пл Проблем табло с мфа
Значи ако съм разбрал добре,трябва да пусна маса на 5 извод на буксата на таблото.Благодаря ти,утре ще пробвам.
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: пасат б3 1.8 16в-кр или пл Проблем табло с мфа
Danny boy написа:Разгледай тази тема тук за първо време.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1447264#1447264
Трябва ми малко време да си припомня че минаха доста години.
Руския горе долу го хващаш предполагам.
Мисля че се ориентирах,дано утре да стане.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б3 1.8 16в-кр или пл Проблем табло с мфа
По-скоро се налага да добавиш всичките проводници които липсват от 28 пиновата букса на таблото до буксите U1 и U2 от бушонното табло,като номер 5 директно я хващаш за масата на купето а не както е дадено U2/13 при мене там липсваше маса.Оригиналния кабел е кафяво бял.
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: пасат б3 1.8 16в-кр или пл Проблем табло с мфа
Danny boy написа:Губи ти се масатата за мфа.Хвани я директно за таралежа вляво от бушонното табло.
Когато си прекарвах моя нито масата за управление на лоста нито тази за мфа бяха докарани в бушонното табло на пиновете на буксата където трябваше да я има.
Дани,голям си братко,евала. Закачих масата на 5 пин и си заработи идеално,нямам датчиците за температурата на маслото и въздуха,но ще си ги набавя.Благодаря и на Калин,задето постна схемата.
Живи и здрави да сте,приятели.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б3 1.8 РП проблем табло с мфа-РЕШЕН
Радвам се че съм помогнал,относно датчиците които ти липсват провери тук:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=57&t=418537,може и да ги има.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=57&t=418537,може и да ги има.
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: пасат б3 1.8 РП проблем табло с мфа-РЕШЕН
Мда,пазарувал съм от Оги,и аз мислех да проверя при него.
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: пасат б3 1.8 РП проблем табло с мфа-РЕШЕН
Колеги,може ли някой да каже къде точно се монтира датчика за температурата на въздуха,в една тема се споменаваше под един от фаровете,но не съм сигурен.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат б3 1.8 РП проблем табло с мфа-РЕШЕН
Обикновено е на щипка в решетката под бронята, аз моя го заглавих някак си между пластмасата и гредата на бронята отдолу под левия фар максимално далече от радиатора и от фара за да няма нагряване.
Сравнявал съм го с фабричните термометри на колегите на паркинга, разни опели, рена и фятове, разликата е в рамките на 1 градус обикновено, но техните са по точни и отчитат и половинки градуси
Сравнявал съм го с фабричните термометри на колегите на паркинга, разни опели, рена и фятове, разликата е в рамките на 1 градус обикновено, но техните са по точни и отчитат и половинки градуси
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 188 госта