Здравейте Колеги,
От скоро си търся кола и ходя на огледи на всякакви Шкоди и Фолксвагени с DSG. Последно бях на тест на една кола с DSG, 6 степенно, 2008-ма година е колата на около 200 000к км. Та пробвах кутията по всички писани варианти за тест, държеше се прилично. Нямаше удари при превключване на място, на нито една предавка не се усещаше удари, при тръгване не забелязах нещо странно. Карах я около 15км, загря колата, не се промени нищо по превключване и т.н. Но като паркирах, включих на N и колата тръгна половин метър, защото беше леко под наклон. Та тогава усетих няколко пъти почукване в лоста на скоростите. Пробвах го няколко пъти напред и назад, усещаше се почукването, когато се мърдаше колата както е на N. На P няма никакви почуквания и шумове от кутията. Това пак ли е симптом на заминал маховик? Или на тръгнал да си заминава :) . Колко струва смяната към днешна дата горе-долу и да продължавам ли да я гледам тая кола, защото като цяло ми хареса, а това с маховика доста ме притеснява. Кога трябва да го сменя? Какви са вече симптомите, когато е задължително да се смени?
Четох доста, но не намерих тема за точно такова почукване в лоста при леко мърдане на колата на N.
Благодаря предварително и се извинявам, ако темата не е за този раздел.
Б6 тест на DSG, по-специално маховик на N
Re: Тест на DSG, по-специално маховик на N
Защо не я закара в сервиз?
Веднъж съм карал автомат с заминал маховик и при гасене двигателя се опитва да излезе от коша
Веднъж съм карал автомат с заминал маховик и при гасене двигателя се опитва да излезе от коша
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Тест на DSG, по-специално маховик на N
2008г -> 200 000км ++++ = бягам бързо!!! Моя голф е 2001г и е на реални 215 000км, смятай тая кола колко са я изкривили от каране! Отделно ако никога не е сменян съединител+мах, очаквай ти да ги смениш със сигурност! Колко да изкарва 1 к-т съединител + мах? Със сигурност не повече от 250 000 км според мен.
Re: Тест на DSG, по-специално маховик на N
Здравей Колега,
Много ти се струват 200к за 7 годишна кола? Не съм си търсил скоро кола, но от огледите последния месец, всичките бяха след проверка на 250к+, едната даже беше на около 450к (9 годишна кола). Търся си кола втора ръка на около 7-8 години и съм далеч от мисълта, че ще си намеря читава на под 180-200к. 30к на година са съвсем нормален пробег, даже ми се струва малко. Може твоята да е на реални 215к на 14г., ама това по-скоро ми се струва изключение. Една на 100 коли да е така
Много ти се струват 200к за 7 годишна кола? Не съм си търсил скоро кола, но от огледите последния месец, всичките бяха след проверка на 250к+, едната даже беше на около 450к (9 годишна кола). Търся си кола втора ръка на около 7-8 години и съм далеч от мисълта, че ще си намеря читава на под 180-200к. 30к на година са съвсем нормален пробег, даже ми се струва малко. Може твоята да е на реални 215к на 14г., ама това по-скоро ми се струва изключение. Една на 100 коли да е така
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Тест на DSG, по-специално маховик на N
На мен по-скоро мисълта ми беше, че ако не е сменян, да очакваш да го смениш, не толкова, че км са реални или не! Мен ми е ясно, че за нас 30К на год са много, но за чужденците са си реален пробег.
Re: Тест на DSG, по-специално маховик на N
Здравей Колега,
В момента сменям съединител и маховик, при мен симптомите бяха по-сериозни, при гасене колата тресеше, чуваше се потропване при определени обороти и т.н. Нека някой от колегите с повече опит да сподели дали това почукване в лоста е от ранните симптоми, аз съм от скоро с тази кола и не мога да дам компетентно мнение.
Като цена мога да те ориентирам за Пасат B6 2006 2.0TDI BMP;
- Маховик 1130 лв.
- Съединител комплект 827 лв.
- Филтър 70 лв.
- Масло ~ 350 лв. (зависи дали ще смениш изцяло или доливаш)
- Работа ~ 200 лв.
- Общо ~ 2570 лв.
Цената със сигурност варира спрямо модела на колата, сервиза и частите които се ползват.
Дано инфото да е полезно и успех в намирането на автомобил.
В момента сменям съединител и маховик, при мен симптомите бяха по-сериозни, при гасене колата тресеше, чуваше се потропване при определени обороти и т.н. Нека някой от колегите с повече опит да сподели дали това почукване в лоста е от ранните симптоми, аз съм от скоро с тази кола и не мога да дам компетентно мнение.
Като цена мога да те ориентирам за Пасат B6 2006 2.0TDI BMP;
- Маховик 1130 лв.
- Съединител комплект 827 лв.
- Филтър 70 лв.
- Масло ~ 350 лв. (зависи дали ще смениш изцяло или доливаш)
- Работа ~ 200 лв.
- Общо ~ 2570 лв.
Цената със сигурност варира спрямо модела на колата, сервиза и частите които се ползват.
Дано инфото да е полезно и успех в намирането на автомобил.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Тест на DSG, по-специално маховик на N
Иска му се да е на толкова. Нека отиде в порше сервиза да му върнат реалните километри и ще се прекръсти. Аз също се радвах на моите 220 хиляди докато не ми показаха реалтите ми 370 хил на б5.5 2003 год.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Тест на DSG, по-специално маховик на N
Не ми трябва да ходя до порше, за да си ги извядя, аз сам съм си ги извадил по табло съм на 170 000, реално съм на 215 000км, това че твоя кораб е на 500 000, не означава, че всички негови набори са на толкова! Аз историята на моя голф си го знам, ти не ми бери грижа на мен
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Б6 тест на DSG, по-специално маховик на N
Ок случва се някоя кола да не е карана. Моя кораб има 85 000 от мен. И за разлика от други колеги не пипа маслото. За 10 000 км 100-150 грама които неможеш да ги усетиш. Така че километрите не са критерии за една кола. Важно е как е потдържана. Аз съм сменил доста коли и досега не съм попадал на екземпляр на такива години и километри. Затова се исказах така. Сори ако съм те засегнал.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Б6 тест на DSG, по-специално маховик на N
Не се засягам лесно, просто това, че човек не е виждал нещо, не означава, че не съществува! Това ми беше мисълта. Инак да, ако ще и на 500 000км да е, ако колата е поддържана добре, не би трябвало да е проблем.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Б6 тест на DSG, по-специално маховик на N
Иначе маховика по спомен нов е цифра пари. Помисли или се консултирай със сервиз занимаващ се с автомати, колко излиза и колко време ще се радваш на ефекта. Затова е пусната за продажба защото на предния собственик не му се е занимавало.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 26 апр 2014 13:28
- Автомобил: VW GOLF
- Двигател: TSI 2017 DSG
- Местоположение: Burgas
Re: Б6 тест на DSG, по-специално маховик на N
Здрасти,колега! Карам Passat, 2.0, TDI,DSG от 2009г. Сменях маховик на 120 000 км. По принцип, на толкова пробег се сменя. Първоначалният симптом при мен беше, осезаемо метално почукване при студен старт, когато лоста на скоростите е на Р. Друга промяна в поведението на кутията не съм усетил. При загрят двигател, не се чува. Виждал съм пробит кожух на скоростна кутия , от не навреме сменен маховик. В момента, маховик може да се намери на цена от 800-1000 лв. Ако искаш , мога да проверя колко е в Турция, където цените са осезаемо по - ниски. Поздрави !
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Тест на DSG, по-специално маховик на N
IMC написа:Пасат B6 2006 2.0TDI BMP;
- Маховик 1130 лв.
- Съединител комплект 827 лв.
http://drive.bg/product_info.php?cPath=10150&products_id=981884&ModelId=19957&osCsid=881ir10ta3ju2m0uqujldu9tq7
Общата цена е толкова за комплект маховик и съединител.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Б6 тест на DSG, по-специално маховик на N
Pacholv написа:Четох доста, но не намерих тема за точно такова почукване в лоста при леко мърдане на колата на N.
Случайно, докато се движи колата по наклон на неутрална, да обираш скоростта с педала на спирачката? Щото като натискаш/пускаш спирачката има един блокаж, който предотвратява преместването на лоста от неутрална към задна или директна без натиснат педал на спирачката и се чува/усеща винаги при натискане/пускане на спирачката. Съвсем леко, но се чува и усеща в лоста. На всеки автоматик.
По отношение на твърденията, че за кола на 7 години 200 000 км са много - не бях чел отдавна подобно смехотворно изказване. Особено пък за дизелов автомобил, закупен в Европата. Там рядко хората купуват дизел, за да им стои в гаража или на улицата. Там тези автомобили се карат, при това доста. И 30 000 км на година са нещо съвсем в реда на нещата.
И трето - добре е да се има предвид, че за DSG няма такова понятие комплект маховик със съединител ... Там съединителите са други, и почти не се сменят ... Този маховик на Лук може да се намери и за под 900 лева ... Вижте клубния онлайн магазин ...
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Б6 тест на DSG, по-специално маховик на N
Ако всичко е нормално по тази кола и е само маховика, възнамеряваш да я караш, поговори с продавача за отстъпка и действай. Аз съм със сервизиран типтроник и вече 40 000 нямам проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта