Пасат Б3 пушек от таблото

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Пасат Б3 пушек от таблото

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 26 фев 2015 20:37


Ясно в случая регулатор на налягането се явява охлаждането на течността




Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Пасат Б3 пушек от таблото

Мнениеот Водния дух1 » Чет 26 фев 2015 21:13


Аз знам ,че ако охл.система е наред ,тя вдига някакво мин. налягане(не знам колко).Аз веднъж си гледах нивото в казанчето и забравих да сложа капачката.Тругнах към Силистра и към средата на пътя се замислих дали съм я завил(около50км.бях минал)и спрях да видя.По време на пътя колата си държеше 85-90гр.Като отворих капака ,видях че не беше изхвърлила и грам течност без никаква капачка.Та оттам си мисля че ако вс. е нарад маркучите не би трябвало да се втвърдяват.


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Пасат Б3 пушек от таблото

Мнениеот vladovelin » Чет 26 фев 2015 22:12


Купувам Голфа в Пловдив, карам до Пазарджик и спирам.Гася мотора и следсекунди - локва под колата.На сутринта включвам контакт и сигнал за доливане на андифриз.Така ден два докъто видях ,че О пръстена в капачката е излязъл от канала и охладителната система не е херметизирана.
Докъто пътувах температурата беше 85_90 градуса и проблем нямаше. След като изгасих мотора, антифриза, който е в главата от 90 гр скача на повече от 100 изпарява се и парата избутва част от течният антифриз през преливника на казанчето.
Затова хората правят охладителната система херметична,загрявайки мотора налягането в системата се повишава, а това води до повишаване на температурата на кипене.Целта е да не се получи пара в двигателя,което ще влоши охлаждането му.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б3 пушек от таблото

Мнениеот radotom » Чет 26 фев 2015 23:37


vladovelin написа:... налягането в системата се повишава, а това води до повишаване на температурата на кипене...

Именно!
За това и точката на кипене на химически чиста вода (приетата за еталон 100*С) се дефинира на морско равнище.
Ако се качите на Мусала, водата за чая ви ще кипне още на 85-90* :icon_lol
В случая се месят накакви повърхностни напрежения, налягания в/у границата вода/въздух и кинетична енергия на молекулите на водата, но спомените ми от часовете по химия са доста далечни и по-добре някой по- в час да обясни явлението :icon_lol


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б3 пушек от таблото

Мнениеот silent » Пет 27 фев 2015 15:26


Маркучите са твърди при изправна кола...и не знам защо се повтаря тая мантра с меките маркучи...че твърди ли са ти маркучите има проблем... това просто не е вярно...бар и половина въобще не е малко налягане..


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б3 пушек от таблото

Мнениеот radotom » Пет 27 фев 2015 18:52


:spam2
С маркучите е като с циците - има меки, твърди и много твърди
Най добре е с твърди (и еластични) :mhihi


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Пасат Б3 пушек от таблото

Мнениеот Водния дух1 » Пет 27 фев 2015 21:17


Много ми хареса мнението на radotom.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], tdi fen и 60 госта