Пасат Б3 пушек от таблото
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3 пушек от таблото
Ясно в случая регулатор на налягането се явява охлаждането на течността
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б3 пушек от таблото
Аз знам ,че ако охл.система е наред ,тя вдига някакво мин. налягане(не знам колко).Аз веднъж си гледах нивото в казанчето и забравих да сложа капачката.Тругнах към Силистра и към средата на пътя се замислих дали съм я завил(около50км.бях минал)и спрях да видя.По време на пътя колата си държеше 85-90гр.Като отворих капака ,видях че не беше изхвърлила и грам течност без никаква капачка.Та оттам си мисля че ако вс. е нарад маркучите не би трябвало да се втвърдяват.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пасат Б3 пушек от таблото
Купувам Голфа в Пловдив, карам до Пазарджик и спирам.Гася мотора и следсекунди - локва под колата.На сутринта включвам контакт и сигнал за доливане на андифриз.Така ден два докъто видях ,че О пръстена в капачката е излязъл от канала и охладителната система не е херметизирана.
Докъто пътувах температурата беше 85_90 градуса и проблем нямаше. След като изгасих мотора, антифриза, който е в главата от 90 гр скача на повече от 100 изпарява се и парата избутва част от течният антифриз през преливника на казанчето.
Затова хората правят охладителната система херметична,загрявайки мотора налягането в системата се повишава, а това води до повишаване на температурата на кипене.Целта е да не се получи пара в двигателя,което ще влоши охлаждането му.
Докъто пътувах температурата беше 85_90 градуса и проблем нямаше. След като изгасих мотора, антифриза, който е в главата от 90 гр скача на повече от 100 изпарява се и парата избутва част от течният антифриз през преливника на казанчето.
Затова хората правят охладителната система херметична,загрявайки мотора налягането в системата се повишава, а това води до повишаване на температурата на кипене.Целта е да не се получи пара в двигателя,което ще влоши охлаждането му.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б3 пушек от таблото
vladovelin написа:... налягането в системата се повишава, а това води до повишаване на температурата на кипене...
Именно!
За това и точката на кипене на химически чиста вода (приетата за еталон 100*С) се дефинира на морско равнище.
Ако се качите на Мусала, водата за чая ви ще кипне още на 85-90*
В случая се месят накакви повърхностни напрежения, налягания в/у границата вода/въздух и кинетична енергия на молекулите на водата, но спомените ми от часовете по химия са доста далечни и по-добре някой по- в час да обясни явлението
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3 пушек от таблото
Маркучите са твърди при изправна кола...и не знам защо се повтаря тая мантра с меките маркучи...че твърди ли са ти маркучите има проблем... това просто не е вярно...бар и половина въобще не е малко налягане..
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б3 пушек от таблото
С маркучите е като с циците - има меки, твърди и много твърди
Най добре е с твърди (и еластични)
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б3 пушек от таблото
Много ми хареса мнението на radotom.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], tdi fen и 60 госта