Здравейте колеги,
имам проблем с фаровете на Passat-а, който се състои в това, че не виждам нищо през нощта. Фаровете Не са за полиране (не са прегорели). Сложих ксенон, но ефекта пак е почти никакъв. Ходих на реглаж на фаровете и от там ми казаха, че врътките за регулиране са счупени и не могат да се регулират. Фаровете са със крушки H7 за къси светлини и H4 за дълги светлини с халоген. Ако сменя фаровете с тези от снимката по-долу разхода ми ще е около 180лв:
Ако сложа фарове с лупи:
разхода ще е с около 100лв отгоре, но ще стои по-добре визуално, а и за ксенона. Проблема идва от това че фаровете с лупи за дългите светлини са за крушки H7, т.е. се лишавам от възможността да имам халогени. Въпроса е има ли преходници от H7 към H4 за да си имам и халогени? Навсякъде из нета има преходници за обратния вариант. Моля помагайте, че вечерта е доста тъмно.
Passat B5 фарове и преходник от H7 към H4
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фарове Passat B5 и преходник от H7 към H4
И на моят Б5 фаровете са зле. Гледах ги тези от втората снимка. Останах с впечатление, че лупите са късите светлини, а дългите са си халогени - за прехода от едните към другите - мисля че ще е необходим комплект баласти за ксенон + D2S крушки, и ползваш H7 крушките, които вече имаш. Или бъркам?
А за преходниците - по добре вземи нови крушки за верният цокъл, колега - аз поне така смятам да направя ако взема да сменям фарове...
А за преходниците - по добре вземи нови крушки за верният цокъл, колега - аз поне така смятам да направя ако взема да сменям фарове...
- iiskrev
- Мнения: 90
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 10:18
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: AXZ
- Местоположение: София
Re: Фарове Passat B5 и преходник от H7 към H4
Точно така колега, лупите са късите светлини и за тях си имам ксенон D2S и с това приключваме въпроса с късите. Там проблем няма.
Проблема е, че на фаровете с лупите секцията за дългите светлини е за крушки H7, а моите крушки оригинално са H4, понеже имам и халоген. Т.е. крушката ми е H4 защо е обща за халогените и за дългите. За това ми трябва някой да каже виждал ли е да се продават преходници от H7 към H4 и къде?
Проблема е, че на фаровете с лупите секцията за дългите светлини е за крушки H7, а моите крушки оригинално са H4, понеже имам и халоген. Т.е. крушката ми е H4 защо е обща за халогените и за дългите. За това ми трябва някой да каже виждал ли е да се продават преходници от H7 към H4 и къде?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Фарове Passat B5 и преходник от H7 към H4
iiskrev Мислиш ли ,че така високо поставен според теб "халоген" върши някаква работа при мъгла ???
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Фарове Passat B5 и преходник от H7 към H4
крис11
Да,за мое учудване върши добра работа.Щом така излиза от завода.
С такива фарове съм и на светлини за мъгла свети доста добре и прави много широк (и малко по-къс) осветен участък от късите.
искрев
А иначе-и да намериш преходник-дали рефлектора е конструиран с два фокуса-за дълги и за мъгла?
Не ми се разделя със светлините за мъгла,иначе отдавна да съм си взел такива фарове....
Да,за мое учудване върши добра работа.Щом така излиза от завода.
С такива фарове съм и на светлини за мъгла свети доста добре и прави много широк (и малко по-къс) осветен участък от късите.
искрев
А иначе-и да намериш преходник-дали рефлектора е конструиран с два фокуса-за дълги и за мъгла?
Не ми се разделя със светлините за мъгла,иначе отдавна да съм си взел такива фарове....
- Rosenirs
- Мнения: 328
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Фарове Passat B5 и преходник от H7 към H4
Фара за мъгла аз също потвърждавам, че върши работа ползвал съм го не един два пъти, но трябва да е чист рефлектора и да не е пожълтяло стъклото от слънцето.Фаровете с лупа са много добра алтернатива ако оригиналните с рефлектора не светят както трябва.Според мен е по добре да си купиш по скъпите и да монтираш допълнително халогени макар, че за B5 няма качествени.Има доста колеги които карат с фарове с лупа и казват, че с тях не се налага да се ползват фарове за мъгла понеже светели много по добре.
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Фарове Passat B5 и преходник от H7 към H4
Аз съм с фарове депо с лупа и ксенон, от няколко месеца. Много съм доволен, въобще не съм се сещал за халогенни. Само късите светят срахотно. Не му мисли и вземай.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Фарове Passat B5 и преходник от H7 към H4
gancho написа:крис11
Да,за мое учудване върши добра работа.Щом така излиза от завода.
Говоря за мъгла, а не за използване с основния фар. Фаровете за мъгла са разположени ниско - огледайте други модели
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Фарове Passat B5 и преходник от H7 към H4
kris11 написа:gancho написа:крис11
Да,за мое учудване върши добра работа.Щом така излиза от завода.
Говоря за мъгла, а не за използване с основния фар. Фаровете за мъгла са разположени ниско - огледайте други модели
Колега,уважавам твоите мнения,но в този случай не си прав.
От тези моделни години и при Ауди,и различни модели на Фолксваген,моят автомобил също,фаровете за мъгла са вградени в основния фар и вършат доста добра работа.
Даже в Шкода форума се коментираше,че фаровете за мъгла при Октавиа 2 и 3 (вградени в бронята) не са толкова ефективни както при Октавиа 1.
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Фарове Passat B5 и преходник от H7 към H4
passat b5 ползва H1 , H7 в фара си,поздрави ,(но не и H4.....)
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Фарове Passat B5 и преходник от H7 към H4
Хващаме ли бас?
- Rosenirs
- Мнения: 328
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Фарове Passat B5 и преходник от H7 към H4
lubopa4kata написа:passat b5 ползва H1 , H7 в фара си,поздрави ,(но не и H4.....)
Оригиналните фарове на Passat b5 рефлекторните са два модела.Единия е със вградени фарове за мъгла които са H4 заедно с дългите както е при мен и колегата създал темата.
- na4o4o
- Мнения: 187
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: Фарове Passat B5 и преходник от H7 към H4
колега и аз минах по същия филм,още като я купих колата беше с лупи на депо,и при мен както при теб не бяха за полиране (не са прегорели)след покупката веднага сложих ксенон на 55вата,нищо не виждах,особено на мокро време,преди два месеца реших да ги махна лупите,купих си фарове на депо,късите Н7,дългите Н1 с крушки на осрам найтбрейкар ънлимитед,разликата огромна,оттози ден се родих с новите фарове,фаровете с лупите веднага ги пуснах в олкс и отидоха за два часа.Разхода ми излезе 20лв.
- iiskrev
- Мнения: 90
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 10:18
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: AXZ
- Местоположение: София
Re: Passat B5 фарове и преходник от H7 към H4
Колегите, които писаха, че няма фарове с H4 крушки вътре МНОГО грешат. Точно при тези (моите) фарове там е комбинацията между халогени и дълги светлини.
Тези, които писаха, че нямат голям ефект, поради факта, че стоят 20-30см. по-високо от на другите автомобили също МНОГО грешат. Явно не са виждали ефекта в действителност.
В крайна сметка се решавам да си купувам първия вид фарове (без лупите). Хем са по-евтини, хем няма да се налага да преправям системата. Въпроса е пасват ли 1:1 с оригиналните и ще могат ли да се регулира наклона от бутона в купето? Всички букси ли съвпадат и изобщо ще има ли някакъв проблем с монтажа? Ето и линк за малко повече снимки: http://olx.bg/far-pasat-97-00-vw-passat-i65032720
Въпросите са ми провокирани от това че на фаровете Depo буксата, долу вдясно е с 4 пина, а оригиналните фарове са с 5 пина? Възможно ли е фаровете, които са със 4 пина да са заради това че снимката е на фарове с H7 и H1 крушки, а тези с 5 пина да е за H7 и H4 крушки?
Също така там където трябва да е моторчето за регулиране от купето има някаква врътка?
Моля, някой ако знае да каже как се случват нещата.
Тези, които писаха, че нямат голям ефект, поради факта, че стоят 20-30см. по-високо от на другите автомобили също МНОГО грешат. Явно не са виждали ефекта в действителност.
В крайна сметка се решавам да си купувам първия вид фарове (без лупите). Хем са по-евтини, хем няма да се налага да преправям системата. Въпроса е пасват ли 1:1 с оригиналните и ще могат ли да се регулира наклона от бутона в купето? Всички букси ли съвпадат и изобщо ще има ли някакъв проблем с монтажа? Ето и линк за малко повече снимки: http://olx.bg/far-pasat-97-00-vw-passat-i65032720
Въпросите са ми провокирани от това че на фаровете Depo буксата, долу вдясно е с 4 пина, а оригиналните фарове са с 5 пина? Възможно ли е фаровете, които са със 4 пина да са заради това че снимката е на фарове с H7 и H1 крушки, а тези с 5 пина да е за H7 и H4 крушки?
Също така там където трябва да е моторчето за регулиране от купето има някаква врътка?
Моля, някой ако знае да каже как се случват нещата.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Passat B5 фарове и преходник от H7 към H4
Здравей колега.
На въпросите ти отговорите са:
-Всичко по фаровете Депо пасва на 100% и няма нужда от преправяне.След монтажа само трябва да се регулират.
-Фаровете могат да се регулират от купето.За да стане това,въпросната врътка на фаровете,които ще купиш се маха,и на нейно място се поставя моторчето за регулиране.Врътката има същото закрепване както на моторчетата за регулиране,само дето е малко по-стегната и може да се наложи да ползваш клещи тип "гарги" за да я свалиш.
-Сниманите фарове са с 4 пина защото нямат опция халоген(+къси;+дълги;+габарити и един минус)Гледам че на сайта към който си дал линк има и вариянт с халогени,те сигурно ще са с 5 пина.
П.П. Аз ползвам варианта на фаровете с лупи и ксенон.Светят много добре.В гъста мъгла и регулатор на фаровете поставен на най-ниска позиция,няма нужда от халогени,защото ксенона има добро проникване през мъглата.Ако можеш да отделиш повече пари,по мое мнение лупите ще ти харесат повече как светят с ксенон.
На въпросите ти отговорите са:
-Всичко по фаровете Депо пасва на 100% и няма нужда от преправяне.След монтажа само трябва да се регулират.
-Фаровете могат да се регулират от купето.За да стане това,въпросната врътка на фаровете,които ще купиш се маха,и на нейно място се поставя моторчето за регулиране.Врътката има същото закрепване както на моторчетата за регулиране,само дето е малко по-стегната и може да се наложи да ползваш клещи тип "гарги" за да я свалиш.
-Сниманите фарове са с 4 пина защото нямат опция халоген(+къси;+дълги;+габарити и един минус)Гледам че на сайта към който си дал линк има и вариянт с халогени,те сигурно ще са с 5 пина.
П.П. Аз ползвам варианта на фаровете с лупи и ксенон.Светят много добре.В гъста мъгла и регулатор на фаровете поставен на най-ниска позиция,няма нужда от халогени,защото ксенона има добро проникване през мъглата.Ако можеш да отделиш повече пари,по мое мнение лупите ще ти харесат повече как светят с ксенон.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта