Съжалявам ако вече има нещо по моя въпрос, но :)
Една сутрин запалих Пасата, тръгнах, след 200 метра спрях за кафе, до тук нищо интересно.
След 15 мин, го запалих пак за да пътувам, включи се перката на охладителя на високи обороти като двигателя беше под 40градуса по табло.
Реших залепнал датчик, ок, и преди ми го е правила, и след 2 мин. се изключваше, сега обаче не.
Направих кръгче на квартала виейки, прибрах се и се опитах да загася двигателя, не поиска да загасне, сложих го на скорост за да загасне, все едно някой побутваше двигателя след изключването на контакта да продължава да работи.
След това нямаше вече стартер, в смисъл, опитах се да запаля, стартера не върти.
Може ли някой сведущ да ме ориентира къде и какво да проверявам и да се насоча.
Благодаря предварително :)
//Редакция=>
Оказаха се два проблема едновременно.
Блокирал е датчика за вентилатора, плюс залепнал стартер на двигателя, от там поради бученето на високите обороти, не съм чул залепналият стартер, от там повреден стартер плюс датчик за вентилатора.
Модераторите ако сметнат за необходимо да изтрият темата, поздрави на всички ;)
Пасат Б3, 1.8 моно ел.проблеми с двигателя
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б3, 1.8 моно ел.проблеми с двигателя
Похвално е,че споделяш за разрешаването на проблема.
Напоследък стана "модерно" едва ли не да се задават въпроси по различни проблеми,след което питащия не споделя за разрешаването,или не на проблема си.
Нали все пак това е идеята на този форум.
Напоследък стана "модерно" едва ли не да се задават въпроси по различни проблеми,след което питащия не споделя за разрешаването,или не на проблема си.
Нали все пак това е идеята на този форум.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 217 госта