Passat b5.5 2.0 115 к. с. - проблем с паленето
Passat b5.5 2.0 115 к. с. - проблем с паленето
Здравейте. От скоро съм с Passat b5.5 2.0 115 к. с. и проблемите започнаха, а именно проблем с паленето. Колата не иска да запали и в много редки случаи пали. Когато работи и я загася повече не иска да запали, но се е и случвало да запали последователно няколко пъти. Моля за вашите мнения и препоръки.
Re: Passat b5.5 2.0 115 к. с. - проблем с паленето
На диагностика съм идната седмица, но се чудя дали такава може да бъде направена при положение, че автомобилът не пали.
А относно клемореда, какво имаш предвид? Ако става въпрос за бушоните в лявата страна на таблото - няма изгорели. А дали същите са с точния ампераж незнам.
А относно клемореда, какво имаш предвид? Ако става въпрос за бушоните в лявата страна на таблото - няма изгорели. А дали същите са с точния ампераж незнам.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat b5.5 2.0 115 к. с. - проблем с паленето
Клеморед е "таралежът" - специална букса, която се намира зад патрона на контактния ключ и от него отиват захранвания за стартер, запалване и т.н.. Възможно е и той да е за смяна. Но по-скоро на мен ми намирисва на имобилайзер. Късмет и дано откриеш проблема скоро.
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Passat b5.5 2.0 115 к. с. - проблем с паленето
crankshaft position sensor(HALL sensor) поздрави
Re: Passat b5.5 2.0 115 к. с. - проблем с паленето
В крайна сметка се оказа ECU-то. Опаравен е компа, пали винаги с малката подробност, че понякога от вторият път. При първи опит сякаш работи на 2-3 цилиндъра, гася и при втори опит пали без никакви проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 191 госта