Колата е Пасат б4 1.8 ,бензин-газ.
Проблема е, че след всяко първо палене за деня колата работи и след като се угаси се дави ,чака се 10-15 минути колата пали отново и проблема не се проявява до следващия ден. Проблема се проявява както на безнзин така и на газ .
Пасат б4 ,1.8 давене
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат б4 ,1.8 давене
Колега, уточни, моля. Палиш на бензин, минаваш на газ, караш и гасиш. Тя минава автоматично при гасенето на бензин, нали? А пробвал ли си само на бензин или само на газ как е? Напиши и буквите на мотора също.
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пет 11 яну 2008 21:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Пасат б4 ,1.8 давене
Най вероятно изпаритела прави мизерии докато загрее и омекнат мембраните. За проба откачи го от системата и затапи маркуча карай на бензин един ден и кажи как е.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 31 дек 2014 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б4 ,1.8 давене
Паля на безин и минавам веднага на газ понеже на бензин прекъсва , преди да я угася пак минавам на бензин и проблема го има.Дори и да паля на газ ,карам на газ и я гася на газ проблема пак е на лице.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат б4 ,1.8 давене
Както е посъветвал колегата горе, покарай само на бензин. Ако проблема го няма, значи изпарителят прави мизерии. Нов ли е, сменяни ли са платната, разходът на газ нормален ли е?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 31 дек 2014 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б4 ,1.8 давене
Платната са сменени ,разхода е нормален ,а е невъзможно колата да се кара на бензин ,много прекъсва
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Пасат б4 ,1.8 давене
След първото палене, колата позагряла ли е когато се опиташ да я запалиш отново? Предполагам знаеш, че ако я запалиш, минеш веднага на газ и изгасиш докато е студена е нормално след това да не запали, защото изпарителя замръзва, нищо че външната температура е положителна.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 31 дек 2014 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б4 ,1.8 давене
Да колата е напълно загряла.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Пасат б4 ,1.8 давене
Да не би изпарителя да е неправилно свързван, пипни го дали е топъл, когато не иска да пали.
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: Пет 17 дек 2010 9:05
- Автомобил: GolfIII
- Двигател:
- Местоположение: СтЗагора0877046889
Re: Пасат б4 ,1.8 давене
Може да е пикаещ инжектор. Щом ти прекъсва на бензин някой от инжекторите не работи както трябва, а щом трудно палиш след гасене, може да има изтичане на гориво от някой от инжекторите.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 31 дек 2014 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б4 ,1.8 давене
Предполагам че инжектора е един на моноинжекциона ,преди няколко месеца го смениха ,тогава колата въобще не работеше ,ще го проверя и ще пиша какво е станало .
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 06 окт 2013 14:39
- Автомобил: WV passat 1.8 ABC
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Пасат б4 ,1.8 давене
Днес в жегата и при мене се появи същия проблем, на 90 градуса ,много трудно пали и на банзин и на газ АБС мотор1,8 -90коня.При 90 градуса,температурния датчик на тройника показва 230ома Мисля ,че толкова трябва да е!
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 31 дек 2014 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б4 ,1.8 давене
След дълго забавяне ,е сменен изпарителя и беше оправена инсталацията на газовата, проблема изчезна за около една седмица и пак се прояви ,но и се чува шумене от моно-инжекцията и ще се проверява и тампона.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 31 дек 2014 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б4 ,1.8 давене
Тампона е сменен и проблема остана .
- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: Пасат б4 ,1.8 давене
Регулатора на налягането на горивото най често се прецаква мембранката и тече от него, сменява се лесно, TPS-а трябва да се настрой и напълно затворен дросел на 0.19V на 2ри крак към маса и ако ламбда сондата е умряла директно я разкачаш и синия датчик при 90 градуса трябва да е между 200-300 ома, делкото на 6-8 градуса предварение. Това е за всички моноинжекциони. Друга тънкост няма
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: boc_ko и 134 госта