На снимките дето съм снимал 2та блока се вижда тръбичката, например на тази:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5112993
Долу вляво е щуцера. На този щуцер се надява маркуче (оригиналното е с клапан отвън), което излиза зад двигателя.
Трябва да пробиеш отвор в стената към двигателя за това нещо. Може и след като си монтирал блока вътре в купето - тръбичката застава на няколко см от стената така че има място, още повече че трябва да го пробиеш леко под тръбичката (да има наклон за да се оттича свободно конденза). Зад двигателя излиза, там на топлозащитния екран си има капаче-"езиче" което трябва да открехнеш нагоре преди да дупчиш. На постелката вътре в купето имаше кръстосан разрез горе-долу там където трябва да е отвора.
Аз просто надянах маркуче на въпросната тръбичка с подходящ размер, така че да излезе зад двигателя. Оригинално откъм двигателя има някакъв клапан, който пропуска само навън, но реално мисля че е излишен - по-скоро може да помогне да се запуши излаза за конденз по-лесно.
ПАСАТ B3 монтаж на климатик
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Конструктивни разлики - почти не....може би в закрепването на пластмасориите по таблото ама иначе доколкото знам нещата са същите....като двигател и ходова част 100% идентични.
При дизеловия двигател нещата стоят като при бензиновия - оглеждаш внимателно какво ще ти трябва от дизелов на части като конзоли,ролки,шайби и т.н. и си ги набавяш за да сложиш компресора.
Като тръби не мога да кажа.
Като вътрешна инсталация - иденичтно на бензин и дизел.
Като управление - вероятно ще ти се наложи да смениш електронния блок ако е 1.9 ТДИ понеже съм попадал на израза в контекста към ЕКУ-то "с вход за управление на компресор" което го има и на бензините и е с идеята,че като се подаде сигнал ка ЕКУ-то,че работи компресора вдига оборотите на ПХ за да не тресе двигателя - все пак го натоварваш доста.
Компресора незнам дали е същия ама предполагам,че е и най-много шайбата да му е различна.
Успех!
При дизеловия двигател нещата стоят като при бензиновия - оглеждаш внимателно какво ще ти трябва от дизелов на части като конзоли,ролки,шайби и т.н. и си ги набавяш за да сложиш компресора.
Като тръби не мога да кажа.
Като вътрешна инсталация - иденичтно на бензин и дизел.
Като управление - вероятно ще ти се наложи да смениш електронния блок ако е 1.9 ТДИ понеже съм попадал на израза в контекста към ЕКУ-то "с вход за управление на компресор" което го има и на бензините и е с идеята,че като се подаде сигнал ка ЕКУ-то,че работи компресора вдига оборотите на ПХ за да не тресе двигателя - все пак го натоварваш доста.
Компресора незнам дали е същия ама предполагам,че е и най-много шайбата да му е различна.
Успех!
Re: Монтаж на климатик в ПАСАТ B3!
Последният пост от темата е на седем месеца, но нищо...
Жегите ме навиха да си монтирам климатик в колата. И като прочетох, че ги правите сами, ехеее.. Сега остава да си намеря климатик, естественно евтинко да ми излезе... Браво на успеките в начинанието... 6 от мен за снимките и за подробното обяснение...
Ако някой знае къде да намеря климатик за кола пасат б3 цена няма да има...
Жегите ме навиха да си монтирам климатик в колата. И като прочетох, че ги правите сами, ехеее.. Сега остава да си намеря климатик, естественно евтинко да ми излезе... Браво на успеките в начинанието... 6 от мен за снимките и за подробното обяснение...
Ако някой знае къде да намеря климатик за кола пасат б3 цена няма да има...
- sigman
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:10
- Автомобил: BMW
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Монтаж на климатик в ПАСАТ B3!
barkod написа:Ако някой знае къде да намеря климатик за кола пасат б3 цена няма да има...
..влез в Купува Продава...
....на скоро гледах че там продават за б3 клима..
...Жив и здрав....
Re: Монтаж на климатик в ПАСАТ B3!
Здравейте. Имам затруднение с монтажа на климатик. Понеже не е пълен комплект климатика търся към какво се свързва буксата от снимката. Кабелите към тази букса излизат от (влизат във) релета (предполагам че са релета) с бишони.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Монтаж на климатик в ПАСАТ B3!
Здравей колега,
При мен на подобна букса има закачен датчик за температура(намира се близо до филтъра за въздух в купето).
Погледни ако не е това мога да се оглеждам за друга подобна букса.
При мен на подобна букса има закачен датчик за температура(намира се близо до филтъра за въздух в купето).
Погледни ако не е това мога да се оглеждам за друга подобна букса.
Re: Монтаж на климатик в ПАСАТ B3!
Ела при мен и ще видим къде се включва. на снимката не се вижда ясно какво държиш.
Темата е стара , но актуална.
Темата е стара , но актуална.
Re: Монтаж на климатик в ПАСАТ B3!
Здравейте, буксата която държи колегата отива към някакви релета. Има логика да отива към пресостата (онуй нещо, което стои на една от тръбите близо до въздушния филтър и от което излизат 4 жици). Ако е така - трябва да се свърже към пресостата, който е вид защита от ниско/високо налягане на фреона и висока температура. Ако нещо от изброените неща излезе извън нормалните граници, компресорът се изключва - предполагам от въпросните релета на снимката. Говоря с условности, защото ел.схемата на моя климатик е лично дело и мога само да предполагам как точно е изградена оригиналната. Не съм правил връзка към ЕКУ-то. При включване на компресора на климатика разчитам на автоматичния смукач да оправи оборотите на празен ход. Ако колегата не се е преборил с проблема с тези релета - може да помислим заедно или да му пратя схемата, която съм реализирал.
П.С. второ лято от монтажа на климатика и работи без забележки, освен че в градски условия (а и не само) двигателя вдига доста температурата, което май е нормално за Б3-ките (и как да не - с тази "шпаклована" муцуна ))
По този повод в момента обмислям да добавя вентилационна решетка на маската.
П.С. второ лято от монтажа на климатика и работи без забележки, освен че в градски условия (а и не само) двигателя вдига доста температурата, което май е нормално за Б3-ките (и как да не - с тази "шпаклована" муцуна ))
По този повод в момента обмислям да добавя вентилационна решетка на маската.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта