Колега nii, щастливец си ако при теб се чува като болтове в кутия и само при смяна на предавките. При мен се чува все едно съм завързал тенекиени кутии под колата, чак ме е срам да карам, хората си мислят, че се разпадам. Трака е дори, когато подавам и отнемам газта. Хората от официалния сервиз обаче упорито и вярвайки в това ме убеждават, че е абсолютно нормално за този модел, и то цял ден.. Явно описанието на това, което се случва при мен съвпада с едно от сервизните предписания за подобен допустим шум при DSG, но никой не се ангажира с това до каква степен този шум е допустим. И така, "the case is closed", карай си спокойно..
За тези, които се интересуват от реалния разход, на мен 2.0 дизел 150 к.с. ми харчи 7,4 л. в градски условия (по-точно от дома до официалния сервиз )
Passat B8 - обща информация
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
dadastar написа:За тези, които се интересуват от реалния разход, на мен 2.0 дизел 150 к.с. ми харчи 7,4 л. в градски условия (по-точно от дома до официалния сервиз )
Колега, да уточним, че истинския разход на гориво НЕ Е показанието на "компютъра" (MFD). Ако при Пасат ти показва 7.5 това означава, че разхода е 8.5 л./100км. Истинския разход - зареждаш до горе (до капачката), караш поне 500 км в градски условия и зареждаш отново до капачката. Колкото литра заредиш се делят на изминатите километри - това е истината !!!
Да напомня и че официоза сервиз на VW се намира насред полята край София и шофиранто по дълги участъци от околовръстното шосе трудно може да се счита за граско шофиране.
Re: Passat B8 - първи впечатления
pavel_andreev написа:Колега Drv, малко расъждения за разхода на гориво:
Съгласен съм, че от магистралния разход има какво да се желае в сравнение с МБ с 9 степенния автомат например - но мисля, че баланса динамика/разход е оптимален в сравнение с конкуренцията (Ford, Opel, Корейски - за фреснки и японски не говоря защото там са много назад). Ако изключим БМВ и МБ (CVT-то на Ауди го изключвам)автоматиците на VW като бързодействие и икономия са по добри от на останалите - за надеждността ми е трудно да коментирам но не мисля, че е много по-ниска от ZF (по лична статистика на мой приятел който се занимава с поостарели BMW-та).
Сега това което пишат колегите е много неприятно (до момента мислех, че приказките за дефектите на DSG са градски легенди) - дано да им оправят нещата като ескалират проблема.
Re: Passat B8 - първи впечатления
А някой да има впечатления конкретно от 240кс вариант?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Passat B8 - първи впечатления
xfact написа:А някой да има впечатления конкретно от 240кс вариант?
Колега,вчера тествах за около 20 минути пасат вариант 240 кс. и останах много очарован! Има страхотна динамика,много добра стабилност в завой с висока скорост. Направи ми впечетление,че 7 степенната с.к. при 3000 оборота вдига 185 км/ч.,същото е и при 6 степенната с.к.,очаквах да е по освободена, но не мисля че това ще е някакъв недостатък. Колата е уникална!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Passat B8 - първи впечатления
Имах предвид някой да притежава такава вече. Аз също съм тествал, но за прекалено малко време. Имаше вариант да ми дадат една за уикенд, но прецениха, че не съм надежден..т.е. Потенциален купувач.. Та не ми я дадоха.
Re: Passat B8 - първи впечатления
Явно никой не си е получил колата все още, или си я е получил и си трае :)
Re: Passat B8 - първи впечатления
Днес ми направи впечатление, че ACC не иска да работи при зададена скорост над 160 км/ч. Прочетох в книжката, че принципно може и над 200 но явно моята е настроена на 160. Някой има ли представа как мога да променя настройката?
При старата Cruise Control (неадаптивен) си работеше и при по-високи скорости.
При старата Cruise Control (неадаптивен) си работеше и при по-високи скорости.
Re: Passat B8 - първи впечатления
Колега,скороста на колата с включена асистираща система АСС е до 160 км/ч..Това е споменато в каталога за допълнително оборудване. А пък според мен е и по-добре при скорост над 160 км/ч,"асистиращата система" да е шофьора.
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте и от мен , нов съм в този сайт но и аз да споделя като колегата по горе в постовете относно шум в предницата и на мен ми казах от сервиза че е от скоростната кутия. И аз им зададох същия въпрос как може да си купиш кола за близо 94 000 лв. и когато има малки неравности да се чува този шум все едно ти е чупена колата мн неудобно и дисконфортно .Отговорът беше : ще пишем до германия и ще ви се обадим до 6 седмици - но принципно било нормално ...... та сега минаха 2 седмици и си чакам. :) ужас. Иначе мн динамичен 240 к.с се усещат доста добре ..... разход на дълго 5.8л/100 при 130-140 км. ........Мн добре се държи и в завоите ..... Малко твърдо вози но може би е от гумите който са 18-ки..... Също така по вътрешния интериор доста скърца смениха ми плуфона.
Но най- много ме притеснява този шум и незнам какво да правя ако не се обадят за решение !!!!!
Но най- много ме притеснява този шум и незнам какво да правя ако не се обадят за решение !!!!!
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Passat B8 - първи впечатления
sivko написа:Колега,скороста на колата с включена асистираща система АСС е до 160 км/ч..Това е споменато в каталога за допълнително оборудване. А пък според мен е и по-добре при скорост над 160 км/ч,"асистиращата система" да е шофьора.
За Passat B8, поне тук, се предлагат два вида ACC - до 160 км/ч и до 210 км/ч. Втората струва около 600 евра повече.
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пет 28 дек 2012 21:39
- Автомобил: vw passat B8
- Двигател: 2015
- Местоположение: Благоевград
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте колеги, оглеждам се за Пасат 8, но мисля да е бензинов. Някой може ли да сподели мнение за двигател ACT.Единственото, което знам е че в градски условия работят само два цилиндъра. Колата основно ще се кара на къси разстояния.
- richko25
- Мнения: 392
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 12:28
- Автомобил: VAG
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B8 - първи впечатления
Става въпрос за 1.4 TSI 150 к.с. с технология ACT която изключва два от цилиндрите при частично натоварване?Най-големия + на този двигател е ,че е с ангренажен ремък а не верига.Предполагам си запознат с драмата "верига" TSI VW.То и BMW имаха драми с веригите при бензиновите 1.6 ама това е друга тема.
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пет 28 дек 2012 21:39
- Автомобил: vw passat B8
- Двигател: 2015
- Местоположение: Благоевград
Re: Passat B8 - първи впечатления
Да, точно за този двигател говоря. Понеже няма никаква информация в нета за него. Не мога да разбера дали е ок или е проблемен. Какви са плюсовете и минусите му.
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Хвали старо. Карай ново.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта