Passat B8 - обща информация
- KGL
- Мнения: 790
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Приемливо е като цена.
- fitnes
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 10:51
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: TSI 180
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B8 - обща информация
whitesnake85 написа:Колеги, може ли някой който скоро е менил ангренажен ремък да даде инфо за цена в официалния сервиз ? Пасат B8 2.0 TDI Благодаря
Здрвейте, а какво е предписанието за 1.8TSI? На колко километра или години трябва да се сменя верига и другите прилежащи неща? Колко би излезнало това упражнение във официалния сервиз?
Вероятно трябва да се смени и антифриза защото сега е с G13, а до колкото зная е хубаво да се смени казанчето и да се сложи G12 Evo.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B8 - обща информация
За съжаление няма интервал за смяна на ангренажната верига в сервизното ръководство за обслужване .По британските форуми на VW и Шкода има такива сменяли на 80 хил мили ,на 100 ,на 120 ...някои в редки случаи са карали и до 150 хил .Явно всеки си решава субективно по самоинициатива .
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 10 фев 2016 12:05
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте колеги!
От скоро съм собственик на passat B8 декември 2016 г. 2.0 TDI 150 к.с. ръчни скорости. Рових по темите ама не открих нищо за моя проблем(случай) и за това си позволявам да пиша тук.
Проблемът е, когато включа на скорост оборотите леко се вдигат и ако съм по инерция държи около 970 оборота. Същите спадат под 900 когато намаля скоростта и тя стане под 5 км/ч. Карам често в града, но и извънградско - т.е. 50/50. Въпросът ми е, дали е нормално това поведение? За регенерацията вече съм наясно - поне така си мисля!
Успешен и спорен ден на всички!
От скоро съм собственик на passat B8 декември 2016 г. 2.0 TDI 150 к.с. ръчни скорости. Рових по темите ама не открих нищо за моя проблем(случай) и за това си позволявам да пиша тук.
Проблемът е, когато включа на скорост оборотите леко се вдигат и ако съм по инерция държи около 970 оборота. Същите спадат под 900 когато намаля скоростта и тя стане под 5 км/ч. Карам често в града, но и извънградско - т.е. 50/50. Въпросът ми е, дали е нормално това поведение? За регенерацията вече съм наясно - поне така си мисля!
Успешен и спорен ден на всички!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7822
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Нормално поведение е.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 10 фев 2016 12:05
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - обща информация
Благодаря за отзива!
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте, ангренажният ремък на Б8 може ли да се сменя и във външни сервизи, които нямат компютъра за 2500 евро, който мери позициите на валовете или не е намерено решение все още?
- KGL
- Мнения: 790
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
В ПСИ ми обявиха много приемлива цена за смяна на ремъци, водна помпа и масла на скоростната кутия и халдекса, има ли смисъл от излишни рискове?
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B8 - обща информация
Прав си, ремъкът излиза 20 евро на Континентал - и ако не е тази специална машина кварталният майстор ще ми вземе макс 150лв за смяната. Но, ако трябва да се ползва задължително компютъра на VAG за калибрация, то ще е в ПСИ ( май последно беше около 700лв) - https://youtu.be/Zlayu_8Xwvc
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте колеги, някой да е имал проблеми с моторчетата на климатроника?При мене спря да духа студено от лявата страна(Духа само топъл въздух).Отдясно и отзаде си духа нормално студен въздух.Прочетох я с VCDS и грешката е Motor for Left Temperature Flap B108c 71 [009] - Actuator stuck.За смяна на лявото моторче ли съм?
- KGL
- Мнения: 790
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
В сервиз ще ти кажат, че си за смяна. Ако го отвориш може да се окаже, че с почистване и смазване се оправя. Въпроса е, занимава ли ти се с отваряне и разглабяне?
- KGL
- Мнения: 790
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
В сервиз ще ти кажат, че си за смяна. Ако го отвориш може да се окаже, че с почистване и смазване се оправя. Въпроса е, занимава ли ти се с отваряне и разглабяне?
- fitnes
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 10:51
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: TSI 180
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B8 - обща информация
Тези машинки за регулиране на температурата не съм ги отварял, но ми се наложи да отворя и подменя другите за регулиране на клапите.
Може да погледнеш как изглеждат при мен и с какво съм ги заменил.
Ако конструктивно са същите, ще се наложи поне да се сменят потенциометрите, ако самото движение на механичната част е наред.
Ако можеш да го локализираш и извадиш/разглобиш и споделиш повече информация, може да помогнем с потенциометър, ако е като този от последната снимка в темата ми по този въпрос (Valeo). По номера на частта да се намери като част от нова кола на части. Аз си всех моите от коли след 2020 година.
viewtopic.php?f=6&t=490564
Поръчал съм от Китай 2 броя потенциометри за да видя дали са същите, тъй като очаквам не след дълго да имам драми и с друга машинка
Ако колата е от първите години, може да е с Denso машинки, които са с гаден потенциометър според мен и не намерих заместител.
Може да погледнеш как изглеждат при мен и с какво съм ги заменил.
Ако конструктивно са същите, ще се наложи поне да се сменят потенциометрите, ако самото движение на механичната част е наред.
Ако можеш да го локализираш и извадиш/разглобиш и споделиш повече информация, може да помогнем с потенциометър, ако е като този от последната снимка в темата ми по този въпрос (Valeo). По номера на частта да се намери като част от нова кола на части. Аз си всех моите от коли след 2020 година.
viewtopic.php?f=6&t=490564
Поръчал съм от Китай 2 броя потенциометри за да видя дали са същите, тъй като очаквам не след дълго да имам драми и с друга машинка
Ако колата е от първите години, може да е с Denso машинки, които са с гаден потенциометър според мен и не намерих заместител.
Re: Passat B8 - обща информация
Леле в какъв филм се вкарах с това разглобяване на тая машинка... с 300 зора и още толкова псувни, пот и кръв успях да сваля въпросната машинка.Но си мисля, че цялата тази процедура беше ненужна, понеже при мене проблема е, че духаше топъл въздух вместо студен отляво.Тоест по долната машинка мисля, че отговаря за това нещо, а горната за отварянето и затварянето на клапите.Върнах горната машинка на мястото й, а на долната й регулирах зъбните колелета(двете чопчета не бяха един срещу друг).В момента грешката за Actuator Stuck я няма, но се появи Missing Calibration.Изтривам я, но се появявя веднага след изтриването.Обучих клапите чрез VCDS няколко пъти, но тази грешка не се изтрива.Какво точно означава това Missing Calibration?
- fitnes
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 10:51
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: TSI 180
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B8 - обща информация
Ако си разглобил кората и airbag-a под волана, да там долната машинка е за топло и студено, а горната е за клапата долу и напред. Не сигурен какво значи да се регулират зъбните колела, но ако някъде има информация как трябва да са, ги направи, ако са разместени и трябва да стане.
Ако самата машинка ти е правила проблем и след свалянето и раздвижване работи, има голяма вероятност пак да откаже. Ако стане отново, вероятно е по-добре да се подмени/поднови.
Ако самата машинка ти е правила проблем и след свалянето и раздвижване работи, има голяма вероятност пак да откаже. Ако стане отново, вероятно е по-добре да се подмени/поднови.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта