Passat B8 - обща информация
Re: Passat B8 - обща информация
Ето за това регулиране на зъбните колела на долната машинка става въпрос.При мене бяха се разместили тези зъбни колелца и от там се чуваше еднократно чаткане/тупкане на интервали, а в последно време това чаткане започна да го прави много често.Сега го няма вече това чаткане.
- Прикачени файлове
-
- vw_passat_stellmotoren_4333.png (25.78 KиБ) Видяна 2649 пъти
- fitnes
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 10:51
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: TSI 180
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B8 - обща информация
Интерестно. Провери в нета каква информация ще намериш за кода на грешката или може да я споделиш и тук за да видим какво може да се намери като информация.
На първо време в HVAC модула, Basic Settings може да погледнеш какво има. Имаше нещо за Start/End, което правеше някаква настройка на клапите. Из нета има и клипчета как се прави от задържане на 2 бутона на климатроника.
Би било чуесно тези драми с климатроника да бъдат събрани в конкретни теми, тъй като съм сигурен, че много хора ще имат такива проблеми. При мен в рамките на година 2 машинки създадоха проблем.
На първо време в HVAC модула, Basic Settings може да погледнеш какво има. Имаше нещо за Start/End, което правеше някаква настройка на клапите. Из нета има и клипчета как се прави от задържане на 2 бутона на климатроника.
Би било чуесно тези драми с климатроника да бъдат събрани в конкретни теми, тъй като съм сигурен, че много хора ще имат такива проблеми. При мен в рамките на година 2 машинки създадоха проблем.
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: Вто 09 дек 2008 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B8 - обща информация
За София ключар който може да направи дупликат , че имам само 1 ключ? ако някой е правил да сподели цена и фирма, а и прочетох , че има определени табла които често пъти се прецакват и колата напълно умира, има ли начин сам да прочета какво трябва да е таблото за да подлежи на добавяне безпроблемно на 2-ри ключ?
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B8 - обща информация
https://www.google.com/search?q=%D0%BA% ... LDRgCgb;mv:[];tbs:lrf:!1m4!1u3!2m2!3m1!1e1!1m4!1u2!2m2!2m1!1e1!2m1!1e2!2m1!1e3!3sIAE,lf:1,lf_ui:14
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте, казанчето за антифирз е от модела със силикат. Искам превантивно да го сменя с такова без. Поръчах ново в комплект с капачката направо. Антифриза ми е чист и бистър. В този ред на мисли може ли да сменя само съда без да сменям антифриза ? Гледах по други места и форуми, че го правят.
Re: Passat B8 - обща информация
Аз доколкото съм чел сменят и антифриза с г12+. Сега системата е пълна с г13, който е за силика, г12+ е антифриз без силика. Не знам реално каква е разликата.
Аз имам един друг въпрос, от каква материя е направена торбичката със силиката и какво може да я скъса? Разгражда ли се с времето, какво я къса?
Няма ли възможност да се сложи някаква цедка в гърлото на съда, която да задържи евентуално топчетата при скъсване на торбичкатаи да продължи да се ползва?
Аз имам един друг въпрос, от каква материя е направена торбичката със силиката и какво може да я скъса? Разгражда ли се с времето, какво я къса?
Няма ли възможност да се сложи някаква цедка в гърлото на съда, която да задържи евентуално топчетата при скъсване на торбичкатаи да продължи да се ползва?
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B8 - обща информация
G12+ не е подходящ изобщо ,G12++ ако колата е до 2018 ,нататък само G12 Evo ,торбичката е излишна ако се смени стандарта на охладителната течност ,силиката увеличава експлоатационния срок на G13 от 3 на 5 години .Самата торба като гледам е от някаква финна полимерна мрежичка ,от подобен материал правят обикновените филтри за нафта .
За колегата ,аз бих сменил и казана и охладителната течност .Процедурата е сложна и скъпа със специална апаратура ,но си струва .Това което е в колата ти ако е оригинала от завода вече е загубило антикорозионните си свойства,няма да ти прегрее колата или зимата да замръзне но няма и да пази системата от корозия.
За колегата ,аз бих сменил и казана и охладителната течност .Процедурата е сложна и скъпа със специална апаратура ,но си струва .Това което е в колата ти ако е оригинала от завода вече е загубило антикорозионните си свойства,няма да ти прегрее колата или зимата да замръзне но няма и да пази системата от корозия.
Re: Passat B8 - обща информация
Т.е. не е нещо, което се амортизира и ако торбата си седи потопена в течността няма как да се скъса? И всички проблеми със скъсани торбички идват сигурно от ръчкане и подобни дивотии
- bahyr
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: Passat B8 - обща информация
Виждал съм при Руснаците, че някои вадят торбичката или сменят казанчето и слагат силикатни патрони 4Е0121176 за да си продължат с G13.
Re: Passat B8 - обща информация
Привет колеги,пиша тук защото проблема за мен е по скоро масов.
Имам Б8-ца CRLB 150 на точно 200к-когато купих колата правеше чести регенерации на около 30-50-60км градско и около 170км извън. Знам и съм чел всички мнения и понеже се занимавам и с авточасти направих редица експерименти някои от които с успех и ще споделя тук
-смених капак клапани с всички крепежи оригинални,винаги тръгвайте първо от там заради картерните газове всички знаем
-добавка бардал 5 in 1 за дизел 2 броя един след друг и 1000км магистрално шофиране
- STP dpf cleaner още един резервоар и с нея
Към момента STP дизел добавка за всяко зареждане
Това което се случи
- Диф.налягане спадна до около 4-5 hp от 20-40 на място
-регенерациите минават вече 200км градско съвсем спокойно
-автомобила беше на стенд за дюзи и там всичко е перфектно
-накратко заради запушена картерна вентилация филтъра беше задръстен
STP го давам просто като пример,успешно могат да се ползват и друго подобни,и да определено не е само алгоритъм на регенерация. Фактите са си факти и към този момент калкулираните и натрупани сажди са съвсем различни и в трайна норма.
Поздрави
Имам Б8-ца CRLB 150 на точно 200к-когато купих колата правеше чести регенерации на около 30-50-60км градско и около 170км извън. Знам и съм чел всички мнения и понеже се занимавам и с авточасти направих редица експерименти някои от които с успех и ще споделя тук
-смених капак клапани с всички крепежи оригинални,винаги тръгвайте първо от там заради картерните газове всички знаем
-добавка бардал 5 in 1 за дизел 2 броя един след друг и 1000км магистрално шофиране
- STP dpf cleaner още един резервоар и с нея
Към момента STP дизел добавка за всяко зареждане
Това което се случи
- Диф.налягане спадна до около 4-5 hp от 20-40 на място
-регенерациите минават вече 200км градско съвсем спокойно
-автомобила беше на стенд за дюзи и там всичко е перфектно
-накратко заради запушена картерна вентилация филтъра беше задръстен
STP го давам просто като пример,успешно могат да се ползват и друго подобни,и да определено не е само алгоритъм на регенерация. Фактите са си факти и към този момент калкулираните и натрупани сажди са съвсем различни и в трайна норма.
Поздрави
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
KGL написа:В ПСИ ми обявиха много приемлива цена за смяна на ремъци, водна помпа и масла на скоростната кутия и халдекса, има ли смисъл от излишни рискове?
Привет.
Може ли по-конкретна сума, защото приемливо е доста различно за всеки.
Аз от скоро карам 2.0тди 150 6дсг и е точно на 195к. Обмислям да направя пълното обслужване на 200 000 - ангренаж, водна помпа и всичко там необходимо, макар че нямам идея какво е.
Първоначално мислех за флийт сервиз, но ако в ПСИ са толкова добри цените, бих заложил на тях.
Благодаря за инфото предварително
Като цяло, ще се радвам, ако някой може да даде малко повече инфо
На какъв интервал се сменя ангренажа на този двигател? Какво друго се сменя освен ангренаж? На какъв интервал се сменя масло, лонг или обикновено?
Трябва ли да се смени и капака заради тези прословути картерни газове?
cargiant написа:Привет колеги,пиша тук защото проблема за мен е по скоро масов.
Имам Б8-ца CRLB 150 на точно 200к-когато купих колата правеше чести регенерации на около 30-50-60км градско и около 170км извън. Знам и съм чел всички мнения и понеже се занимавам и с авточасти направих редица експерименти някои от които с успех и ще споделя тук
-смених капак клапани с всички крепежи оригинални,винаги тръгвайте първо от там заради картерните газове всички знаем
-добавка бардал 5 in 1 за дизел 2 броя един след друг и 1000км магистрално шофиране
- STP dpf cleaner още един резервоар и с нея
Към момента STP дизел добавка за всяко зареждане
Това което се случи
- Диф.налягане спадна до около 4-5 hp от 20-40 на място
-регенерациите минават вече 200км градско съвсем спокойно
-автомобила беше на стенд за дюзи и там всичко е перфектно
-накратко заради запушена картерна вентилация филтъра беше задръстен
STP го давам просто като пример,успешно могат да се ползват и друго подобни,и да определено не е само алгоритъм на регенерация. Фактите са си факти и към този момент калкулираните и натрупани сажди са съвсем различни и в трайна норма.
Поздрави
Как разбираме при нормално шофиране, че колата регенерира? Или трябва с vcds да се види?
- KGL
- Мнения: 790
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
dika написа:KGL написа:В ПСИ ми обявиха много приемлива цена за смяна на ремъци, водна помпа и масла на скоростната кутия и халдекса, има ли смисъл от излишни рискове?
Привет.
Може ли по-конкретна сума, защото приемливо е доста различно за всеки.
Аз от скоро карам 2.0тди 150 6дсг и е точно на 195к. Обмислям да направя пълното обслужване на 200 000 - ангренаж, водна помпа и всичко там необходимо, макар че нямам идея какво е.
Първоначално мислех за флийт сервиз, но ако в ПСИ са толкова добри цените, бих заложил на тях.
Благодаря за инфото предварително
За 2.0 TDI BTB 245hp, ми обявиха 2100 лева, за смяна на ремъци, водна помпа и т.н, смяна на маслко на скорости и смяна на масло на диференциала, защото моята е Олтрак, плюс смяна на семеринг на предната част на вала.
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
- Автомобил: PASSAT B 6 Variant
- Двигател: BMR 11.2006 DSG
Re: Passat B8 - обща информация
KGL написа:dika написа:KGL написа:В ПСИ ми обявиха много приемлива цена за смяна на ремъци, водна помпа и масла на скоростната кутия и халдекса, има ли смисъл от излишни рискове?
Привет.
Може ли по-конкретна сума, защото приемливо е доста различно за всеки.
Аз от скоро карам 2.0тди 150 6дсг и е точно на 195к. Обмислям да направя пълното обслужване на 200 000 - ангренаж, водна помпа и всичко там необходимо, макар че нямам идея какво е.
Първоначално мислех за флийт сервиз, но ако в ПСИ са толкова добри цените, бих заложил на тях.
Благодаря за инфото предварително
За 2.0 TDI BTB 245hp, ми обявиха 2100 лева, за смяна на ремъци, водна помпа и т.н, смяна на маслко на скорости и смяна на масло на диференциала, защото моята е Олтрак, плюс смяна на семеринг на предната част на вала.
Здравейте.На мен също ми предстои тази манипулация.не съм от столицата а от провинцията.За труд на няколко места ми обявиха цена от 450 -до 600 лвТук да добавя,че в тия 600 лв влиза труда за смяна капак на клапани.Не че имам проблем,просто колата стана на 250000 км и аз искам тая манипулация.Майсторът ми казва,че щом не ми гори масло,няма смисъл да пипам ,,надълбоко,,А самия капак си е ,,цифра,, ,но пък си мисля,че ще почне да ми прави проблем по нататък с ЕГР,ДПФ.Вие какво ще споделите?Благодаря предварително.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B8 - обща информация
Нормална цена ,особено ако сменят и ремъка на маслената помпа ........там си е цял филм ,много разглобяване има и голяма цапаница ,сваля се картера .......така ,че тези пари за труд са добра оферта.
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 13 юни 2018 15:16
- Автомобил: Passat B8-5
- Двигател: 150 TDI 7DSG
Re: Passat B8 - обща информация
Моля за информация относно DSG кутията на Пасат В8 от 2019г.Пише че е 7-степенна.Предполагам, че не е със сухите съединители. До коя година е със 6-степенна и коя от двете е по-приятна за каране и по-безпроблемна? Предварително благодаря.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], romanpm, Tsankovski и 58 госта