Звъннаха ми - отивам да си взема превозното средство!
Вече си я прибрах - пали от раз отново! 3 месеца гаранция. Само че забравих да си взема стария...и се върнах...пеша - 10 метра бях минала...Изпаднаха в потрес като ме видяха пеша... Взех си го, щото мъжът така рече по телефона. Толкова бях благодарна, че не си ползвах 10% отстъпка и даже ги черпих с кутия трюфели, за работата и за купата и златото, и среброто на детето от миналата седмица. Засега е това! До другата издънка! Понеже вече е бирено-ракиено време!
Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...стартер???
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте
С място ....и разбира се маалко по-нов. Но си е VW . Проблеми ще си имаш
Впрочем старите коли са така....правиш..правиш...докато не смениш всичко. После има период от година някъде, дето само караш....после пак се обажда нещо.
Впрочем старите коли са така....правиш..правиш...докато не смениш всичко. После има период от година някъде, дето само караш....после пак се обажда нещо.
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте
инжектопляктор написа:той оригиналният стартер, преди да дойде време за ремонт, е издържал 100-150 хиляди километра.
Не знам колко издържа нов стартер, но моя след като го ремонтирах, (без да сменям, четки, втулки и пр.) досега е издържал 250 000 на две коли. Като при палене въртя повече от средното. Ако е бил оригиналният в първия ми голф значи сега трябва да е на 31 години и няколко месеца. Аз го ремонтирах преди 10 години.
Последна промяна от ktamen на Пет 08 май 2015 14:12, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 25 апр 2012 10:40
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: София
Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте
За мен по-интересното беше угасването в движение с последващото незавъртане на стартера, а дано няма продължение темата.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте
И за мен, ама на сега колата пали
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте
Светалце -разкрай тази антика. Проблемитеще изникват един след друг и само ще наливаш пари ЕГН то си казва думата , не ,че новите са перфектни , а са проектирани за програмиран рапад след изтичане на гаранцията.Двигателя е много морално остарял ,нов дебитомер е една шапка пари.
Чудя се как още не се оплакваш от някой прекъснат проводник по вратите
Чудя се как още не се оплакваш от някой прекъснат проводник по вратите
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте
kris11 написа:Светалце -разкрай тази антика.
Дебиломери бях гледал втора ръка относително достъпни, па дори и рецикле. В момента "нов" такъв е 200лв, а някой правеше платки за по 30-тина лева. Ако знаех и аз, че моделът и двигателят са морално остарели, като купувах.
Иначе предлагам на Цветалце-то да чете темите, които съм публикувал аз. Написано е за хора, които не разбират, защото и без това нищо не разбирам общо взето, та и тя ще може да се справи с упътванията там. Малко може да се получи, че това ще й е бъдещето на тая кола. Ама ако е поддържана по-добре от тая, която имам, може и да не е и да си я кара още.
- Светалце
- Мнения: 129
- Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
- Автомобил: Passat GL
- Двигател: E2 91
- Местоположение: Монтана
Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте
Не знам какво е нито дебитомер, нито дебиломер. Но знам какво е стъпково моторче, и че си мога перфектно и без него. И знам какво са накладки на спирачки, щото сега ще ги сменям, че в събота съм пак на турнир. Дайте ориентировъчни цени,моля, за да съм подготвена при майсторите. Мъжът поддържа колата, но я вижда рядко, много по-рядко отколкото има нужда колицата. Но колкото и да е морално остарял моторът, ми върши работа за работа. По пътя, по който ходя до работа - никой кола няма да остане здрава.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте
Дебитомер е това, дето мери дебита на постъпилия в двигателя въздух.
При теб е едно правоъгълно, намира се на кутията на въздушния филтър и от него излиза дебелата гофрирана тръба към мотора.
Дебиломер... то това мери други работи...
По к'во на бас, че не знаеш какво е 'стъпково моторче'?
Това, дето 'майсторите' са ти посочили за такова всъщност е клапан.
Клапан за стабилизиране на празния ход. И ако всичко е наред по колата... не, че не можеш, но ще ти в изключително неконфортно без него
Стъпково моторче ти нямаш (освен ако нямаш италиански климатроник)
За накладки търси възмоно най-меките!
Аз лично бях заложил на ТRW, но не смея да налагам марки.
Педимствата на меките накладки:
-не свирят, като спираш
-СПИРАТ
-износват се те, а не дисковете.
На теб ти трябват накладки за 256мм вентилирани дискове
Накарай майсторите да ти проверят състоянието на самите дискове. Може да са прекалено отънели или надрани.
Да сложат малко медна грес на водачите на спирачните апарати.
И имай предвид, че винаги накладките се нуждаят от определен пробег, за да улегнат. Особено ако ги слагаш на стари, работили вече дискове.
В началото няма да спират толкова добре (ако може да се говори за добро спиране на VW, произведено преди '98-'99г), освен това ако ги претовариш, ще се опекат и пак ще трябва да ги сменяш :(
С други думи избягвай интензивни спирания и спускай наклони на скорост, с минималното безопасно ползване на спирачки.
Подчертах безопасно, че да не вземеш да ги 'отсвириш' съвсем и да почнеш да спираш в багажниците на разни Опели и БМВ-та!
При теб е едно правоъгълно, намира се на кутията на въздушния филтър и от него излиза дебелата гофрирана тръба към мотора.
Дебиломер... то това мери други работи...
По к'во на бас, че не знаеш какво е 'стъпково моторче'?
Това, дето 'майсторите' са ти посочили за такова всъщност е клапан.
Клапан за стабилизиране на празния ход. И ако всичко е наред по колата... не, че не можеш, но ще ти в изключително неконфортно без него
Стъпково моторче ти нямаш (освен ако нямаш италиански климатроник)
За накладки търси възмоно най-меките!
Аз лично бях заложил на ТRW, но не смея да налагам марки.
Педимствата на меките накладки:
-не свирят, като спираш
-СПИРАТ
-износват се те, а не дисковете.
На теб ти трябват накладки за 256мм вентилирани дискове
Накарай майсторите да ти проверят състоянието на самите дискове. Може да са прекалено отънели или надрани.
Да сложат малко медна грес на водачите на спирачните апарати.
И имай предвид, че винаги накладките се нуждаят от определен пробег, за да улегнат. Особено ако ги слагаш на стари, работили вече дискове.
В началото няма да спират толкова добре (ако може да се говори за добро спиране на VW, произведено преди '98-'99г), освен това ако ги претовариш, ще се опекат и пак ще трябва да ги сменяш :(
С други думи избягвай интензивни спирания и спускай наклони на скорост, с минималното безопасно ползване на спирачки.
Подчертах безопасно, че да не вземеш да ги 'отсвириш' съвсем и да почнеш да спираш в багажниците на разни Опели и БМВ-та!
- Светалце
- Мнения: 129
- Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
- Автомобил: Passat GL
- Двигател: E2 91
- Местоположение: Монтана
Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте
Много благодаря! И все пак приблизителна цена? Отговарям бавно и нередовно по две причини: не мога да си вляза от смартфона ( всеки път ми иска парола, пък не я помня) и мисля бавно и нередовно.
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте
Цената зависи от марката. Последният път като купувах предни накладки бяха 20лв китайски. В зависимост от надписа на тях цената може да е и стотина лева. Монтажа не знам, предполагам 20 - 50лв. Като за теб по-вероятно 50лв.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте
По-конкретно:
TRW с кат № GDB1048 e 63.60лв комплекта за отпред
Иначе има и Delphi с № LP770 за 37.50лв (пак комплект предна ос)
Това е в Тех-Ко.
През форумния магазин можеш да ползваш поне 25-30% отстъпка и цената за TRW би трябвало да дойде около 45-48лв.
Приблизително за толкова (а вероятно за по-малко, не зная) ще ги вземат и майсторите, защото повечето ползват отстъпки от порядъка на 35-40%.
Разбира се, на теб те няма да ги дадат на тази цена
За отстъпките във Форума питай тук:
http://fanshop.vwclub.bg/avtochasti.php
TRW с кат № GDB1048 e 63.60лв комплекта за отпред
Иначе има и Delphi с № LP770 за 37.50лв (пак комплект предна ос)
Това е в Тех-Ко.
През форумния магазин можеш да ползваш поне 25-30% отстъпка и цената за TRW би трябвало да дойде около 45-48лв.
Приблизително за толкова (а вероятно за по-малко, не зная) ще ги вземат и майсторите, защото повечето ползват отстъпки от порядъка на 35-40%.
Разбира се, на теб те няма да ги дадат на тази цена
За отстъпките във Форума питай тук:
http://fanshop.vwclub.bg/avtochasti.php
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте
kris11 написа:Светалце -разкрай тази антика. Проблемитеще изникват един след друг и само ще наливаш пари ЕГН то си казва думата , не ,че новите са перфектни , а са проектирани за програмиран рапад след изтичане на гаранцията.Двигателя е много морално остарял ,нов дебитомер е една шапка пари.
Чудя се как още не се оплакваш от някой прекъснат проводник по вратите
Аз пък с 2 антики пасат и джета не ги ракарвам точно затуй че слушат много и хич не са алчни като стане въпрос нещо ново по тях ...да не кажа че макар и старци стоически не се дават на младежите...само дето ръждат вече ги подгони като минаха 20те.... та си мисля че тези са толкова здрави коли макар и стари че или се карат душмански или им е вззето здравето на младини или въобще не се поддържат докато вземат че спрат на пътя като изпосталял цигански кон...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте
silent в случая говоря за налетели на неподдържан автомобил дето вс. се разпада във времето. И моя таралясник е на 17г , но е в кондиция.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте
Стара кола може да поддържа този, който сам си я ремонтира и има нужните познания, или такъв, дето не му пука от вкараните средства. По-големите сервизи не искат да се главоболят с антики, а тези, дето се наемат, в повечето случаи са мърлячи. Свестните майстори са рядкост и ако намериш такъв, направо е като рибарска слука!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта