Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...стартер???

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Светалце
Мнения: 129
Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
Автомобил: Passat GL
Двигател: E2 91
Местоположение: Монтана

Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте

Мнениеот Светалце » Пет 08 май 2015 11:53


Звъннаха ми - отивам да си взема превозното средство!
Вече си я прибрах - пали от раз отново! 3 месеца гаранция. Само че забравих да си взема стария...и се върнах...пеша - 10 метра бях минала...Изпаднаха в потрес като ме видяха пеша... :mhihi Взех си го, щото мъжът така рече по телефона. Толкова бях благодарна, че не си ползвах 10% отстъпка и даже ги черпих с кутия трюфели, за работата и за купата и златото, и среброто на детето от миналата седмица. Засега е това! До другата издънка! :biggrin :beer Понеже вече е бирено-ракиено време!




Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте

Мнениеот vucata » Пет 08 май 2015 13:50


С място :mhihi ....и разбира се маалко по-нов. Но си е VW . Проблеми ще си имаш :mhihi
Впрочем старите коли са така....правиш..правиш...докато не смениш всичко. После има период от година някъде, дето само караш....после пак се обажда нещо.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6150
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте

Мнениеот ktamen » Пет 08 май 2015 14:06


инжектопляктор написа:той оригиналният стартер, преди да дойде време за ремонт, е издържал 100-150 хиляди километра. :biggrin

Не знам колко издържа нов стартер, но моя след като го ремонтирах, (без да сменям, четки, втулки и пр.) досега е издържал 250 000 на две коли. Като при палене въртя повече от средното. Ако е бил оригиналният в първия ми голф значи сега трябва да е на 31 години и няколко месеца. Аз го ремонтирах преди 10 години.

Последна промяна от ktamen на Пет 08 май 2015 14:12, променено общо 1 път.


_B4_
Мнения: 154
Регистриран на: Сря 25 апр 2012 10:40
Автомобил: Passat B4
Двигател: ABS 1994
Местоположение: София

Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте

Мнениеот _B4_ » Пет 08 май 2015 14:11


За мен по-интересното беше угасването в движение с последващото незавъртане на стартера, а дано няма продължение темата.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 08 май 2015 19:26


И за мен, ама на сега колата пали


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13431
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте

Мнениеот kris11 » Пет 08 май 2015 19:47


Светалце -разкрай тази антика. Проблемитеще изникват един след друг и само ще наливаш пари ЕГН то си казва думата , не ,че новите са перфектни , а са проектирани за програмиран рапад след изтичане на гаранцията.Двигателя е много морално остарял ,нов дебитомер е една шапка пари.
Чудя се как още не се оплакваш от някой прекъснат проводник по вратите


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте

Мнениеот инжектопляктор » Пет 08 май 2015 20:13


kris11 написа:Светалце -разкрай тази антика.

Дебиломери бях гледал втора ръка относително достъпни, па дори и рецикле. В момента "нов" такъв е 200лв, а някой правеше платки за по 30-тина лева. Ако знаех и аз, че моделът и двигателят са морално остарели, като купувах. :Mr Green Fun
Иначе предлагам на Цветалце-то да чете темите, които съм публикувал аз. Написано е за хора, които не разбират, защото и без това нищо не разбирам общо взето, та и тя ще може да се справи с упътванията там. Малко може да се получи, че това ще й е бъдещето на тая кола. Ама ако е поддържана по-добре от тая, която имам, може и да не е и да си я кара още.


Потребителски аватар
Светалце
Мнения: 129
Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
Автомобил: Passat GL
Двигател: E2 91
Местоположение: Монтана

Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте

Мнениеот Светалце » Чет 21 май 2015 12:16


Не знам какво е нито дебитомер, нито дебиломер. Но знам какво е стъпково моторче, и че си мога перфектно и без него. И знам какво са накладки на спирачки, щото сега ще ги сменям, че в събота съм пак на турнир. Дайте ориентировъчни цени,моля, за да съм подготвена при майсторите. Мъжът поддържа колата, но я вижда рядко, много по-рядко отколкото има нужда колицата. Но колкото и да е морално остарял моторът, ми върши работа за работа. По пътя, по който ходя до работа - никой кола няма да остане здрава.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19555
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте

Мнениеот radotom » Чет 21 май 2015 15:25


Дебитомер е това, дето мери дебита на постъпилия в двигателя въздух.
При теб е едно правоъгълно, намира се на кутията на въздушния филтър и от него излиза дебелата гофрирана тръба към мотора.
Дебиломер... то това мери други работи... :mhihi

По к'во на бас, че не знаеш какво е 'стъпково моторче'? :th_up
:mhihi
Това, дето 'майсторите' са ти посочили за такова всъщност е клапан.
Клапан за стабилизиране на празния ход. И ако всичко е наред по колата... не, че не можеш, но ще ти в изключително неконфортно без него :c020
Стъпково моторче ти нямаш (освен ако нямаш италиански климатроник)

За накладки търси възмоно най-меките!
Аз лично бях заложил на ТRW, но не смея да налагам марки.
Педимствата на меките накладки:
-не свирят, като спираш
-СПИРАТ
-износват се те, а не дисковете.
На теб ти трябват накладки за 256мм вентилирани дискове

Накарай майсторите да ти проверят състоянието на самите дискове. Може да са прекалено отънели или надрани.
Да сложат малко медна грес на водачите на спирачните апарати.
И имай предвид, че винаги накладките се нуждаят от определен пробег, за да улегнат. Особено ако ги слагаш на стари, работили вече дискове.
В началото няма да спират толкова добре (ако може да се говори за добро спиране на VW, произведено преди '98-'99г), освен това ако ги претовариш, ще се опекат и пак ще трябва да ги сменяш :(
С други думи избягвай интензивни спирания и спускай наклони на скорост, с минималното безопасно ползване на спирачки.
Подчертах безопасно, че да не вземеш да ги 'отсвириш' съвсем и да почнеш да спираш в багажниците на разни Опели и БМВ-та! :icon_lol :icon_lol


Потребителски аватар
Светалце
Мнения: 129
Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
Автомобил: Passat GL
Двигател: E2 91
Местоположение: Монтана

Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте

Мнениеот Светалце » Пет 22 май 2015 17:42


Много благодаря! И все пак приблизителна цена? Отговарям бавно и нередовно по две причини: не мога да си вляза от смартфона ( всеки път ми иска парола, пък не я помня) и мисля бавно и нередовно. :biggrin


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6150
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте

Мнениеот ktamen » Пет 22 май 2015 19:59


Цената зависи от марката. Последният път като купувах предни накладки бяха 20лв китайски. В зависимост от надписа на тях цената може да е и стотина лева. Монтажа не знам, предполагам 20 - 50лв. Като за теб по-вероятно 50лв.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19555
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте

Мнениеот radotom » Пет 22 май 2015 21:06


По-конкретно:
TRW с кат № GDB1048 e 63.60лв комплекта за отпред
Иначе има и Delphi с № LP770 за 37.50лв (пак комплект предна ос)
Това е в Тех-Ко.
През форумния магазин можеш да ползваш поне 25-30% отстъпка и цената за TRW би трябвало да дойде около 45-48лв.
Приблизително за толкова (а вероятно за по-малко, не зная) ще ги вземат и майсторите, защото повечето ползват отстъпки от порядъка на 35-40%.
Разбира се, на теб те няма да ги дадат на тази цена :icon_lol

За отстъпките във Форума питай тук:
http://fanshop.vwclub.bg/avtochasti.php


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте

Мнениеот silent » Пон 25 май 2015 14:56


kris11 написа:Светалце -разкрай тази антика. Проблемитеще изникват един след друг и само ще наливаш пари ЕГН то си казва думата , не ,че новите са перфектни , а са проектирани за програмиран рапад след изтичане на гаранцията.Двигателя е много морално остарял ,нов дебитомер е една шапка пари.
Чудя се как още не се оплакваш от някой прекъснат проводник по вратите

Аз пък с 2 антики пасат и джета не ги ракарвам точно затуй че слушат много и хич не са алчни като стане въпрос нещо ново по тях ...да не кажа че макар и старци стоически не се дават на младежите...само дето ръждат вече ги подгони като минаха 20те.... та си мисля че тези са толкова здрави коли макар и стари че или се карат душмански или им е вззето здравето на младини или въобще не се поддържат докато вземат че спрат на пътя като изпосталял цигански кон...


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13431
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте

Мнениеот kris11 » Пон 25 май 2015 20:13


silent в случая говоря за налетели на неподдържан автомобил дето вс. се разпада във времето. И моя таралясник е на 17г , но е в кондиция. :th_up


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Passat B3, 1991 г, комби, с мотор 2 Е - изгасна...старте

Мнениеот muns61 » Пон 25 май 2015 22:10


Стара кола може да поддържа този, който сам си я ремонтира и има нужните познания, или такъв, дето не му пука от вкараните средства. По-големите сервизи не искат да се главоболят с антики, а тези, дето се наемат, в повечето случаи са мърлячи. Свестните майстори са рядкост и ако намериш такъв, направо е като рибарска слука!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта