Здравейте колеги. От форума разбрах, че за по добро спиране и премахване на дразнещото "мек и потъващ педал" при пасата, колегите сменят спирачната помпа със такава от Ауди на 23,84mm или от Vw Т4 на 25,4mm. Тъй като колата се кара само и единствено на градско искам да изчистя този проблем. Та попаднала ми е спирачна помпа от Vw Т4 и мисля да я сменя. Никъде обаче не открих отговор на някой от въпросите, които ми се въртят в главата, а те са:
1. Влиза ли на мястото на оригиналната помпа без да се налага някакво преправяне?
2. Има ли разлика между помпите монтирани на бусовете със ABS и без ABS? На пасата няма ABS система, разбира се.
3. Въпроса може би е глупав, но задния мост си ми е с барабаните, не съм го подменял с такъв с дискове. Проблем ли е това с по-голямата помпа?
Volkswagen Passat B3 1.8mi ABS подмяна на спирачна помпа
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 08 ное 2013 16:40
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro
- Двигател: AEL
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Volkswagen Passat B3 1.8mi ABS подмяна на спирачна помпа
Относно 3ти въпрос. Смених барабана с диск, сложих ръчната уплътних накладките на диска, максимално така,че да не се допират. Педала ми се втвърди и този мек педал вече го няма, спирачната ми помпа си е оригинална без абс, но диска си е диск.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Volkswagen Passat B3 1.8mi ABS подмяна на спирачна помпа
Еднакви са помпите, е тази е за пасат
а тази е за Т4 дизел
Съжалявам само че снимките са точно от тая морга, но бяха най хубавите от гугъл
П.С Саше, барабаните са ти били сигурно много износени, по принцип барабана си е хубава спирачка стига всичко да е като хората, да не е клеясал механизма за регулиране на ръчната, да няма ръб вътре в барабана, да не е крив и най вече да не е на фолксваген до 2000г.
Тука е момента да призная, че колкото и да не обичам fiat и рено и двете марки моделите им от 90-те години имат невероятни спирачки сравнени с пасат и голф.
а тази е за Т4 дизел
Съжалявам само че снимките са точно от тая морга, но бяха най хубавите от гугъл
П.С Саше, барабаните са ти били сигурно много износени, по принцип барабана си е хубава спирачка стига всичко да е като хората, да не е клеясал механизма за регулиране на ръчната, да няма ръб вътре в барабана, да не е крив и най вече да не е на фолксваген до 2000г.
Тука е момента да призная, че колкото и да не обичам fiat и рено и двете марки моделите им от 90-те години имат невероятни спирачки сравнени с пасат и голф.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Volkswagen Passat B3 1.8mi ABS подмяна на спирачна помпа
Прав си относно реното.. на сестра ми 19ката беше с невероятни спирачки барабан +диск. Относно ръб на барабана, нямах. Просто опуснали цилиндърчета, ръчната и механизмите бяха здрави, както и накладките. Както и да е да не цапаме темата. Успех на колегата.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 08 ное 2013 16:40
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro
- Двигател: AEL
Re: Volkswagen Passat B3 1.8mi ABS подмяна на спирачна помпа
Благодаря за отзоваването. :) Ще я оставя в един сервиз, да и видят и кантара, че се съмнявах и в него, да не би да стой постоянно отворен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта