Здравейте .
Най-вече създавам темата не толкова със цел за отстраняване на проблема ,а повече с цел да помогна на бъдещите и сегашни собственици на Пасат б5 1.8 20v АДР 125кс (без турбо).
Така като цяло от както го притежавам (година и 7 месеца) колата си има проблем в ниските обороти и при отпускане на газта ,а той е следният :
При спадане на оборотите под 2000 при рязко подаване на газ започва да трепери и гърми в смукателният колектор и чак след като мине 2000 оборота се отпушва(така да се каже).При отпускане на газта пък се усеща все едно те удрят отзад .
Сменени части с нови:
Започна се с Дросел Клапа - Оригинална VDO
и се продължи с ...
Ламбда Сонда - BOSCH
Дебитомер - Оригинален HITACHI
Един брой Инжекторна Дюза - Оригинална BOSCH (поставена на 2-ри цилиндър , тъй като имахме съмнения от него в последствие се оказа , че е от кабелите)
Датчик за входящ въздух - Оригинален BOSCH (намира се под вихровата клапа , стои вътре в смукателният колектор)
Датчик за температура на охладителната течност - 3броя : 1 Mahle , 1 Facet и с този в момента ,който съм е направен от човек от форума ,на който съм безкрайно благодарен за всичкото време което ми е отделил през тази година и половина .
Регулатор на горивото - сменен с ОРИГИНАЛЕН (оригиналният на АДР мотор трябва да е на 4.0 бара)
Бобина - HUCO
Кабели - BERU
Свещи - 3пъти сменяни : BERU , NJK , BERU
Верига междуваловете - на нея и забравих марката .
Вътрешни Карета - Нови
Демпферен Маховик - оригинален LUK
Проверени неща :
Така да уточня при проверка на компютър при Адлер Ауто , диагноза - НЯМА ПРОБЛЕМ С КОМПЮТЪРА .
Нямам проблем с неправилно зацепен Ангренажен ремък .
Компресия на цилндрите : 14.0 и на четирите премерени при Мишо - Герман.
Вихрова клапа в смукателните колектори ( тук имах проблем ) Отстранен благодарение на Pass1.8mi
Нямам проблем и със електрическият обтегач на веригата !
Няма проблем и със Маслената Помпа .
Нямам проблем и с горивната Помпа.
Днес са почистени и бензиновите дюзи на ултразвук в ДУНЕВ СПОРТ (тъй като Мишо от Герман е в отпуска) и сменен бензинов филтър . Както и да е нямам проблеми с инжекторите.
На инжекторните дюзи е използван и ремонтен комплект (който включва само гумичките)
За маслото карано е 2пъти по 8000км веднъж с 10W40 TOTAL и с 10W40 Castroll и след запостанството ми с Пасс1.8ми само с Castroll 5W40.
Относно Генерацията :
Колата е с премахнат катализатор (поради запушване) с чисто нови тръби и мека връзка , естествено и поставено резонаторно гърне (на мястото на катализатора ), беше и с ново средно , но поради това ,че за 6 месеца изгоря в момента е със резонаторно и на мястотото на средното , а за крайно гърне е поставено НОВО на марката Twistter.
В момента бучи , трещи нямам думи да опиша за какви звуци и чудесии става на въпрос. Но няма да сложа средно гърне докато не се отстрани проблема .
Филтри : Маслен и Горивен ги сменям винаги при смяна на масло което винаги е било на 8000км .(наречете ме луд , ненормален или манияк, но аз колите си ги пазя)
Въздушният филтър ми е KN и го пера на всяка смяна на маслото .За хората ,които ще кажат : от филтъра е - НЕ Е ! Пробвано е с оригинален МАН - разлика няма.
И сега на края искам да се върна отново към началото и да дам един съвет на хората като мен . Този мотор не си заслужава парите . Продавайте го докато можете , защото това е най-голямата инженерна глупост създавана някога от Volkswagen(лично мое мнение)
п.с. Ако има правописни грешки ще ме извинявате , но го пиша на бързо и съм адски нервиран .
Пасат Б5 1.8 20v ADR проблем в ниските обороти
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 07 юни 2014 0:36
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.8 20V ADR 1997
- Местоположение: София
Пасат Б5 1.8 20v ADR проблем в ниските обороти
Последна промяна от btz1986 на Пет 12 юни 2015 14:03, променено общо 2 пъти.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Пасат Б5 1.8 20v ADR
Аз лично не съм чул да има доволен собственик от този мотор,поне тези които познавам, и са го имали с удоволствие са се оттървали от него.
Хубаво е на днешно време човек да се ограмотява предо покупката ,а не да го разбира по трудния начин,информация вече има премного и то достъпна.
Когато купувам автомобил винаги се водя от едно правило:
-ако ми притрябват спешно пари и се наложи да го продам ,това да стане бързо и на сносна цена.
Сиреч, препочитана моторизация и екстри.
Хубаво е на днешно време човек да се ограмотява предо покупката ,а не да го разбира по трудния начин,информация вече има премного и то достъпна.
Когато купувам автомобил винаги се водя от едно правило:
-ако ми притрябват спешно пари и се наложи да го продам ,това да стане бързо и на сносна цена.
Сиреч, препочитана моторизация и екстри.
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Проблем с Пасат Б5 1.8 20v ADR
Кво ги прайте тия ADR-и не знам, аз за 30К км съм сменил кабели , свещи, веднъж съм изчистил дросела и от тогава проблеми с обороти няма. А, и три пъти масло и филтри.
Аз мога да кажа че съм доволен от колата си(А4 ADR).
Danny boy написа:Аз лично не съм чул да има доволен собственик от този мотор,поне тези които познавам, и са го имали с удоволствие са се оттървали от него.
Аз мога да кажа че съм доволен от колата си(А4 ADR).
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 07 юни 2014 0:36
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.8 20V ADR 1997
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1.8 20v ADR проблем в ниските обороти
Колеги къде се намира този прословут ЕГР клапан ?
- KGL
- Мнения: 787
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1.8 20v ADR проблем в ниските обороти
На такъв ADR му навъртях 160 000 и нямам такива проблеми. Изводи и съждения от частния към общия случай не са много меродавни. Сменям свещи, веднъж съм сменил кабели и датчик на температурата на таблото, 2 пъти, защото първия път си взех евтино менте и в големия студ по-миналата зима смених масления охладител. Другото е консумативи - гледам да са качествени - и каране.
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Пасат Б5 1.8 20v ADR проблем в ниските обороти
И аз съм със същия мотор карам го 3 години и 30к км и не съм имал такива проблеми до сега ,а съм сменил едни свещи .Да муден е в ниските,но си въври нормално на купето на Пасат или А4.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 206 госта