Пасат Б4 1.8 моно 93г допълнителна ел.помпа за парно

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Пасат Б4 1.8 моно 93г допълнителна ел.помпа за парно

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 28 юни 2015 17:57


zfa159 написа:Серпентината е важна, да, но ти си усетил другия момент - оригинално, дори без серпентини, топли по-добре от китайско, макар и със серпентини......
:beer

Аз точно за това го взех валеото, щото видимо имаше 2 или 3 пъти повече ламели, през китайското можеше вестник да четеш, през валеото почти нищо не се вижда, просто са много гъсто ламелите, т.е площта за топлоотделяне е много по голяма.
Иначе аз за мен си го правих, ясно е че за клиент няма как да рискуваш, а това като го отвори човек или става или не става, ако го счупиш при отварянето е ясно че не става, устиска ли да не се счупи при това напъване да се отделят ламаринките, значи е здраво. Нова уплътнителна гума от китайското радиаторче и малко херметик, стягане с гаргите на металните куки и не знам колко време стана, не е мръднало




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б4 1.8 моно 93г допълнителна ел.помпа за парно

Мнениеот zfa159 » Нед 28 юни 2015 18:16


Да, така е. Лошото е, че чисто нов оригинален радиатор, за 267лв (един човек ми донесе), е също толкова рехав, колкото китайчетата и топли една идея по-добре от качествените китайски, като разликата е доловима само с термометър, защото е 6-7 градуса на една и съща кола. Е, единия радиатор струва 267лв и няма гаранция, ако не се монтира при тях, където монтажа сигурно е 500лв, другия струва 40лв и има гаранция, стига да е купен от читав вносител (доставчик) и не е прецакан при монтажа. Срещу 5, дори 10 градуса разлика, няма никакъв смисъл :( .
Монтажа на цирк. помпа ще подобри парното на п.х. и ще го направи да е като при около 2000 оборота, но както каза колегата, ако радиатора е смотан, пак няма да е каквото трябва и като стане -20, в колата ще е почти като навън и ще трябва да караш с шапка и ръкавици :mhihi .
:beer


vitko
Мнения: 32
Регистриран на: Съб 07 апр 2012 21:12
Автомобил: VW PASAT 1993
Двигател: ABS 1.8
Местоположение: Sofia

Re: Пасат Б4 1.8 моно 93г допълнителна ел.помпа за парно

Мнениеот vitko » Пет 20 ное 2015 6:48


Помпата е монтирана, сутрин със-без помпа разликата е голяма. Надявам се и при -15 да е така.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dispatch и 57 госта